GMOT
Nieuws: Wij willen Erik Leppen bedanken voor al zijn werk als globale moderator

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
September 06, 2010, 09:27:13

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Advertentie

lucb1e
So far, so good

Bekijk profiel
« Gepost op: Juli 24, 2010, 11:13:38 »

Nou ik zit hier al even, en het bevalt me wel, dus post maar eens een hallo-topic Smiley

Echte naam: Luc
Nickname: lucb1e / RMF in games meestal (btw als je lucb1e niet kan spellen zeg dan Luc ofzo Tongue)
Leeftijd: 17 inmiddels (21juni jarig)
Hobby's: computeren, openarena-en, uh en dat was het wel denk ik Clown
School: komend jaar 2e leerjaar MBO ICT niveau 3 (een stuk onder m'n niveau eigenlijk)
Muziek: 3 doors down, breaking benjamin, rise against, mayhem, en meer van die rommel Tongue
Boeken: doe ik niet aan, luisterboeken zijn veel chiller Tongue Dan brown, verhalen van Sherlock Holmes, en wat random
Films: Alles waar actie in zit (Sherlock Holmes, Kick-ass, films over boeken van Dan Brown, Transformers)
Huisdieren: een kat en een broertje (Nic, 12) XD
Programmeerervaring: zit al jaren te spelen met random dingen, maar voornamelijk is het websites maken en gamemakeren. Kan redelijk gml, html, js, php, en wat batch. Heb op een blauwe maandag ook C/C++ (weet niet eens meer welke) geprobeerd en QBasic. hmm zal ik brainfuck ook noemen.. ah nu toch al gedaan Wink
NGMC: lucb1e, en ben sinds februari 2008 actief daar (zo lang al Shocked)

Nou dat was het wel geloof ik ^^

Nightvision
King of the hill

Was op vakantie @ spanje :D

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 25, 2010, 11:06:08 »

Het enige wat ik kan opmerken is, dat je een goeie muzieksmaak hebt Tongue

"If the facts don't fit the theory, change the facts. "

Shaddow
Pretty addicted

Afdelingshoofd Schaduwrijkscreaturen.

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 25, 2010, 11:53:25 »

Maar waarom er nou 'meer van die rommel' staat Huh?

1 post-count-von-count.

lucb1e
So far, so good

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 25, 2010, 02:22:13 »

Ik ben hier de enige die het wat vind Tongue

Shaddow
Pretty addicted

Afdelingshoofd Schaduwrijkscreaturen.

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 26, 2010, 09:27:31 »

Waht!?

Weet je hoe veel (die-hard) Rise Against fans hier zijn?

1 post-count-von-count.

Nightvision
King of the hill

Was op vakantie @ spanje :D

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 26, 2010, 11:23:25 »

Waht!?

ik onder andere Tongue

"If the facts don't fit the theory, change the facts. "

lucb1e
So far, so good

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: Juli 26, 2010, 10:41:49 »

Waht!?

hm nu wel dan XD

robbertzzz
Pretty addicted

Smile

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: Juli 30, 2010, 11:57:12 »

Ok, even nieuwsgierig hoor... Angel
Wrom ben je van vwo afgegaan? Daar begon je over in dat programmeertalentopic, en ik dacht, laat ik me even netjes aan de forumregels houden en posten waar ik posten moet Angel (man, wat een gedoe zeg, voortaan maar weer lekker offtopic...)

Pirates of the Caribbean voor piano
Kom ook op de GMOT-dag!! Meld je hier aan, of kijk hier voor meer informatie. (lees alleen de laatste pagina's. Die zijn relevant)

lucb1e
So far, so good

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: Juli 31, 2010, 04:52:04 »

voornamelijk geen motivatie meer en teveel werk. Het niveau was over het algemeen goed, alleen teveel saaie vakken erbij (alsof mij boeit wat stijlfiguren zijn bijvoorbeeld.. moet je er 6 of 8 uit je hoofd gaan leren).
Havo leek me net zo saai, dus dan maar naar 4vmbo, jaar niks doen, diploma halen en gaan doen wat me wel interreseert: ict. Maar eerlijkgezegd moet ik daar op terugkomen, ik had niet verwacht dat vmbo stof zó laag was. Wiskunde bijvoorbeeld heb ik niet meer gehad als brugklas en klein deel tweede klas herhaling (sorry voor de vmbo-ers hier(A)). Een heel jaar echt totaal niks uitgevoerd en als beste van de school met alles 8 en een 9 geslaagd, en toen op naar mbo.
Heb dus afgelopen jaar niveau3 eerste jaar gehad (kon niet direct in n.4 instromen), maar eigenlijk is dit ook veel te makkelijk. Bij ong. driekwart van de klas vraag je je echt behoorlijk af wie die als werknemer of collega zou willen hebben, en de stof is over het algemeen ook niet bepaald inspirerend. Toevallig gisteren nog met iemand erover gehad wat we nou leerden, en kwam eigenlijk tot de conclusie dat ik het afgelopen jaar niet veel meer het bijgeleerd als de basis van Win server 2008 (en daarbij wat basis van hoe netwerken werkt), bekabeling aanleggen, en volgens hun normen een pc in elkaar zetten :/
Ik heb erover gedacht toch naar de Havo te gaan, maar van de andere kant heb ik hier nu al een jaar erop zitten wat dan weggegooid zou zijn. Dus ik zit m'n tijd uit en ga dan HBO doen, iets met programmeren van programma's of websites waarschijnlijk.

Advertentie
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: