Updo.nl - Uploaden, op een simpele manier

Perry26, Sept. 18, 2019, 16:07
Laatst actief: 15 Januari 2019, 18:56:45
hafireck, Sept. 18, 2019, 18:00
@mads

wanneer je ooit airload wil stopzetten, kun je dan aub een download button beschikbaar maken zodat we alles in een zipje kunnen downloaden?

Dat zal ik zeker doen, maar voorlopig blijft het nog wel online.

Op langere termijn zal ik het misschien offline moeten halen ivm met de nieuwe EU copyright richtlijn, maar dat is even afwachten. Maar ook dan zal ik ruim van te voren aangeven wanneer een eventuele einddatum is en de bestanden als zip downloadbaar maken.
lucb1e, Sept. 18, 2019, 18:02
Op langere termijn zal ik het misschien offline moeten halen ivm met de nieuwe EU copyright richtlijn, maar dat is even afwachten.
Je bedoelt dan het uploadfilter?

Thanks voor de langdurige support iig Smiley
hafireck, Sept. 18, 2019, 18:16
Je bedoelt dan het uploadfilter?

Thanks voor de langdurige support iig Smiley
Ja
lucb1e, Sept. 18, 2019, 19:53
Persoonlijk maak ik me er niet zo druk om, kan me niet voorstellen dat ze achter kleine hobbyisten aan gaan. Misschien maak ik een simpele pagina waar bedrijven bestanden kunnen uploaden en die dan vervolgens van het systeem weer, en dan hopen dat Netflix langskomt met de collectie. Heb niet exact gelezen waaraan je moet voldoen om aan de wet te voldoen, maar tenzij de overheid zelve een register bijhoudt waar iedereen zich maar op moet abonneren kan ik me niet voorstellen dat het anders kan werken dan dat. Als het niet achteraf klagen is, dan is het vooraf blokkeren, en hoe wil je dat anders doen dan een extra uploadformulier? Laat ze maar komen naar elke site met een paar dozijn gebruikers.
freako, Sept. 18, 2019, 23:51
Dat zal ik zeker doen, maar voorlopig blijft het nog wel online.

Op langere termijn zal ik het misschien offline moeten halen ivm met de nieuwe EU copyright richtlijn, maar dat is even afwachten. Maar ook dan zal ik ruim van te voren aangeven wanneer een eventuele einddatum is en de bestanden als zip downloadbaar maken.

held <3
Ik wil je ook bedanken voor de lange support. Airload was de go to upload site voor mij in het middelbaar. Wanneer de andere losers met hun usb sticks naar school kwamen om hun presentaties voor te dragen, ging ik naar voor met een smirk op mijn gezicht en opende het bestand via Airload.
amahoola, Okt. 01, 2019, 15:55
Wanneer de andere losers met hun usb sticks naar school kwamen om hun presentaties voor te dragen, ging ik naar voor met een smirk op mijn gezicht en opende het bestand via Airload.
Wow dit is zo herkenbaar! Mads is the real hosting-MVP
Leeghoofd, Okt. 02, 2019, 00:06
ik geloof dat ik airload voornamelijk gebruikt heb om bestanden vanaf mn pc naar mn telefoon te sturen, omdat ik te lui was om een kabel te pakken en normale file transfer te doen.
amahoola, Okt. 02, 2019, 13:16
ik geloof dat ik airload voornamelijk gebruikt heb om bestanden vanaf mn pc naar mn telefoon te sturen, omdat ik te lui was om een kabel te pakken en normale file transfer te doen.
Can relate. Ik heb super veel zipjes met Java apps van toen ik nog geen Android had.
lucb1e, Okt. 02, 2019, 19:09
Ik doe dat tegenwoordig met https://dro.pm omdat de links super kort zijn en ik niet hoofdlettergevoelige lange random strings over moet typen.

Of via Telegram, maar als ik iets naar iemand anders' telefoon wil sturen gaat dat niet altijd, en 500MB is ook niet zo chill versturen via een chat (al gaat het wel met tg, het is niet altijd even snel).