GMOT
Nieuws: Ondersteuning voor Pastebin!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Augustus 31, 2014, 00:13:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2
  Print  
Advertenties

size43
So far, so good

Bekijk profiel
« Gepost op: December 03, 2010, 20:28:51 »

Ik ben deze site tegengekomen, maar nu vraag ik me af of het wel betrouwbaar is...

Hebben jullie ervaringen met deze site?

Oliekoning
Flying high

BP

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: December 03, 2010, 20:38:02 »

Ik heb er GEEN ervaring mee maarzo'n site kan nooit betrouwbaar zijn, er zit vast een "addertje onder het gras"

Tommy9119
Approaching infinity

Hello

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: December 03, 2010, 20:41:39 »

Ik heb er GEEN ervaring mee maarzo'n site kan nooit betrouwbaar zijn, er zit vast een "addertje onder het gras"

Dat addertje is dat je links aan moet klikken of enquetes in moet vullen om genoeg 'credits' te verdienen. Met die credits kan je dan de spullen 'gratis' krijgen. In de algemene voorwaarden staat niks waar je aan vast zit ofzoiets, maar, je kan het denk ik beter met je ouders bespreken. Wink De site is wel betrouwbaar, maar ik denk dat het een heel irritant systeem is met al die enquetes en links en dat het zeer veel irritaties kost om genoeg credits te krijgen voor iets leuks.

MBeentjes
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: December 03, 2010, 20:43:59 »

Ik raad je aan zulke sites gewoon niet te gebruiken. Bespreek met je ouders om een iPod te kopen.
Sites waar je ze 'gratis' kunt krijgen zijn in mijn oogpunt niet betrouwbaar, zeker niet omdat je niet echt weet waar je persoonlijke gegevens naartoe gaan.

kaas1
Infinity

vibratie is leven

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: December 03, 2010, 21:12:48 »

Denk je eens in, een site waar je gratis een ipod kunt krijgen. Klinkt dat betrouwbaar?

if i could change your heart
i'd really love to break your mind

ick-in-noot
Administrator
Infinity