GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 18 December 2018, 11:27:33

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 ... 26
  Print  
Advertenties

Lisa-
On my way now
**

check your telephone! :)

Bekijk profiel
« Gepost op: 15 Mei 2010, 14:27:48 »

Wat zijn emo's ? Iederen heeft er een mening over, post er 1?  XD

Ik ben zo dom... LAALALALALALALALLA!

@-wout
Administrator
Approaching infinity

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 15 Mei 2010, 14:29:01 »

Emo is een muziektype dat dateert uit de jaren tachtig van de 20e eeuw. Emo combineert hardcore, post-hardcore en popmuziek met melodische en experimentele rock. Vanaf eind jaren negentig evolueerde de term "emo", tegenwoordig verwijst emo ook naar een modestijl en een lifestyle voor (vooral) jongeren.

Emo's zien zichzelf als een afsplitsing van de gothic-subcultuur. Veel aanhangers van de Gothic-subcultuur spreken dit echter tegen. Het argument dat hierbij wordt gebruikt is dat Gothic voortkomt uit New Wave, terwijl de oorspronkelijke Emocore-muziek, een aftakking van Hardcore punk is.
De stereotype emo wordt in de media afgeschilderd als depressief, gevoelig, introvert, verlegen en zich afsluitend voor de maatschappij.[4] [5] [6] Emo's worden door sommigen ook geassocieerd met automutilatie en zelfmoord[7], hoewel niet bewezen is dat zelfmoord of automutilatie ook echt vaker voorkomt onder emo's.
Conservatieve leden van de Russische Doema diende in 2008 een wetsvoorstel in dat de emocultuur op scholen en in overheidsgebouwen zal moeten verbieden. [8] Zij zien de emocultuur als een gevaarlijke jongerencultuur, die antimaatschappelijk gedrag zou veroorzaken en depressie en zelfmoord in de hand zou werken.

TheSpiritX
Just the few of us

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 15 Mei 2010, 14:46:07 »

Emo's zijn zielige aanstellers die denken dat het leven een kwelling is. Ze zijn een schande voor de maatschappij, en ik hoop dat ze zichzelf allemaal gewoon doden, ik bedoel, als het level zo oneerlijk is: waarom plegen ze dan niet allemaal zelfmoord?

Beste films: The Hobbit. Punt.

Lisa-
On my way now
**

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 15 Mei 2010, 14:48:45 »

Emo's zijn zielige aanstellers die denken dat het leven een kwelling is. Ze zijn een schande voor de maatschappij, en ik hoop dat ze zichzelf allemaal gewoon doden, ik bedoel, als het level zo oneerlijk is: waarom plegen ze dan niet allemaal zelfmoord?

Ik had dit topic nooit moeten aanmaken, (hihi) Lips Sealed

Ruth
Approaching infinity

It's an alien!

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 15 Mei 2010, 14:54:26 »

Ik zie emo's helemaal niet als depressieve mensen? Meer als gevoelige, verlegen mensen die vaak zwarte kleding dragen + allstars + veel mascara en sommigen verven hun haar zwart. Ik heb een aantal vrienden die emo zijn/waren, maar dat zijn juist vrolijke mensen. Tongue

.

djmaxxl
King of the hill

Shine, shine and blind thyne foes

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 15 Mei 2010, 15:22:05 »

Emo is een muziektype dat dateert uit de jaren tachtig van de 20e eeuw. Emo combineert hardcore, post-hardcore en popmuziek met melodische en experimentele rock. Vanaf eind jaren negentig evolueerde de term "emo", tegenwoordig verwijst emo ook naar een modestijl en een lifestyle voor (vooral) jongeren.

Emo's zien zichzelf als een afsplitsing van de gothic-subcultuur. Veel aanhangers van de Gothic-subcultuur spreken dit echter tegen. Het argument dat hierbij wordt gebruikt is dat Gothic voortkomt uit New Wave, terwijl de oorspronkelijke Emocore-muziek, een aftakking van Hardcore punk is.
De stereotype emo wordt in de media afgeschilderd als depressief, gevoelig, introvert, verlegen en zich afsluitend voor de maatschappij.[4] [5] [6] Emo's worden door sommigen ook geassocieerd met automutilatie en zelfmoord[7], hoewel niet bewezen is dat zelfmoord of automutilatie ook echt vaker voorkomt onder emo's.
Conservatieve leden van de Russische Doema diende in 2008 een wetsvoorstel in dat de emocultuur op scholen en in overheidsgebouwen zal moeten verbieden. [8] Zij zien de emocultuur als een gevaarlijke jongerencultuur, die antimaatschappelijk gedrag zou veroorzaken en depressie en zelfmoord in de hand zou werken.

Wikipedia <3

esak
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 15 Mei 2010, 15:38:06 »

Je begrijpt geloof ik niet helemaal wat "emo" betekent...

TheSpiritX
Just the few of us

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 15 Mei 2010, 15:42:18 »

Je begrijpt geloof ik niet helemaal wat "emo" betekent...

http://www.youtube.com/watch?v=W7IxliAPjAk

Beste films: The Hobbit. Punt.

White Stripe
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 15 Mei 2010, 15:42:46 »

Ik zie emo's helemaal niet als depressieve mensen? Meer als gevoelige, verlegen mensen die vaak zwarte kleding dragen + allstars + veel mascara en sommigen verven hun haar zwart. Ik heb een aantal vrienden die emo zijn/waren, maar dat zijn juist vrolijke mensen. Tongue

Same here. Emo's zijn helemaal niet depri, en dat benadrukken ze maar eens door hun gedrag. Alle emo's die ik ken zijn gezellige, vrolijke mensen. Smiley

~ Green Day ~ 30 Seconds To Mars ~
The White Stripes ~ Paramore ~ Daft Punk ~ The Raconteurs ~ Muse ~ Nirvana ~ The Beatles
My Chemical Romance ~ The Dead Weather ~ Bowling For Soup ~ Black Veil Brides
~ KISS ~ HORSE the Band ~

(( Life's just a story without words ))

Ruth
Approaching infinity

It's an alien!

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 15 Mei 2010, 15:44:21 »

Idd, eerder een beetje gezellig gek. Tongue

.

esak
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 15 Mei 2010, 15:50:58 »

Wat een bewijs... Een youtube filmpje met een tv uitzending van MADtv -.-.

Citaat
De stereotype  emo wordt in de media afgeschilderd als depressief, gevoelig, introvert, verlegen en zich afsluitend voor de maatschappij.[
(bron wikipedia.nl)

Wat de media zegt is heel wat anders dan de werkelijkheid.

Emo betekent emotioneel. En dat kan van alles zijn. Misschien is het grootste gedeelte depressief (denk het niet, maar zou kunnen) dan is er nog een groep die bijvoorbeeld altijd blij is en daar zeg jij nu ook tegen: Ga dood!

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 15 Mei 2010, 15:53:30 »

Wat een bewijs... Een youtube filmpje met een tv uitzending van MADtv -.-.
(bron wikipedia.nl)

Wat de media zegt is heel wat anders dan de werkelijkheid.

Emo betekent emotioneel. En dat kan van alles zijn. Misschien is het grootste gedeelte depressief (denk het niet, maar zou kunnen) dan is er nog een groep die bijvoorbeeld altijd blij is en daar zeg jij nu ook tegen: Ga dood!
Don't feed the troll.

Shaddow
Approaching infinity

Afdelingshoofd Schaduwrijkscreaturen.

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 15 Mei 2010, 16:05:03 »

Als ik me niet vergis staat Emo voor Emotioneel (of Emotional.)

Maar, wanneer is iemand Emo? Als je Emo-muziek luistert, ben je dan Emo?

And thus I walked on,
Out of the light,
And into oblivion

Lisa-
On my way now
**

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 15 Mei 2010, 16:08:12 »

Als ik me niet vergis staat Emo voor Emotioneel (of Emotional.)

Maar, wanneer is iemand Emo? Als je Emo-muziek luistert, ben je dan Emo?

Ik zou het ook niet weten.

Gerben de G.
Oud-moderator
Pretty addicted

diez Vultureee

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 15 Mei 2010, 16:11:24 »

Wanneer ben je skater? Als je skateboard? Ik heb het veel gedaan, maar wil me geen skater noemen omdat ik me qua kleding niet associeer met de skate-cultuur.

Ik denk dat je iemand emo kan noemen als hij zichzelf daarmee associeert en dat ook laat zien. Simple as it is.

"Zoek hier informatie over op of wees een slechte webmaster."  BB
ick-in-noot: stiekem is Google een zoekmachine Tongue

Advertenties
Pagina's: [1] 2 3 ... 26
  Print  

Ga naar: