GMOT
Nieuws: Wij feliciteren Gerben de G. met zijn promotie tot globale moderator

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
September 11, 2010, 12:04:22

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2
  Print  
Advertentie

ick-in-noot
Lokale Moderator

Hi, I'm Blob!

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: Mei 21, 2010, 04:34:43 »

Hallo,

ik ben ick-in-noot ofwel Jesse. Ik ben 16 jaar oud en ben al ruim 4 jaar actief op de fora van de NGMC. Over het algemeen wordt ik op GMOT aangesproken als Jesse. Hier heb ik geen problemen mee. Ik beschouw GMOT als een leuk forum om heen te gaan en mijn ontspanning te vinden.

Ik heb veel hobby's waaronder mijn bekendste hier op GMOT is dat ik programmeer. Ik werk graag aan websites, dit is een van lievelingsbezigheden in het dagelijks leven. Ik beheers PHP, JavaScript (Mootools, een begin aan jQuery), MySQL, xHTML, CSS, Apache scripts & commands (incl. mod_rewrite), XML en JSON. Ik wil mij graag bezig blijven houden met het maken van websites, ook later. Mijn potentie ligt om een groot bedrijf te starten dat zich vooral bezig houd met maken van websites.

Natuurlijk heb ik nu ook al geld nodig en ik ben niet iemand die het ziet zitten voor twee euro twintig per uur te werken en dus werk ik samen met J!G bij ons eigen bedrijf YAY!Scripting. We hebben nog steeds niet alle papieren rond om ons officieel een bedrijf te mogen noemen maar opdrachten hebben we wel. Jelmar ofwel J!G is een van de leden van GMOT die ik ook in het echt ontmoet heb.

Naast de grote hobby om me bezig te houden met computers speel ik honkbal. Ik speel bij de lokale honkbal vereniging in Deventer, waar ik trouwens woon, in het Junioren team. Dit doe ik al sinds groep 4. Verder hou ik ervan om mijn conditie op pijl te houden dus loop ik ook regelmatig hard. Verder houd ik mij nog steeds bezig met het draaien van muziek als DJ. Ik doe dit vooral als drive-in en ben gestopt met het focussen op echte mixes maken, dit puur omdat dit mijn interesse te weinig trekt om er zo veel geld aan uit te geven.

Ook ik ben iemand die graag gebruikt maakt van het merk Apple. Ik vermeld er direct bij dat ik niet iemand ben die Apple verheerlijkt bij alles wat ze doen, want op zich zijn het geen aardige mensen die werken bij Apple. Ik heb het met name over het feit dat ze hun consumenten niet tegemoet willen komen bij een defect, maar hierover natuurlijk in een ander topic, want dit gaat helemaal niet meer over mij!

Een van mijn grote interesses die wat verder gezocht is dan het bovenstaande is de interesse naar de dood. Ik ben iemand die zich filosofisch heel erg aangetrokken voelt tot het onderwerp dood en hemel. Ik ben niet gelovig, tenminste niet in een bestaand geloof. Ik ben ooit begonnen aan een klein boek over mijn visie over wat er na ons leven gebeurd, ik ben met heel mijn hart ervan overtuigd dat er meer is, en de bewijzen zijn vooral bij onszelf te vinden. Dit boek is nooit afgekomen omdat ik nog geen tijd heb gehad, deze zal in de toekomst nog wel verschijnen.

Om nog iets meer over mij te weten te komen vertel ik jullie dan nu hoe mijn dagelijks leven eruit ziet, het is namelijk echt niet zo dat ik elke dag alleen maar programmeer daarna naar honkbal ga en 's avonds in mijn bed filosofeer. Eigenlijk is mijn leven vrij normaal verder, ik heb sinds bijna 1 jaar een vriendin waar ik veel tijd mee doorbreng en ben graag bij vrienden. Ik heb een aardige vaste groep vrienden waar ik ook bijna elke week wel mee uitga, soms enkel bij iemand pokeren, soms gezellig naar een discotheek of café.

Ik doe op dit moment VMBO-T, dit is nog voor ongeveer 2 weken zo en daarna heb ik mijn diploma en stroom ik door naar 4 HAVO. Zoals eerder gezegd wil ik daarna een opleiding gaan doen in web development, deze zijn helaas schaars maar bestaan wel. Waarschijnlijk in combinatie met software engineering, wat ik ook leuk vindt.

Tot zover over mij, mochten jullie vragen hebben dan hoor ik 't graag.

Jesse Smiley

Q&A

Citaat van: Q
Hoe ben je in aanraking gekomen met websites?
Spoiler:
Eigenlijk best een leuk verhaal Smiley.

Een kennis van mij heeft mij ooit game maker laten zien, na een sterke interesse voor het maken van spelletjes was ik ook actief geworden op de NGMC. Terwijl ik daarop zat was ik ook bezig met mijn website op de webspace van @home (nu ziggo), dit was natuurlijk helemaal niets maar wel leuk! Mijn ouders besloten volgens mij op mijn 12e verjaardag mij een domein + hosting cadeau te doen en zo doende begon ik met het maken van JesseD.nl, deze heeft elke maand wel 1000 versie's gehad. Mijn 1e systeem was een e-card systeem dat ik nog op de NGMC in het overige discussies gedeelte heb gepresenteerd, sommige van de GMOT'ers hier hebben nog een e-card ontworpen hiervoor Smiley!

Later kwam ik op GMOT en begonnen met het ontwikkelen van JesseD.nl ~Boxes, je kent ze ngo wel, de te grote irritante groene shoutboxes in mijn onderschrift.

Zo kwam ik dus bij websites Smiley.

Citaat van: Q
*vragenlijst, zie spoiler*
Spoiler:
[De normale vragen.]
Hoe oud ben je? 16
Wat voor schoolniveau doe je? VMBO-T
Doe je aan Tweetalig onderwijs? I wish.
Wat voor talen spreek je? Nederlands, daarna spreek ik het best engels
Hoe goed spreek je deze talen? Spreken lukt wel, spellen is het probleem Tongue.
Wat is je grootste angst? Ik maak me niet zo'n zorgen Tongue
Wat is je grootste wens? For ever happy.
Wat voor muziek luister je? Trance, dance, house
Wat is je lievelingsdrank? Bier. Grolsch bij voorkeur.
Drink je alcohol? Blijkbaar wel heh?
Wat is jouw manier jouw creativiteit te uiten? Het bouwen van websites met innovatieve ideeën.

[Meer Vragen D:]
Ken je Ct.Hulhu? nee
Ken je H.P. Lovecraft? nee
Ken je de necromonicon? nee
Wat is het plaatje op mijn avatar? die ster?

[Pinguïnvragen]
Wat weet je over Pinguïns? Vrij weinig?
Wat vind je van Pinguïns? Leipe beesten, sowieso
Wat zou je denken als je een pinguïn voor je voordeur ziet? @#$@#$ :|?Huh?
En wat als deze ineens gaat praten? Niks verbaasd mij meer na de hond van de buren. *don't ask*
Wat denk je als deze pinguïn je bedreigd? ha-ha.
Wat doe je als deze pinguïn je bedreigd? Of course heel hard rennen.
Geloof je dat pinguïns ooit de wereld zouden kunnen overheersen? Waarom niet is the question.
Waar ben je banger voor: voor pinguïns, of voor de dood? Ik ben helemaal niet bang voor de dood, een pinguïn kan mij daarentegen in dit leven wel pijn doen Tongue.
Waar denk je dat je banger voor moet zijn? de pinguïn uiteraard.

Fun facts

Citaat
10.000e post incl. forumspellen @ gmot

Citaat
Mijn 2e of 3e website
Spoiler:
een van de 1e sites (ik denk ongeveer de 2e) die ik maakte was met ons vorige wk! http://members.home.nl/degger/

Citaat
Mijn vroegere avatar op de NGMC
Spoiler:

Citaat
Mijn vroegere signature op de NGMC
Spoiler:
« Laatste verandering: Mei 22, 2010, 10:45:45 door ick-in-noot » Gelogd

Shaddow
Pretty addicted

Afdelingshoofd Schaduwrijkscreaturen.

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Mei 21, 2010, 07:46:42 »

Erhm. Zal ik anders mijn vragenlijstje erbij halen?

1 post-count-von-count.

ick-in-noot
Lokale Moderator

Hi, I'm Blob!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 21, 2010, 08:22:54 »

Kom maar op dan heh Smiley!

@-wout
Approaching infinity

WHAZOR.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: Mei 21, 2010, 08:24:29 »

Hoe ben je in aanraking gekomen met websites?

PHP - (X)HTML - CSS - SQL - Javascript - C# (XNA) - Visual Basic - GML - VBScript - Batch - NXT

ick-in-noot
Lokale Moderator

Hi, I'm Blob!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Mei 21, 2010, 08:32:08 »

Een kennis van mij heeft mij ooit game maker laten zien, na een sterke interesse voor het maken van spelletjes was ik ook actief geworden op de NGMC. Terwijl ik daarop zat was ik ook bezig met mijn website op de webspace van @home (nu ziggo), dit was natuurlijk helemaal niets maar wel leuk! Mijn ouders besloten volgens mij op mijn 12e verjaardag mij een domein + hosting cadeau te doen en zo doende begon ik met het maken van JesseD.nl, deze heeft elke maand wel 1000 versie's gehad. Mijn 1e systeem was een e-card systeem dat ik nog op de NGMC in het overige discussies gedeelte heb gepresenteerd, sommige van de GMOT'ers hier hebben nog een e-card ontworpen hiervoor Smiley!

Later kwam ik op GMOT en begonnen met het ontwikkelen van JesseD.nl ~Boxes, je kent ze ngo wel, de te grote irritante groene shoutboxes in mijn onderschrift.

@-wout
Approaching infinity

WHAZOR.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Mei 21, 2010, 08:34:30 »

Grappig, dus eigenlijk hebben je ouders er een beetje voor gezorgd Tongue

PHP - (X)HTML - CSS - SQL - Javascript - C# (XNA) - Visual Basic - GML - VBScript - Batch - NXT

ick-in-noot
Lokale Moderator

Hi, I'm Blob!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: Mei 21, 2010, 08:37:09 »

Uhu right, maar zonder die kennis kerel (die bij mij op school zit) was ik er uberhaubt niet gekomen Tongue. In ieder geval nooit op GMOT Tongue.

goudewup
King of the hill

Deze tekst is langer dan die van jou. :)

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: Mei 21, 2010, 08:49:17 »

Kom jij wel eens in Schagen bij de Rangers voor een honkbal wedstrijd? Zo ja, wil je dat dan zeggen dan kan ik je namelijk ontmoeten. Smiley

Oh, en ik kom later bij jouw grote bedrijf werken Smiley

Mijn handtekening is oud.

ick-in-noot
Lokale Moderator

Hi, I'm Blob!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: Mei 21, 2010, 08:51:09 »

Ik kom wel eens in Schagen puur omdat ik daar wel eens op vakantie ben, best vaak Smiley. Zover moet ik gelukkig niet uit spelen met honkbal, in veel gevallen moet ik wel rijden tot Utrecht of zelfs Den Haag. Schagen is net iets te ver maar ben er voor 't laatst geweest met Koninginnedag Tongue, daarvoor met Pasen Tongue.

-btw-
fun fact: 10.000e post @ http://www.gmot.nl/index.php?topic=12909.msg259777#msg259777
« Laatste verandering: Mei 21, 2010, 09:13:06 door ick-in-noot » Gelogd

Shaddow
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: Mei 22, 2010, 09:42:42 »

*kucht*

BEHOLD....

DE VRAGENLIJST :O

Je hoeft geen van deze vragen te beantwoorden (vooral de pinguïnvragen sla je waarschijnlijk over.

*kucht*

Goed.

De normale vragen.
Hoe oud ben je?
Wat voor schoolniveau doe je?
Doe je aan Tweetalig onderwijs?
Wat voor talen spreek je?
Hoe goed spreek je deze talen?
Wat is je grootste angst?
Wat is je grootste wens?
Wat voor muziek luister je?
Wat is je lievelingsdrank?
Drink je alcohol?
Wat is jouw manier jouw creativiteit te uiten?
Meer Vragen D:
Ken je Ct.Hulhu?
Ken je H.P. Lovecraft?
Ken je de necromonicon?
Wat is het plaatje op mijn avatar?
Pinguïnvragen
Wat weet je over Pinguïns?
Wat vind je van Pinguïns?
Wat zou je denken als je een pinguïn voor je voordeur ziet?
En wat als deze ineens gaat praten?
Wat denk je als deze pinguïn je bedreigd?
Wat doe je als deze pinguïn je bedreigd?
Geloof je dat pinguïns ooit de wereld zouden kunnen overheersen?
Waar ben je banger voor: voor pinguïns, of voor de dood?
Waar denk je dat je banger voor moet zijn? (hint: het begint met een p)

Bedankt voor het eventueel beantwoorden van een of meerdere vragen van deze lijst

Smiley

1 post-count-von-count.

ick-in-noot
Lokale Moderator

Hi, I'm Blob!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: Mei 22, 2010, 10:15:40 »

Citaat
[De normale vragen.]
Hoe oud ben je? 16
Wat voor schoolniveau doe je? VMBO-T
Doe je aan Tweetalig onderwijs? I wish.
Wat voor talen spreek je? Nederlands, daarna spreek ik het best engels
Hoe goed spreek je deze talen? Spreken lukt wel, spellen is het probleem Tongue.
Wat is je grootste angst? Ik maak me niet zo'n zorgen Tongue
Wat is je grootste wens? For ever happy.
Wat voor muziek luister je? Trance, dance, house
Wat is je lievelingsdrank? Bier. Grolsch bij voorkeur.
Drink je alcohol? Blijkbaar wel heh?
Wat is jouw manier jouw creativiteit te uiten? Het bouwen van websites met innovatieve ideeën.

[Meer Vragen D:]
Ken je Ct.Hulhu? nee
Ken je H.P. Lovecraft? nee
Ken je de necromonicon? nee

[Pinguïnvragen]
Wat weet je over Pinguïns? Vrij weinig?
Wat vind je van Pinguïns? Leipe beesten, sowieso
Wat zou je denken als je een pinguïn voor je voordeur ziet? @#$@#$ :|?Huh?
En wat als deze ineens gaat praten? Niks verbaasd mij meer na de hond van de buren. *don't ask*
Wat denk je als deze pinguïn je bedreigd? ha-ha.
Wat doe je als deze pinguïn je bedreigd? Of course heel hard rennen.
Geloof je dat pinguïns ooit de wereld zouden kunnen overheersen? Waarom niet is the question.
Waar ben je banger voor: voor pinguïns, of voor de dood? Ik ben helemaal niet bang voor de dood, een pinguïn kan mij daarentegen in dit leven wel pijn doen Tongue.
Waar denk je dat je banger voor moet zijn? de pinguïn uiteraard.

freaky
King of the hill

Alien Snow Leopard *RAWR!*

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: Mei 22, 2010, 10:17:49 »

"Niks verbaasd mij meer na de hond van de buren. *don't ask*"

Wat is er gebeurd? Grin

Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 100 en 110!

Met recht kan men stellen dat dit een goede score is, temeer omdat u hiermee ruim boven het gemiddelde scoort.

Tekenwedstrijden gewonnen:
Tekenwedstrijd #1: thema:Winter: 1ste plaats.
Anime Tekenwedstrijd #1:1ste plaats.

gm1999
King of the hill

Alien-piraat met Taco op zijn hoofd en Skittles

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: Mei 22, 2010, 10:18:58 »

Wat was dat E-card systeem(of wat kon je ermee Tongue)? ik heb namelijk geen idee wat ik me erbij voor moet stellen

gaat naar de iSupermarkt koopt wat iBrood met iKaas. gaat naar zijn iHuis en roostert wat iBrood met de Itoaster en doet er daarna Ikaas over.

Shaddow
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: Mei 22, 2010, 10:25:16 »

Jah, moet nog steeds die oude avatar weer terug hebben XD

1 post-count-von-count.

ick-in-noot
Lokale Moderator

Hi, I'm Blob!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: Mei 22, 2010, 10:35:36 »

Fun fact: een van de 1e sites (ik denk ongeveer de 2e) die ik maakte was met ons vorige wk! http://members.home.nl/degger/
Fun fact: was 1 van mijn NGMC avatars Tongue.
Fun fact: stond in mijn onderschrift op de NGMC Tongue.

"Niks verbaasd mij meer na de hond van de buren. *don't ask*"

Wat is er gebeurd? Grin
eigenlijk helemaal niets, maar 't was wel een leuk origineel antwoord  Embarrassed

Wat was dat E-card systeem(of wat kon je ermee Tongue)? ik heb namelijk geen idee wat ik me erbij voor moet stellen
Ik heb helaas het systeem niet meer Sad, het was een systeem waar je een e-card kon versturen, net als kaartenhuis.nl maar dan minder uitgebreid.

Advertentie
Pagina's: [1] 2
  Print  

Ga naar: