GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 25 Juni 2019, 14:35:32

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 47
  Print  
Advertenties

aidelic
Flying high

Bekijk profiel
« Antwoord #30 Gepost op: 21 Februari 2010, 19:23:00 »

Niet dat ik het graag kijk, maar iCarly is nu ook al nagesynchroniseerd. Willen ze kinderen nog dommer en nationalistischer maken? Mensen moeten gewoon engels leren!

Daar ben ik het mee eens. Hier in Italie hebben ze echt Ólles nagesynchroniseerd: The Simpsons, Family Guy, Southpark, andere comedy's... En dan zeuren dat Italiaanse kinderen geen Engels kunnen. Het enige Engels dat ze hier met TV leren is door DORA L'ESPLORATRICE te kijken. Undecided
(En dat geldt trouwens ook voor PC-spellen)

tja...
Pretty addicted

Anemoontjes! Tartaarsaus! >:(

Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 21 Februari 2010, 19:33:02 »

Inderdaad, gelukkig is dat hier nog niet zo erg... nog niet. En leuk detail is dat wij ook Dora de Ontdekker hebben!  Tongue

aidelic
Flying high

Bekijk profiel
« Antwoord #32 Gepost op: 21 Februari 2010, 19:36:51 »

Inderdaad, gelukkig is dat hier nog niet zo erg... nog niet. En leuk detail is dat wij ook Dora de Ontdekker hebben!  Tongue

Weet ik, maar dat is zo'n laag niveau, dat helpt toch niet. ZELFS DAT leer je hier op school, in de 3e Middelbare ongeveer... Undecided

Citaat van: Dora
Waar is de brug Huh? Weet jij waar de brug is Huh? Ik zie geen brug hoor Huh?

tja...
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #33 Gepost op: 21 Februari 2010, 19:39:02 »

Dus je wilt zeggen dat je in de 3de klas dingen leert als. "Open the door" "Yes, we did it" of "left, right!"  Shocked

aidelic
Flying high

Bekijk profiel
« Antwoord #34 Gepost op: 21 Februari 2010, 19:39:47 »

Dus je wilt zeggen dat je in de 3de klas dingen leert als. "Open the door" "Yes, we did it" of "left, right!"  Shocked

Zoiets wel...

robbertzzz
Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #35 Gepost op: 21 Februari 2010, 19:50:42 »

Niet dat ik het graag kijk, maar iCarly is nu ook al nagesynchroniseerd. Willen ze kinderen nog dommer en nationalistischer maken? Mensen moeten gewoon engels leren!
+1

En ik erger me dan ook altijd aan ondertitelingen, die verpesten altijd een deel van het beeld. Hou die films gewoon in het engels, en schijt aan die *%&@$% ondertitelingen.
English Rulezzz (ja, ik weet dat dat fout engels is XD)

yo
King of the hill

Hmm

Bekijk profiel
« Antwoord #36 Gepost op: 22 Februari 2010, 10:49:19 »

+1

En ik erger me dan ook altijd aan ondertitelingen, die verpesten altijd een deel van het beeld. Hou die films gewoon in het engels, en schijt aan die *%&@$% ondertitelingen.
English Rulezzz (ja, ik weet dat dat fout engels is XD)

Nee dan word ik woedend Angry Snap er dan niks van.

tja...
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #37 Gepost op: 22 Februari 2010, 12:27:17 »

Hewlett-Packard die proficiat zegt!  Angry Hier zeggen we gefeliciteerd, niet Proficiat!

robbertzzz
Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #38 Gepost op: 22 Februari 2010, 14:07:03 »

Nee dan word ik woedend Angry Snap er dan niks van.
Dan moet jij maar engels leren. Naast dat het beter is met films kijken, is de taal ook nog vele malen mooier dan nederlands. En anders koop je maar dat muzzy ding voor kinderen tot 12 jaar, misschien steek je er nog wat van op Clown

Hewlett-Packard die proficiat zegt!  Angry Hier zeggen we gefeliciteerd, niet Proficiat!

Zal wel door een belg zijn gemaakt, die zeggen vaker proficiat dan nederlanders Wink

yo
King of the hill

Hmm

Bekijk profiel
« Antwoord #39 Gepost op: 22 Februari 2010, 15:05:26 »

Dan moet jij maar engels leren. Naast dat het beter is met films kijken, is de taal ook nog vele malen mooier dan nederlands. En anders koop je maar dat muzzy ding voor kinderen tot 12 jaar, misschien steek je er nog wat van op Clown
Zal wel door een belg zijn gemaakt, die zeggen vaker proficiat dan nederlanders Wink

JA ik leer het maar niet binnen 1 dag Angry En frans is mooier Angry En leve Amerikaans en niet Engels. Kan ik tenminste als ze zingen ook zinnen. Iederene bijna zingt engels Angry

robbertzzz
Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #40 Gepost op: 22 Februari 2010, 15:09:38 »

JA ik leer het maar niet binnen 1 dag Angry En frans is mooier Angry En leve Amerikaans en niet Engels. Kan ik tenminste als ze zingen ook zinnen. Iederene bijna zingt engels Angry
Frans is lelijk, en amerikaans is gewoon een lelijke variant van engels. Die amerikanen moeten gewoon weer leren hoe ze normaal moeten praten. Ik stoor me daar erg aan Angry

yo
King of the hill

Hmm

Bekijk profiel
« Antwoord #41 Gepost op: 22 Februari 2010, 15:15:44 »

Frans is lelijk, en amerikaans is gewoon een lelijke variant van engels. Die amerikanen moeten gewoon weer leren hoe ze normaal moeten praten. Ik stoor me daar erg aan Angry

Frans is schoonheid! Amerikaans versta ik teminste Grin!

robbertzzz
Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #42 Gepost op: 22 Februari 2010, 15:16:53 »

Frans is schoonheid! Amerikaans versta ik teminste Grin!
Frans is lelijk, een taaltje dat je alleen maar af kunt raffelen als je het goed kunt.

En amerikaans IS engels, het wordt alleen lang niet zo mooi uitgesproken als in Engeland en omstreken...

Iemand01.
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #43 Gepost op: 22 Februari 2010, 15:17:32 »

Mijn vakantie is bijna afgelopen!  Shocked

Mijn vakantie is net begonnen Smiley

robbertzzz
Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #44 Gepost op: 22 Februari 2010, 15:20:18 »

Mijn vakantie is net begonnen Smiley
Dit is een klaagwand hoor...
Beetje pessimistischer graag; het glas is niet halfvol, maar halfleeg.

Advertenties
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 47
  Print  

Ga naar: