GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 24 Maart 2019, 16:57:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 13 14 [15]
  Print  
Advertenties

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #210 Gepost op: 10 September 2018, 09:35:49 »

ga de RPG maker versie van Mirai Nikki spelen ofzo

verassend veel animu's zijn gebaseerd op uit de hand gelopen RPG maker projecten XD

Game theory is een kanaal op youtube voornamelijk gericht op edgy koters,
die dude die t runt staat bekend om het extreme cringy feit dat hij de PAUS,
ja je hoort het goed, de FOKING PAUS, undertale heeft gegeven op een USB stick.

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #211 Gepost op: 10 September 2018, 21:02:29 »

Ik vond de Mirai Nikki anime niet eens leuk, ik ga ook geen Higurashi VN's spelen om diezelfde reden.

Maar uiteindelijk was die Missing Stars demo best wel lang. Ik heb ook nog de demo van MainFrame liggen, maar dat project is dood dus wetende dat er toch geen eindresultaat gaat komen is het minder leuk om daar aan te beginnen.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #212 Gepost op: 15 Januari 2019, 13:50:57 »

Love, Money, Rock'n'Roll demo gespeeld. Letterlijk elk gesprek is dit:

Citaat
Meisje/jongen: "Hoi."
"Die hoi klonk ongeïnteresseerd en niet oprecht, deze persoon haat me en dat frustreert me."
Hoofdpersoon: "Ja flikker dan lekker op bitch, hoer, mongool!"
"Iedereen om ons heen keek naar mij. Na 10 jaar in Japan snap ik de Japanse leefwijze nog altijd niet en doe ik iets zoals dit. Niemand zei nog iets en ons gesprek eindigde op deze negatief manier terwijl ik met mijn hoofd naar beneden de klas uit liep."

gm1999
Approaching infinity

Ik ben een Youtube

Bekijk profiel
« Antwoord #213 Gepost op: 15 Januari 2019, 15:37:32 »

Wat vond je eigenlijk van Missing Stars, is het een beetje de moeite waard? Ik vond de VN er vroeger niet heel interessant uit zien, maar ben ergens toch wel benieuwd

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #214 Gepost op: 15 Januari 2019, 17:12:34 »

Missing Stars lijkt de moeite waard te worden als je naar de demo kijkt en bracht wel een beetje het Katawa Shoujo gevoel terug zonder dat het als een complete rip-off voelt. Ziet er gelikt uit.

Full Hearts is de moeite niet waard als je naar de demo kijkt, super amateuristisch in tekst en programmeren (zit vol met bugs terwijl in Ren'Py een visual novel maken letterlijk 3 lijntjes dezelfde code op de juiste plek tussen het dialoog zetten is). Ook een lange demo (of misschien voelt dat maar zo) maar ik heb hem niet eens afgemaakt.

Maar beide zijn demo's en Missing Stars heeft de datum dat ze klaar zullen zijn met act 1 op dit moment op eind 2019 staan na 7 jaar vertragingen. En Missing Stars heeft ook allemaal drama achter de rug als "ik ga weg van het project en neem het personage waar ik voor schreef met me mee!!" doordat het een vrijwilligersproject is. Dus het zou een wonder zijn als er überhaupt ooit een complete versie komt, neem dat mee in de keuze of de demo spelen/lezen (waar dus nog niet echt iets speciaals in gebeurt en niet eens alle personages aan bod komen) de tijd waard is.

Als ze voor een project als dit één geldschieter voor een paar duizend euro zouden vinden en het naderhand op Steam zouden pleuren voor een tientje waarvan de winst voor de geldschieter is dan zou een project als dit binnen 2 jaar helemaal klaar zijn.

Bas BloEm
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #215 Gepost op: 02 Februari 2019, 07:46:00 »

zelf ben ik niet zo'n fan van hentai, maar ik denk dat dit spel wel leuk is voor mensen die dat wel vinden, daarom geef ik het:

Clown Clown Clown Clown Clown

Vijf clowntjes.

Ik weet niet hoeveel het maximum clowntjes is want je kunt gewoon dat clowntje blijven klikken en dan voegt hij er weer een clowntje aan toe in de text dus ik denk dat het heel weinig is als ik vijf doe maar ik doe er gewoon vijf want ik vind dat genoeg.
« Laatste verandering: 02 Februari 2019, 07:47:47 door Bas BloEm » Gelogd

De tijd van fora is voorbij.

GMOT Discord Channel

https://discord.gg/djVgrVs

Advertenties
Pagina's: 1 ... 13 14 [15]
  Print  

Ga naar: