GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 29 Juni 2022, 23:37:39

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3
  Print  
Advertenties

Iemand01.
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 18 Juni 2011, 19:13:03 »

In polen leven vooral bejaarden en muzikanten XD

Gemiddelde leeftijd is ongeveer 38, dat is lager dat de gemiddelde Nederlandse leeftijd (40 jaar).

http://www.airninja.com/worldfacts/countries/Poland/medianage.htm

yo
King of the hill

Hmm

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 18 Juni 2011, 19:24:56 »

Jij wilt gewoon niet luisteren he. Hoe ben je er zo zeker van dat er in Polen niet zoveel mensen dood geschoten worden?

Heb je het hele filmpje bekeken? Poolse hooligans ze dan meest gevreesde hooligans. En niet omdat ze je auto stelen...

Ik denk dat er veel bendes in Polen komen. Waarom omdar ze niks produceren. Dus gaan de bendes elkaar afmaken wat boeit het-___-  Als ze crimineel zijn en elkaar willen afmaken en niemand het werk probleem oplost oomdat ze domme regering hebben. En de jerk zegt alles en beslist alles voor de mensen op wie ze mpeten stemmen. Daar mre bedoel ik dat het veel bijzobdrrs nuet is als  als ze eljaar afmaken. ZMensen die hoogopgeleid waren zijn daar niet meer. En Polen is geen land meer.  En hier mee bedoel ik  ik  ze meer op geld uit zijn dan mensen zonder reden te vermoorden als in Nederland. Eij hebben hier geld en we moorden hier en waarom en hier is moelijker aam wapens te komen. Daar moorden ze wel maar niet iedereen die aan wapens kont.

nielsjes1
King of the hill

ヽ( ゚ヮ゚)ノ|ツ|(~'-')~

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 18 Juni 2011, 19:26:36 »

Ik denk dat er veel bendes in Polen komen. Waarom omdar ze niks produceren. Dus gaan de bendes elkaar afmaken wat boeit het-___-  Als ze crimineel zijn en elkaar willen afmaken en niemand het werk probleem oplost oomdat ze domme regering hebben. En de jerk zegt alles en beslist alles voor de mensen op wie ze mpeten stemmen. Daar mre bedoel ik dat het veel bijzobdrrs nuet is als  als ze eljaar afmaken. ZMensen die hoogopgeleid waren zijn daar niet meer. En Polen is geen land meer.  En hier mee bedoel ik  ik  ze meer op geld uit zijn dan mensen zonder reden te vermoorden als in Nederland. Eij hebben hier geld en we moorden hier en waarom en hier is moelijker aam wapens te komen. Daar moorden ze wel maar niet iedereen die aan wapens kont.
Nogmaals:
Echt, serieus, jij kijkt te veel films. XD

Add me op League: EUW: Nielsje96

Iemand01.
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 18 Juni 2011, 19:29:52 »

Ten eerste:
Ik begrijp geen ene moer van je verhaal.

Ten tweede:
Wat maakt het uit of de dode in een schietincident uit een bende komen of niet?

Ten Derde:
Hier kom je ook simpel aan een wapen. Ik durf te wedden dat als ik het geld heb dat ik dezelfde dag nog een wapen heb.

yo
King of the hill

Hmm

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 18 Juni 2011, 19:33:21 »

Nee niels dit ia een feit wat ik schreef.

Iemand01 why gaan Nederlanders mensen vermoorden ondat ze meestal gestoord zijn.

In sommige landen stelen ze omdat ze geen werk kunnen vinden.

Iemand01.
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 18 Juni 2011, 20:03:35 »

Dus iemand neerschieten omdat hij toevallig bij een ander groepje hoort is normaal?

nielsjes1
King of the hill

ヽ( ゚ヮ゚)ノ|ツ|(~'-')~

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 18 Juni 2011, 20:08:38 »

Nee niels dit ia een feit wat ik schreef.
Nee, even serieus, eerst wonen er alleen bejaarden en muzikanten, en nu alleen dikke maffia's die elkaar afmaken?

Iemand01.
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 18 Juni 2011, 20:09:34 »

Nee, even serieus, eerst wonen er alleen bejaarden en muzikanten, en nu alleen dikke maffia's die elkaar afmaken?

Inderdaad het verhaal veranderd steeds..

nielsjes1
King of the hill

ヽ( ゚ヮ゚)ノ|ツ|(~'-')~

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 18 Juni 2011, 20:10:34 »

Inderdaad het verhaal veranderd steeds..
Dat, óf:
Al die Polen zijn 10 minuten geleden HEEL snel verhuisd. Angel

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 18 Juni 2011, 20:15:25 »

Dat, óf:
Al die Polen zijn 10 minuten geleden HEEL snel verhuisd. Angel

In beide gevallen is het 'verhaal' verandert, dus ik zie je punt niet echt. Roll Eyes

Maar overal zijn schietpartijen, in het midden oosten, in Polen, in Amerika, in Spanje, in Portugal, in Nederland etc etc. enzo. Dat is gewoon een feit. In Nederland zijn er echt niet meer dan in andere landen, waarschijnlijk zelfs minder.  

In Polen is inderdaad niet erg veel werk en ze zijn niet erg rijk daar(gemiddeld gezien dan) maar dat komt niet door de regering daar hoor. Het komt door die Duitsers die in de 2e wereldoorlog heel Polen overhoop gehaald hadden. Oke, de regering had het sneller op kunnen lossen, maar ze zijn niet volledig verantwoordelijk voor wat daar aan de hand is.

En je komt hier inderdaad gemakkelijk aan een wapen, het is meestal niet eens zo heel erg duur.
« Laatste verandering: 18 Juni 2011, 20:17:55 door tommy9119 » Gelogd

Lord Tommy of Sealand.

Takua
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 18 Juni 2011, 21:18:21 »

Gemiddelde leeftijd is ongeveer 38, dat is lager dat de gemiddelde Nederlandse leeftijd (40 jaar).

http://www.airninja.com/worldfacts/countries/Poland/medianage.htm
De gemiddelde Nederlandse leeftijd is 80 of 90, niet 40.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 18 Juni 2011, 21:21:27 »

De gemiddelde Nederlandse leeftijd is 80 of 90, niet 40.

Incorrect. Dat is de gemiddelde levensverwachting, oftewel, de gemiddelde leeftijd waarop mensjes sterven.

De gemiddelde Nederlander is ongeveer 40-50. (Ik weet eigenlijk alleen dat het in 2005 38,5 was, zal niet heel erg veel veranderd zijn gok ik.)

Lord Tommy of Sealand.

Takua
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 18 Juni 2011, 21:30:15 »

Incorrect. Dat is de gemiddelde levensverwachting, oftewel, de gemiddelde leeftijd waarop mensjes sterven.
Dat is precies wat ik bedoelde.

Armogohma
Pretty addicted

- Made by Mown :3

Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 18 Juni 2011, 21:32:18 »

Dan had je dat moeten zeggen.

Ik vind het eigenlijk fijner om met koptelefoon te spelen dan over de versterker Embarrassed
Oeh oeh oeh ik wil in Maurice zn onderschrift o;

Takua
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 18 Juni 2011, 21:33:27 »

En hier mee bedoel ik  ik  ze meer op geld uit zijn dan mensen zonder reden te vermoorden als in Nederland. Eij hebben hier geld en we moorden hier en waarom en hier is moelijker aam wapens te komen. Daar moorden ze wel maar niet iedereen die aan wapens kont.
Meestal zijn de moordenaars in Nederland allochtonen, omdat ze geen werk kunnen krijgen.

Advertenties
Pagina's: 1 [2] 3
  Print  

Ga naar: