GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 18 Juni 2019, 12:19:41

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Advertenties

Johannes Stoop
Administrator
So far, so good

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 05 Mei 2010, 19:37:12 »

In dit board mag je jezelf voorstellen. Elk lid mag één topic maken waarin hij/zij zichzelf voorstelt en anderen mogen in dit topic reageren en vragen stellen.

Houd er rekening mee dat alle inhoud van dit forum openbaar is en dat eenmaal op het internet gepubliceerde informatie slechts zeer moeilijk te verwijderen is. Het verdient aanbeveling tip 1 van de overheidscampagne ‘Veilig internetten heb je zelf in de hand’ te lezen.

Let op: dit board is geen verkapt off-topicforum, dus ook hier geldt: houd je aan het onderwerp van het topic, oftewel de persoon die het topic gestart heeft.
« Laatste verandering: 09 December 2010, 15:52:41 door ick-in-noot » Gelogd

Johannes Stoop
Administrator
So far, so good

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 22 November 2010, 19:57:40 »

De laatste tijd leken verschillende topics meer te gaan over allerlei flauwekul en onzin dan over de topicstarter, vandaar dat ik besloten heb om enkele topics op te schonen en daarnaast om dit board iets beter in de gaten te houden.

Ik begrijp dat er veel gezelligheid is in dit board en dat mag ook. Het is belangrijk dat het hier gezellig is op GMOT, maar het moet niet zo zijn dat de topics daardoor niet meer leesbaar zijn. Om die reden zal dit board daarom iets strenger gemodereerd gaan worden.

De discussies in dit board dienen te gaan over de topicstarter en zijn of haar leven. Die lijn zal in het vervolg beter gehandhaafd worden.

Reacties op dit bericht mogen per PM naar mij gezonden worden. Bedankt voor jullie gezelligheid en laten we ons samen inzetten om GMOT gezellig en leesbaar te houden!
« Laatste verandering: 22 November 2010, 20:02:52 door Johannes Stoop » Gelogd

ick-in-noot
Ex-administrator
Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 12 September 2011, 14:17:51 »

Toevoeging: Wanneer je een topic maakt dient je gebruikersnaam in deze titel te staan, dit om te voorkomen dat we 50 keer topics krijgen als "hallo", "ik ben nieuw", enzovoort.

Turn the world into a dancefloor.

Advertenties
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: