GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 20 November 2019, 23:11:06

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 129 130 [131]
  Print  
Advertenties

Perry26
[/table] Administrator
King of the hill

--------------------------------------------------

Bekijk profiel
« Antwoord #1950 Gepost op: 18 September 2019, 16:07:53 »

Laatst actief: 15 Januari 2019, 18:56:45

[/center]

hafireck
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #1951 Gepost op: 18 September 2019, 18:00:16 »

@mads

wanneer je ooit airload wil stopzetten, kun je dan aub een download button beschikbaar maken zodat we alles in een zipje kunnen downloaden?

Dat zal ik zeker doen, maar voorlopig blijft het nog wel online.

Op langere termijn zal ik het misschien offline moeten halen ivm met de nieuwe EU copyright richtlijn, maar dat is even afwachten. Maar ook dan zal ik ruim van te voren aangeven wanneer een eventuele einddatum is en de bestanden als zip downloadbaar maken.

lucb1e
Approaching infinity

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1952 Gepost op: 18 September 2019, 18:02:40 »

Op langere termijn zal ik het misschien offline moeten halen ivm met de nieuwe EU copyright richtlijn, maar dat is even afwachten.
Je bedoelt dan het uploadfilter?

Thanks voor de langdurige support iig Smiley

hafireck
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #1953 Gepost op: 18 September 2019, 18:16:59 »

Je bedoelt dan het uploadfilter?

Thanks voor de langdurige support iig Smiley
Ja

lucb1e
Approaching infinity

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1954 Gepost op: 18 September 2019, 19:53:13 »

Persoonlijk maak ik me er niet zo druk om, kan me niet voorstellen dat ze achter kleine hobbyisten aan gaan. Misschien maak ik een simpele pagina waar bedrijven bestanden kunnen uploaden en die dan vervolgens van het systeem weer, en dan hopen dat Netflix langskomt met de collectie. Heb niet exact gelezen waaraan je moet voldoen om aan de wet te voldoen, maar tenzij de overheid zelve een register bijhoudt waar iedereen zich maar op moet abonneren kan ik me niet voorstellen dat het anders kan werken dan dat. Als het niet achteraf klagen is, dan is het vooraf blokkeren, en hoe wil je dat anders doen dan een extra uploadformulier? Laat ze maar komen naar elke site met een paar dozijn gebruikers.
« Laatste verandering: 18 September 2019, 20:15:21 door lucb1e » Gelogd

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1955 Gepost op: 18 September 2019, 23:51:51 »

Dat zal ik zeker doen, maar voorlopig blijft het nog wel online.

Op langere termijn zal ik het misschien offline moeten halen ivm met de nieuwe EU copyright richtlijn, maar dat is even afwachten. Maar ook dan zal ik ruim van te voren aangeven wanneer een eventuele einddatum is en de bestanden als zip downloadbaar maken.

held <3
Ik wil je ook bedanken voor de lange support. Airload was de go to upload site voor mij in het middelbaar. Wanneer de andere losers met hun usb sticks naar school kwamen om hun presentaties voor te dragen, ging ik naar voor met een smirk op mijn gezicht en opende het bestand via Airload.

M E M E S

amahoola
Pretty addicted

[ɑmə'hula]

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1956 Gepost op: 01 Oktober 2019, 15:55:34 »

Wanneer de andere losers met hun usb sticks naar school kwamen om hun presentaties voor te dragen, ging ik naar voor met een smirk op mijn gezicht en opende het bestand via Airload.
Wow dit is zo herkenbaar! Mads is the real hosting-MVP

Leeghoofd
Pretty addicted

Beyond Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #1957 Gepost op: 02 Oktober 2019, 00:06:27 »

ik geloof dat ik airload voornamelijk gebruikt heb om bestanden vanaf mn pc naar mn telefoon te sturen, omdat ik te lui was om een kabel te pakken en normale file transfer te doen.

Het toont dat hij weet hoe serieus men een internetforum vol nerds en autisten moet nemen.
Je moet een bruisende community ook niet gaan verwarren met het borrelen der fermenterende lijken.

amahoola
Pretty addicted

[ɑmə'hula]

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1958 Gepost op: 02 Oktober 2019, 13:16:58 »

ik geloof dat ik airload voornamelijk gebruikt heb om bestanden vanaf mn pc naar mn telefoon te sturen, omdat ik te lui was om een kabel te pakken en normale file transfer te doen.
Can relate. Ik heb super veel zipjes met Java apps van toen ik nog geen Android had.

lucb1e
Approaching infinity

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1959 Gepost op: 02 Oktober 2019, 19:09:39 »

Ik doe dat tegenwoordig met https://dro.pm omdat de links super kort zijn en ik niet hoofdlettergevoelige lange random strings over moet typen.

Of via Telegram, maar als ik iets naar iemand anders' telefoon wil sturen gaat dat niet altijd, en 500MB is ook niet zo chill versturen via een chat (al gaat het wel met tg, het is niet altijd even snel).

Leeghoofd
Pretty addicted

Beyond Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #1960 Gepost op: 03 Oktober 2019, 04:53:22 »

en ik niet hoofdlettergevoelige lange random strings over moet typen.

nou ja, ik stuur mezelf dan een URL natuurlijk. zoveel kan android dan weer wel.

Het toont dat hij weet hoe serieus men een internetforum vol nerds en autisten moet nemen.
Je moet een bruisende community ook niet gaan verwarren met het borrelen der fermenterende lijken.

Advertenties
Pagina's: 1 ... 129 130 [131]
  Print  

Ga naar: