Mwôh, hij maakt nogal wat fouten en is regelmatig uit de maat. Maar goed, can't blame him, ik doe het hem niet na. (zeker niet met één hand)
Het is met mijn versie al moeilijk om geen fouten te maken, laat staan met zijn versie.
Voor de rest, netjes uitgeschreven. Schrijf je vaker dingen uit?
Dankje

. Ja, ik schrijf regelmatig dingen uit, en arrangeer en componeer zelf ook wel spul. Ik schrijf onder andere regelmatig blaaspartijen uit voor meerdere bands waarin ik speel (kerk en opwekking), daarvoor arrangeer ik ook, en componeren is vooral voor de fun. En ik heb deze versie ooit lang geleden al eens uitgeschreven, daarna gespeeld achter de piano, en na wat finetuning zit hij nu gewoon in mijn geheugen. En na hem een paar keer op school te hebben gespeeld wil plotseling iedereen bladmuziek hebben, dus zodoende heb ik hem weer uitgeschreven.
En verder vind ik de hele soundtrack van pirates geniaal, vandaar dat ik bezig ben met meer spul uitschrijven. Ik ben nu bezig met deze:
Jack Sparrow. Halverwege dat begindeuntje is het wel even lastig uitschrijven, om die opbouw goed naar voren te laten komen. Die viooltjes op de achtergrond spelen namelijk de helft van de tijd dezelfde noten als de cello, en het is moeilijk om met 1 hand een bepaalde melodie eruit te laten te komen, en de rest zachter te spelen.