GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 29 Juni 2022, 22:33:37

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Print  
Advertenties

crashntears
King of the hill

|24|\||)0|\/||\|355

Bekijk profiel
« Antwoord #75 Gepost op: 18 Juni 2011, 21:50:30 »

auto + auto = gewond of dood, indien frontaal vrijwel zeker dood. Met 80 op een andere auto rijden is nogal hard namelijk

fietser + fietser = niets, licht gewond of als je heel veel pech hebt gewond. Minder massa, minder snelheid. Kortom hogere overlevingskans.

Of aspartaam gevaarlijk is. Tja, als je het in dezelfde hoeveelheden gebruikt als suiker. Dan loop je een behoorlijk risico. Gelukkig, is aspartaam ongeveer 100 keer zo zoet :p

No matter how good you are at something, there is always a little asian kid who can beat you

Takua
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #76 Gepost op: 18 Juni 2011, 21:56:56 »

auto + auto = gewond of dood, indien frontaal vrijwel zeker dood. Met 80 op een andere auto rijden is nogal hard namelijk

fietser + fietser = niets, licht gewond of als je heel veel pech hebt gewond. Minder massa, minder snelheid. Kortom hogere overlevingskans.

Of aspartaam gevaarlijk is. Tja, als je het in dezelfde hoeveelheden gebruikt als suiker. Dan loop je een behoorlijk risico. Gelukkig, is aspartaam ongeveer 100 keer zo zoet :p
Tuurlijk gebruik ik niet dezelfde hoeveelheden aspartaam als suiker. Ik kauw op rond de 12 kauwgompjes per week, soms iets meer, soms iets minder. Vroeger kauwde ik zelden op kauwgom, maar tegenwoordig kauw ik elke week op kauwgom. Ik weet dat dat veel is... Ik eet andere snoep zelden.. Kauwgom is het enigste voedsel met aspartaam dat ik eet.. Voor de rest eet ik niks met aspartaam of zoetstoffen..

En als een fietser een fietser overrijd, kun je gewond raken of dood gaan. Als je een auto ongeluk hebt, zijn hooguit de auto's kapot, maar dan kun je nooit dood gaan, hooguit een klein beetje gewond raken.

nlck1597
On my way now
**

PSN: nick1597

Bekijk profiel
« Antwoord #77 Gepost op: 18 Juni 2011, 21:58:20 »

hahaha, heb jij spijkers in je banden ofzo?

heeft iemand een Minecraft account / gift card die hij aan deze arme jongen zou willen schenken?

Armogohma
Pretty addicted

- Made by Mown :3

Bekijk profiel
« Antwoord #78 Gepost op: 18 Juni 2011, 21:59:26 »

Hij fietst dagelijks met 120 km/h, en zijn ouders rijden hem met 30 km/h over de snelweg.

Ik vind het eigenlijk fijner om met koptelefoon te spelen dan over de versterker Embarrassed
Oeh oeh oeh ik wil in Maurice zn onderschrift o;

nlck1597
On my way now
**

PSN: nick1597

Bekijk profiel
« Antwoord #79 Gepost op: 18 Juni 2011, 22:00:23 »

Hij fietst dagelijks met 120 km/h, en zijn ouders rijden hem met 30 km/h over de snelweg.

dat verklaard het.

heeft iemand een Minecraft account / gift card die hij aan deze arme jongen zou willen schenken?

Blubje
Pretty addicted

♪♫

Bekijk profiel
« Antwoord #80 Gepost op: 18 Juni 2011, 22:01:31 »

+1 XD

quidquid latine dictum sit altum videtur

Samlan
Oud-moderator
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #81 Gepost op: 18 Juni 2011, 22:09:43 »

Dit topic gaat over aspartaam en niet over auto-ongelukken. Ontopic dus aub.

Xbox Live-tag: Samlan

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #82 Gepost op: 18 Juni 2011, 22:37:52 »

Tuurlijk gebruik ik niet dezelfde hoeveelheden aspartaam als suiker. Ik kauw op rond de 12 kauwgompjes per week, soms iets meer, soms iets minder. Vroeger kauwde ik zelden op kauwgom, maar tegenwoordig kauw ik elke week op kauwgom. Ik weet dat dat veel is... Ik eet andere snoep zelden.. Kauwgom is het enigste voedsel met aspartaam dat ik eet.. Voor de rest eet ik niks met aspartaam of zoetstoffen..
In een hele hoop fabrieksvoedsel zitten ook zoetstoffen.

crashntears
King of the hill

|24|\||)0|\/||\|355

Bekijk profiel
« Antwoord #83 Gepost op: 18 Juni 2011, 22:40:54 »

Aangezien aspartaam tov suiker zo goed als gratis is. Je hebt maar een honderste nodig. En dat scheelt.

No matter how good you are at something, there is always a little asian kid who can beat you

Takua
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #84 Gepost op: 18 Juni 2011, 22:42:37 »

In een hele hoop fabrieksvoedsel zitten ook zoetstoffen.
Zoals?

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #85 Gepost op: 18 Juni 2011, 23:04:23 »

Dat zeg ik, fabrieksvoedsel. Voedsel uit fabrieken.

gamemoon
Gast
« Antwoord #86 Gepost op: 18 Juni 2011, 23:10:14 »

Bijna alles dat je in een supermarkt koopt dus.

Takua
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #87 Gepost op: 18 Juni 2011, 23:11:40 »

Bijna alles dat je in een supermarkt koopt dus.
Nee, dat geloof ik niet. Meestal alleen bij suikervrije of light producten.. Soms ook bij andere dingen...

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #88 Gepost op: 18 Juni 2011, 23:13:20 »

Nee, dat geloof ik niet. Meestal alleen bij suikervrije of light producten.. Soms ook bij andere dingen...

Nah, zoetstoffen zitten in bijna alle producten, aspartaam zit inderdaad vooral in light en suikervrije producten.

Lord Tommy of Sealand.

crashntears
King of the hill

|24|\||)0|\/||\|355

Bekijk profiel
« Antwoord #89 Gepost op: 18 Juni 2011, 23:19:52 »

Mixen voor pasta sausen, wok gerechten etc etc. De kans dat er aspartaam in zit is vrij groot. Suiker is gewoon te duur.

Advertenties
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Print  

Ga naar: