SnakeAI

kaas1, Juli 03, 2013, 22:55
Die worstcase.js die een average van bijna 40.000 heeft, is dat ook echt worst case? Want het ziet ernaar uit dat mijne slechter is XD
the thriforce, Juli 04, 2013, 01:02
Die worstcase.js die een average van bijna 40.000 heeft, is dat ook echt worst case? Want het ziet ernaar uit dat mijne slechter is XD
Nou hij is eigenlijk niet zo heel slecht, maar hij is wel gewoon het simpelste wat je kan bedenken, hij volgt gewoon een vast pad waarmee hij over elk vakje van het veld heen gaat en dus altijd elk stukje fruit op een begeven moment wel tegen zal komen. Dit gaat in het begin erg sloom maar z'n snelheid neemt enorm toe. Een fruitje oppakken duurt namelijk gemiddeld 200 - ˝length in deze situatie. Mijn bettercase.js die op nr. 1 staat is hier een geoptimaliseerde versie van die vooral in het begin een veel korter pad maakt, maar na de 200 length schakelt deze ook gewoon over naar het worstcase.js-systeem omdat dat dan gewoon weg sneller is.
Bas BloEm, Juli 20, 2013, 14:55
Eh, het is toch niet zo moeilijk om een goede snake api te maken? Je neemt gewoon een pathfinding code en tada.

TR
Doe maar.
En het is AI, niet API.
lucb1e, Juli 20, 2013, 15:03
Ohja hier moet ik ook nog eens aan verder... hmm maar heb eerst een aantal andere dingen te doen, voorlopig komt het er niet meer van ben ik bang Tongue
kaas1, Juli 25, 2013, 16:32
Haha ik was het ook al helemaal vergeten.
kaas1, Juni 27, 2016, 21:08
Bump
jeftaDotEU, Juni 27, 2016, 21:26
Het heeft de GMOT hug of death ontvangen