.Cue + .bin en .img bestanden uitpakken

(1/2) > >>

esak:
Ik heb bestanden die ik moet uitpakken maar ze hebben het formaat: .cue met .bin ik weet dat je de .cue van een paar kb moet uitpakken want die pakt geleik die .bin of .img uit ofzo.... maar ik heb het bestand bijv. lalalala.img heb ik: lalalala.rar genoemd omdat ik het zo mischien kon uitpakken met winrar dat kon dus niet maar nu kan ik het ook niet meer veranderen naar .img...... want de extensie zit niet meer in de naam..... ik heb deamentools geprobeerd magic disc, magic iso en winrar niks werkt.......

hater92:
.cue en .bin moet je gewoon volgens mij met een programma als Alcohol 120%, Deamon Tools etc. kunnen openen hoor. Volgens mij doe je dan iets fout, de meeste programma's komen in dat soort formaten namelijk.

esak:
ik heb ook wat fout gedaan ik heb 1.cue bestand en 1.bin of .img bestand maar dat bestand heb ik naar .rar vernoemd zodat ik heb "mischien" met winrar kon uitpakken dat kon dus niet maar nu krijg ik het niet meer terug naar .bin of .img...... omdat die extensie niet meer achter de naam staat...

Spatie Games:
met windows xp kan je die extensie makkelijk terug vinden, ik hoop dat ie ook bij vista staat, dan kan ik hem  even laten zien...
Ga bij hem menu naar extra->mapopties->weergave->geavanceerde instellingen->extensies voor bekende bestandstypes verbergen uitschakelen:

Zo kan je hem weer terug veranderen ;)

esak:
bedankt het werkt!

maar eeh... hoe werkt deamen tools? ik heb nu zo een .cue en .img en met deamentools doe ik dan convert image en dan heb ik opeens een .mds+.mdf??? maar ik wil hem gewoon uitpakken....

Spatie Games:
hier staat wat handige info over die bestanden ;) http://www.weethet.nl/dutch/cdrw_usingnero_bincue.php

esak:
ik heb geen nero.....

Spatie Games:
het komt erop neer dat als je een bin wilt branden, kan je met een cue een inhoudsopgave maken, meer weet ik ook niet...

RA:
gebruik iets van nero of alcohol

esak:
ff 120% alcohol downloaden dan maar he ;D

Navigatie

[0] Berichten index

[#] Volgende pagina