GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 22 September 2018, 00:16:21

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3]
  Print  
Advertenties

Tidob
Globale Moderator
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #30 Gepost op: 02 Mei 2010, 20:20:12 »

Uit de Euro stappen lijkt me dan weer wat overdreven, ook al klinkt dat wel als een typische opmerking van de PVV. Tongue

Vergeet vrijheid en gelijkheid, broederschap is wat we zoeken!

Erik
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 02 Mei 2010, 20:21:28 »

PVV en TON moeten niet zoveel schreeuwen. Wisselen van munteenheid kost gigantisch veel en maakt de problemen erger.

We moeten er als EU gezamenlijk tegenaan en dus Griekenland steunen. Maar niet in het oneindige, mocht Griekenland de situatie niet kunnen verbeteren dan moet er een andere oplossing gevonden worden dan miljarden steun. De EU kan niet zomaar een land blijven financieren, dat zou ook niet eerlijk zijn naar mijn idee.

Ik heb een hekel aan onderschriften die langer zijn dan de gemiddelde post van die personen..
If you can find a path with no obstacles, it probably doesn't lead anywhere
Coming soon: vaarwel GMOT!

Samlan
Oud-moderator
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #32 Gepost op: 02 Mei 2010, 22:34:44 »

Was er veel andere keuze? Wat moeten ze doen, Griekenland failliet laten gaan, dan zie je het geld van al hun leningen ook nooit meer terug, hoor... Het is misschien allemaal niet zo rechtvaardig maar soms moet je ook gewoon realistisch zijn...

Nu moet er natuurlijk wel heel goed opgevolgd worden of er iets verandert in Griekenland, want er geld in pompen is natuurlijk ook niets meer dan een heel tijdelijke oplossing. Het heeft geen zin om te dwijlen met de kraan volledig open...
« Laatste verandering: 02 Mei 2010, 22:36:44 door Samlan » Gelogd

Xbox Live-tag: Samlan

Blijbol
Ex-administrator
King of the hill

De blije zaak

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #33 Gepost op: 02 Mei 2010, 23:07:14 »

In de Volkskrant van zaterdag wordt een goede vergelijking gemaakt met de redding van banken: als je het daarmee vergelijkt is de redding van Griekenland een erg goede deal.

Momenteel is het helaas gewoon zo dat de redding uit eigenbelang door moet gaan. We zitten in een verlies-verliessituatie en moeten dan maar het kleinst mogelijke verlies nemen.

Daarnaast moet het toezicht op nationale begrotingen door de EU sterk worden aangescherpt (opnieuw net als bij de banken eigenlijk).

Zelf uit de euro stappen, lijkt me sowieso een drama. Voor internationale handel - waar Nederland zo'n beetje op draait - lijkt de herintroductie van wisselkoersrisico mij niet erg slim.

ick-in-noot
Ex-administrator
Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #34 Gepost op: 10 Mei 2010, 12:37:55 »

Ik hoorde op het nieuws dat de banken, even afgezien van Griekenland, helemaal niets hebben veranderd aan hun werkwijze wat Nederland zo weer kwetsbaar maakt voor een financiŽle crisis. Als daar eerst wat aangedaan word in heel Europa dan valt er wat makkelijker te praten over leningen.

Turn the world into a dancefloor.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #35 Gepost op: 24 Juni 2018, 11:47:31 »

7 jaar later en Griekenland heeft ons geld niet meer nodig.

Lord Tommy of Sealand.

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #36 Gepost op: 24 Juni 2018, 12:34:18 »

https://www.nu.nl/buitenland/5328188/heel-griekenland-ondergaat-gender-reasignment-surgery.html

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Advertenties
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  

Ga naar: