GMOT
Nieuws: Ondersteuning voor Pastebin!

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Augustus 31, 2014, 00:13:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2
  Print  
Advertenties

size43
So far, so good

Bekijk profiel
« Gepost op: December 03, 2010, 20:28:51 »

Ik ben deze site tegengekomen, maar nu vraag ik me af of het wel betrouwbaar is...

Hebben jullie ervaringen met deze site?

Oliekoning
Flying high

BP

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: December 03, 2010, 20:38:02 »

Ik heb er GEEN ervaring mee maarzo'n site kan nooit betrouwbaar zijn, er zit vast een "addertje onder het gras"

Tommy9119
Approaching infinity

Hello

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: December 03, 2010, 20:41:39 »

Ik heb er GEEN ervaring mee maarzo'n site kan nooit betrouwbaar zijn, er zit vast een "addertje onder het gras"

Dat addertje is dat je links aan moet klikken of enquetes in moet vullen om genoeg 'credits' te verdienen. Met die credits kan je dan de spullen 'gratis' krijgen. In de algemene voorwaarden staat niks waar je aan vast zit ofzoiets, maar, je kan het denk ik beter met je ouders bespreken. Wink De site is wel betrouwbaar, maar ik denk dat het een heel irritant systeem is met al die enquetes en links en dat het zeer veel irritaties kost om genoeg credits te krijgen voor iets leuks.

MBeentjes
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: December 03, 2010, 20:43:59 »

Ik raad je aan zulke sites gewoon niet te gebruiken. Bespreek met je ouders om een iPod te kopen.
Sites waar je ze 'gratis' kunt krijgen zijn in mijn oogpunt niet betrouwbaar, zeker niet omdat je niet echt weet waar je persoonlijke gegevens naartoe gaan.

kaas1
Infinity

vibratie is leven

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: December 03, 2010, 21:12:48 »

Denk je eens in, een site waar je gratis een ipod kunt krijgen. Klinkt dat betrouwbaar?

if i could change your heart
i'd really love to break your mind

ick-in-noot
Administrator
Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: December 03, 2010, 21:15:38 »

Meestal keren ze wel echt uit omdat ze genoeg winst maken op die advertentie dingen. Alleen niemand maakt het af en het kost ongelooflijk veel werk. Er blijft een addertje na een addertje komen net zo lang tot je oog in oog staat met een enorme slang.

Turn the world into a dancefloor.

Goudewup
Pretty addicted

تسبیح

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: December 03, 2010, 21:51:28 »

Addertjes kunnen niet samensmelten hoor!
Dus uiteindelijk kom je oog in oog met een leger addertjes. Clown

Ik dien hier te vermelden dat ik tegenwoordig Goudewup ben, met hoofdletter dus.

MBeentjes
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: December 03, 2010, 21:57:42 »

Oftewel: Maak nooit gebruik van deze sites.

@-wout
Globale Moderator
Approaching infinity

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: December 03, 2010, 22:08:13 »

Alleen niemand maakt het af en het kost ongelooflijk veel werk.
En daarmee vangen ze al het geld, slim bedacht toch Shocked

༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ༼ つ ◕◡◕ ༽つ

Nightvision
King of the hill

Cewl.

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: December 03, 2010, 22:48:06 »

slim van die websites, dom van mensen om daar aan mee te doen Tongue

jimmars
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: December 04, 2010, 00:04:37 »

Als je wa bullshit invult krijgen hun wel geld. Maar jij een gratis Ipod?
Toch?

Maarten
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: December 04, 2010, 00:20:03 »

Dit bestaat niet.
Die site vraagt al je gegevens en dan krijg je allemaal e-mails en wat dan ook waar zij geld mee verdienen.
Het is netzoals gratishabbocredits.nl

Iemand01.
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: December 04, 2010, 00:34:05 »

slim van die websites, dom van mensen om daar aan mee te doen Tongue

Ik ben lid van diverse van zulke sites en heb al een paar keer mijn prijzen gekregen, het is echter veel werk. Eigenlijk verdienen die mensen na al "mijn" werk meer als dat ze aan prijzen weg geven, omdat adverteerders betalen omdat veel mensen hun add lezen. En veel mensen haken af.

Tidob
Globale Moderator
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: December 04, 2010, 00:35:39 »

Dus in principe betalen de adverteerders jouw ipad en hun loon. Tongue Maar zo klinkt het eigenlijk best logisch, jammer dat ik het geduld niet heb om al langs al die reclame te werken.

Vergeet vrijheid en gelijkheid, broederschap is wat we zoeken!

Maarten
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: December 04, 2010, 00:38:17 »

Zo ziet het er uit:

Advertenties
Pagina's: [1] 2
  Print  

Ga naar: