GMOT
Nieuws: Wij willen Erik Leppen bedanken voor al zijn werk als globale moderator

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
September 11, 2010, 12:39:04

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 5 6 [7]
  Print  
Advertentie

pizzagamer
Pretty addicted

Ik haat 99%

Bekijk profiel
« Antwoord #90 Gepost op: Maart 18, 2010, 04:25:42 »

Ik houd van alles, ik heb niet echt een genre waarvan ik helemaal blij wordt. Meestal wel vrolijke liedjes, maar naar iets rustigs kan ik ook naar luisteren Smiley Waarschijnlijk komt het doordat ik veel radio luister, leer je vanzelf alles waarderen Tongue

Over een jaar (18-8-2011) krijg ik een koekje van Blubje yay. Smelz like Teen Spirit Smiley

kaas
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #91 Gepost op: Maart 18, 2010, 10:33:03 »

dat heb ik nou nooit als ik naar de radio luister Tongue btw even een heel vrolijk liedje deze zit echt al de hele dag in mn hoofd Tongue

Simon Donkers
Administrator

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #92 Gepost op: Maart 22, 2010, 07:44:55 »

Ik ken jou van de klassieke muziek, Simon, maar even een vraag tussendoor: Wat vind jij van andere muziekstijlen?
Ik ben heus niet in het bijzonder een fan van klassieke muziek hoor, alhoewel ik het soms wel erg mooie muziek vind. Mijn persoonlijke voorkeur gaat meer uit naar jazz en naar artiesten als Miles Davis, Ray Charles & John Coltrane. Maar er is erg veel muziek die mij ligt. Ik heb mijn autoradio meestal op Klara staan mits ik niet te ver noordelijk ben in Nederland, maar bij ons thuis heeft deze Belgische zender nog een goede ontvangt.

[ Eo GDC  ] [ nl ] [ games ] [ GM ] [ GM.Info ]

The trouble with the world is that the stupid are rocksure and the intelligent full of doubt ~Bertrand Russel

Stefan Bos
Flying high

Bekijk profiel
« Antwoord #93 Gepost op: Maart 24, 2010, 09:31:29 »

Mijn persoonlijke voorkeur gaat meer uit naar jazz en naar artiesten als Miles Davis, Ray Charles & John Coltrane.
Kijk, dat is pas goede muziek Smiley.

Advertentie
Pagina's: 1 ... 5 6 [7]
  Print  

Ga naar: