Updo.nl - Uploaden, op een simpele manier

@-wout, Jan. 24, 2010, 21:37
Hallo iedereen!

Met trots presenteer ik jullie: Updo.nl.
Updo is, zoals de titel al zegt, een uploadservice.

Wat maakt Updo anders?
Iedereen ergert zich enorm aan 45 seconden wachten, lage downloadsnelheden en ingewikkelde wegen naar het bestand: dat kan anders. Ik heb (met behulp van Esak) Updo gemaakt, met als doel om, makkelijk, snel en gebruiksvriendelijk bestanden te kunnen delen met de buitenwereld zonder bakken reclame en ingewikkelde processen.

Nu kennen de meeste hier easy-upload.nl natuurlijk, die heeft het bovenstaande als een van de weinige hosts allemaal niet. Wij wisten dat, en hebben met hanige extra's een service weten op te zetten die heel veel aanbied, en dat zonder dat het geld kost voor de gebruiker.

Ik sta open voor suggesties, dus als je nog leuke ideeen hebt, meld ze gerust!
Veel plezier, en kom vooral eens langs Tongue

Wedstrijd
Na een discussie over op welke manier bestanden allemaal geupload moeten worden, zijn we tot de conclusie gekomen dat er heel veel manieren zijn. Omdat iedereen zo van andere mogelijkheden houd, of iedereen wel eens iets anders wilt, gaat updo de mogelijkheid geven om de gebruiker te laten kiezen hoe hij of zij wilt uploaden.

Ik ga zelf twee soorten maken, maar iedereen is vrij om ook iets te ontwikkelen. Doe daarom ook mee aan de wedstrijd wie het snelste, handigste of mooiste uploadformulier of systeem kan maken; en zie jouw formulier ook terug in het keuzeformulier op Updo!

Tip: Maak gebruik van de API voor testen

Alvast bedankt,

Wouter
esak, Jan. 24, 2010, 21:39
En niet te vergeten: Dit is pas een beta! Er zullen nog een hoop updates komen!
gamemoon, Jan. 24, 2010, 22:20
Hm. ik vind de lay-out niet zo mooi.
Verder ziet het er uit alsof het wel goed geregeld is/gaat worden
Donkey, Jan. 24, 2010, 22:41
Afbeelding laden
Zojuist de test aap geupload Grin

Na het uploaden krijg je 2 links. Zorg dat alles word geselecteerd als je op het vakje klikt waar de link staat, stuk prettiger.
Don Sandros, Jan. 24, 2010, 22:49
Afbeelding laden

De layout is nogal wit op het moment, ook vind ik het logo niet geweldig.
@-wout, Jan. 24, 2010, 23:04
Afbeelding laden
Zojuist de test aap geupload Grin

Na het uploaden krijg je 2 links. Zorg dat alles word geselecteerd als je op het vakje klikt waar de link staat, stuk prettiger.
Met deze functie was ik bezig toen ik van de pc moest Sad
TBstudio, Jan. 24, 2010, 23:11
Ziet er al goed uit! Wink
Alleen vind ik de layout niet geweldig. Hij is vooral erg wit.
Als ik de pagina statistieken vernieuw, verandert de grafiek steeds.
Nightvision, Jan. 24, 2010, 23:13
Gewaagde aanval op de gevestigde orde (e-u).
Binnenkort maar eens kijken wat jullie marktaandeel is op het gmot. Wink

(Als je een voordeel op easy-upload wilt hebben, bouw een account-systeem! Nu ben je (in ieder geval ik) altijd na 1 dag die link weer kwijt en moet ik weer opnieuw uploaden. DIt is een nadeel voor mij (tijd/moeite) en de service, omdat het jou weer opslag kost)

Succes Cheesy
Onnaj, Jan. 24, 2010, 23:15
met nightvision eens...

+ doe wat aan de layout.  Wink
@-wout, Jan. 24, 2010, 23:46
@nightvision: zie bovenste balk.
je kan binnenkort op je account al je geuploade bestanden zien Wink

over de layout: ik vond hem wel aardig, maar ik zal kijken wat ik kan doen.