GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 29 Juni 2022, 22:17:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3]
  Print  
Advertenties

@-wout
Administrator
Approaching infinity

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #30 Gepost op: 18 Juni 2011, 21:39:01 »

Bron?

Takua
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 18 Juni 2011, 21:46:55 »

Bron?
Bron: Mijn hersens.

nlck1597
On my way now
**

PSN: nick1597

Bekijk profiel
« Antwoord #32 Gepost op: 18 Juni 2011, 21:54:21 »

Meestal zijn de moordenaars in Nederland allochtonen, omdat ze geen werk kunnen krijgen.

bron? en niet omdat ze gestoord zijn?
« Laatste verandering: 18 Juni 2011, 22:19:25 door Samlan » Gelogd

heeft iemand een Minecraft account / gift card die hij aan deze arme jongen zou willen schenken?

Iemand01.
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #33 Gepost op: 18 Juni 2011, 22:16:17 »

Bron: Mijn hersens.

Dus als ik stoned ben en ik zie kabouters is dat het bewijs dat kabouters bestaan?

Samlan
Oud-moderator
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #34 Gepost op: 18 Juni 2011, 22:18:44 »

Takua, als je zo'n gewaagde claim doet, kom dan met een bron. Waar haal je dat precies vandaan. Zulke informatie kan niet gewoon uit je hersens komen want ik denk niet dat jij in je hersens een databank hebt zitten met alle personen die iemand vermoord hebben en hun nationaliteit. Zulke claims doen zonder enige bron is wel erg racistisch. Jij legt dan uit het niets de link allochtoon => moordenaar.

Xbox Live-tag: Samlan

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #35 Gepost op: 18 Juni 2011, 22:19:16 »

Zo'n hele rare opmerking is het niet. Van die mensen die zo een winkel binnenlopen en tig mensen neerschieten liggen nou niet bepaald goed in de samenleving. Maar dat valt ergens ook wel te verwachten, met de huidige hoge bevolkingsdichtheid en geïndividualiseerde maatschappij.

(Jongens, wat zou dit voor discussie zijn als het enkel op feiten gebaseerd was? Je kunt toch ook gewoon een beetje nadenken en theoretiseren, of niet?)

nlck1597
On my way now
**

PSN: nick1597

Bekijk profiel
« Antwoord #36 Gepost op: 18 Juni 2011, 22:20:16 »

"hallo, ik ben takua, hee, daar loopt een allochtoon langs, MOORDENAAR!"

alsjeblieft, takua, kom met argumenten voordat je uitspraken doet, dit klinkt erg racistisch.
« Laatste verandering: 18 Juni 2011, 22:25:58 door nlck1597 » Gelogd

heeft iemand een Minecraft account / gift card die hij aan deze arme jongen zou willen schenken?

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #37 Gepost op: 18 Juni 2011, 22:29:50 »

Het is niet echt gepast om zomaar racistische uitspraken aan iemand toe te dichten. Het enige dat ik Takua heb zien zeggen is het volgende:
Meestal zijn de moordenaars in Nederland allochtonen, omdat ze geen werk kunnen krijgen.

(Trouwens, als jij zegt dat de meeste moordenaars geen allochtonen zijn, denk je toch ook niet bij iedere autochtoon die je ziet dat het een moordenaar is?)

Takua
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #38 Gepost op: 18 Juni 2011, 22:36:35 »

"hallo, ik ben takua, hee, daar loopt een allochtoon langs, MOORDENAAR!"

alsjeblieft, takua, kom met argumenten voordat je uitspraken doet, dit klinkt erg racistisch.
Dit was helemaal niet racistisch bedoelt, maar het was de waarheid. Eigenlijk ging het vooral om de Marokkanen.

Takua, als je zo'n gewaagde claim doet, kom dan met een bron. Waar haal je dat precies vandaan. Zulke informatie kan niet gewoon uit je hersens komen want ik denk niet dat jij in je hersens een databank hebt zitten met alle personen die iemand vermoord hebben en hun nationaliteit. Zulke claims doen zonder enige bron is wel erg racistisch. Jij legt dan uit het niets de link allochtoon => moordenaar.
Nee, mijn hersens waren niet de bron.
Bron nummer 1: Tv
Bron nummer 2: http://www.depers.nl/binnenland/490090/Helft-Marokkaanse-jongeren-pleegt-misdrijf.html

Armogohma
Pretty addicted

- Made by Mown :3

Bekijk profiel
« Antwoord #39 Gepost op: 18 Juni 2011, 22:38:59 »

Ik heb een beetje het gevoel dat je ouders op Geert Wilders stemmen bij verkiezingen. Klopt dit?

Ik vind het eigenlijk fijner om met koptelefoon te spelen dan over de versterker Embarrassed
Oeh oeh oeh ik wil in Maurice zn onderschrift o;

Takua
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #40 Gepost op: 18 Juni 2011, 22:41:12 »

Ik heb een beetje het gevoel dat je ouders op Geert Wilders stemmen bij verkiezingen. Klopt dit?
Nee, dat slaat nergens op.. Volgens mij zijn zij het totaal niet eens met Geert Wilders.. Jij trekt echt verkeerde conclusies. Maar ik hoor en lees vaak genoeg dat allochtonen meer misdaden plegen dan Nederlanders, vooral Marokkanen. Maar dat komt gewoon omdat ze geen werk kunnen krijgen of een moeilijke tijd hebben gehad, niet omdat ze gemeen zijn, ofzo.

Advertenties
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  

Ga naar: