auto + auto = gewond of dood, indien frontaal vrijwel zeker dood. Met 80 op een andere auto rijden is nogal hard namelijk
fietser + fietser = niets, licht gewond of als je heel veel pech hebt gewond. Minder massa, minder snelheid. Kortom hogere overlevingskans.
Of aspartaam gevaarlijk is. Tja, als je het in dezelfde hoeveelheden gebruikt als suiker. Dan loop je een behoorlijk risico. Gelukkig, is aspartaam ongeveer 100 keer zo zoet :p
Tuurlijk gebruik ik niet dezelfde hoeveelheden aspartaam als suiker. Ik kauw op rond de 12 kauwgompjes per week, soms iets meer, soms iets minder. Vroeger kauwde ik zelden op kauwgom, maar tegenwoordig kauw ik elke week op kauwgom. Ik weet dat dat veel is... Ik eet andere snoep zelden.. Kauwgom is het enigste voedsel met aspartaam dat ik eet.. Voor de rest eet ik niks met aspartaam of zoetstoffen..
En als een fietser een fietser overrijd, kun je gewond raken of dood gaan. Als je een auto ongeluk hebt, zijn hooguit de auto's kapot, maar dan kun je nooit dood gaan, hooguit een klein beetje gewond raken.