GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 18 Januari 2019, 10:10:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Poll
Vraag: http://www.gmot.nl/index.php?topic=26654.msg748074#msg748074
Alpha - 5 (71.4%)
Beta - 2 (28.6%)
Totaal aantal stemmen: 7

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 40
  Print  
Advertenties

PJK
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 14 Juli 2013, 11:41:52 »

Dus toen je je verveelde en op paint een logootje bedacht en er een paar classes bij verzon ging je er meteen van uit dat mensen warm zouden lopen als je er een topic voor aan zou maken?

Verder kan ik wel hulp gebruiken in bijvoorbeeld het 3d models maken
Je weet volgens mij niet eens hoe 3D werkt in JavaScript, laat staan dat je weet welk formaat voor modellen je nodig hebt. Ook is ondersteuning voor WebGL nog niet zo goed en hebben browsers die het wel ondersteunen nogal moeite met het draaien ervan zonder de CPU heel erg omhoog te halen.

Developer:RTRInteractive The RuneSnake's
Uitgever:RTRInteractive
Dat uitgever is hier volledig overbodig; mocht je bedoelen dat je een uitgeverij bent: dat ben je niet; mocht je bedoelen dat jij de uitbrenger bent van het spel: dat is logisch, want dat geef je bij "Developer" al aan.

Framework:Javascript/Three.js/Socket.io/Node.js/Eigen programmeertaal
Niet lullig bedoelt; maar laatst had je in een topic nog moeite met zoiets simpels als de DOM, en nu staan er opeens een resem aan JavaScriptbibliotheken?
En wat bedoel je met "Eigen programmeertaal"? Ga je dan ook een eigen browser maken die het interpreteert, of bedoel je gewoon een eigen bibliotheek?

Wat vinden jullie van dit idee?
Te slecht doordacht om er al een topic voor aan te maken. Ook moet je zelf initiatief nemen door al wat te laten zien. En dan bedoel ik niet een op paint gemaakte schets.

> Ik wil je hiermee echt niet de grond in boren, ook al komt het misschien nu zo over. Ik wil je gewoon overtuigen dat je meer moet doen om mensen lekker te maken voor een aankomend spel (wat ook bij jou niet altijd het geval is/was).

Hoe dan ook; ik wens je succes met je spel, ben zelf ook bezig met een soortgelijkspel dus dat wordt lekker concurreren Wink, en misschien dat dit het soort project wordt waarvan iedereen opgewonden raakt, en wat betreft deze post het tegendeel bewijst.

Maanu
Approaching infinity

💪👶

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 14 Juli 2013, 12:26:09 »

Tip:

Games die beginnen met "World of" schrikt al snel veel mensen af.

kusje x

The runesnake
Pretty addicted

Limieten zijn er om te breken

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 14 Juli 2013, 13:47:36 »

Bedankt voor jullie kritiek en commentaar.

Over het logo ga ik nog nadenken.

@Roggie Ik wil nog wel meer uitleg geven over Realms en Rechten.
Elke mē grond is eigendom van 3 "personen":
-Ten eerste is de grond van een persoon of van een aantal personen. Denk aan een huis, winkel, fabriek , mijn of tuin. Zo'n stuk grond kan gekocht worden van iemand anders of ontginnen worden uit niemandsland. Elk persoon mag een aantal mē ontginnen, in de toekomst kan je meer mē kopen met echt geld. Je kan alleen bouwen en slopen als jij rechten op een bepaald stuk grond hebt. Het is handig om je huis aan te sluiten bij een Realm. De Realm beschermt je huis dan tegen bijvoorbeeld rovers. De eigenaar van een Realm kan mensen uit hun huis gooien(Bijvoorbeeld bij inactiviteit). Als spelers het hier niet mee eens zijn, kunnen ze naar een rechter gaan.
-Ten tweede is er een Realm. Elke Realm heeft een kasteel met daarin een speciale steen. Wanneer deze steen aangeraakt word door iemand uit een ander Realm, word de aanraker de baas van een Realm. Het kasteel moet zelf gebouwd en beveiligt worden. Elk Realm heeft ook een soort van eigen bestuur en politie. Een Realm kan bijvoorbeeld ook bestuurt worden door democratie. Een Realm kan iemand bijvoorbeeld de tong af snijden(Muten) of verbannen. Dit geld alleen in het grondgebied van de Realm.
-Ten derde heb je het land. Je hebt 2 soorten gebieden, namelijk gebieden bestuurt door de koning en vrije gebieden. De gebieden van de koning zijn Realms en hebben rechters wat te zeggen. In andere gebieden niet. Als je als speler in een vrij gebied gaat wonen, en je huis word ingepikt, dan valt er dus weinig tegen te doen. Dit zelfde geld voor dingen zoals pvp en rovers. Als zo'n vrij land in de weg zit of andere problemen veroorzaak, dan kan het leger van de koning deze gebieden veroveren.

Er zijn nog een aantal rechten en dingen die te maken hebben met het veroveren van de Realms:
-Nieuw ontginnen gebieden hebben een maand om zich aan te sluiten bij een Realm. Zo niet dan worden ze een vrij gebied.
-Als je een Realm wil dan moet je deze aanvragen, tijdens de aanvraag is de Realm ook beveiligt.
Er word gelet op de volgende punten:
-Wie word de bestuurder, en is deze geschikt?
-Is de Realm niet te klein?(Een Realm moet minimaal een klein dorpje zijn)
-Is de Realm niet te groot?(Dat al het land bijvoorbeeld eigendom is van 1 Realm)
-In vrije gebieden hebben netzoals Realms een steen om te beschermen.

Het bestuur:
Het bestuur heeft 2 vergaderingen:
-De RTR Vergadering bestaat uit door RTR gekozen mensen, bijvoorbeeld moderators, developers,  investeerders en rechters.
-De Realms vergadering bestaat uit mensen van de Realms, naar percentage grondgebied.
Dan is er nog een dagelijks bestuur bestaand uit de koning en ministers die gekozen zijn door de vergaderingen. Het aantal ministers is afhankelijk van het aantal wat nodig is. Ik maak in ieder geval deel uit van het dagelijks bestuur.

Als laatste heb je rechters, die worden aangesteld door RTR om rechtzaken te leiden. Zij in principe alles.

TR

8 Jaar The RuneSnake!

chiel99
Just the few of us

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #18 Gepost op: 14 Juli 2013, 15:58:52 »

Als je dit allemaal waarmaakt met mooie 3d models en textures (of word et niet 3d)
dan kan dit een heel leuk en goed spel worden succes.

Mvg,

Perry26
[/table]
King of the hill

--------------------------------------------------

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 14 Juli 2013, 16:03:43 »

Zorg wel dat je voor de Realms wel strakke regels hebt!!!!

[/center]
[/center]

GoldDigger
So far, so good

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 14 Juli 2013, 17:59:26 »

volgens mij zit je gewoon een flash game na temaken (het idee) het heeft ook iets met "of realm" als dat zo is zullen mensen dat op prijs stellen en mensen hebben minder belangstelling ervoor.

The runesnake
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 14 Juli 2013, 18:17:28 »

volgens mij zit je gewoon een flash game na temaken (het idee) het heeft ook iets met "of realm" als dat zo is zullen mensen dat op prijs stellen en mensen hebben minder belangstelling ervoor.

Als je mij kan vertellen welke game dat is, ik heb het idee namelijk zelf bedacht.

TR

8 Jaar The RuneSnake!

GoldDigger
So far, so good

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 14 Juli 2013, 19:09:03 »

http://www.realmofthemadgod.com/
realm of the mad god Tongue

daburndo
Just the few of us

Ehm... Tja..

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 14 Juli 2013, 19:16:00 »

Ik denk eerlijk gezegd dat elke speler zijn eigen "Realm" zou starten en het spel nooit tot zijn volle potentie gebruikt zou gaan worden.

Tja.. Ehm...

The runesnake
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 14 Juli 2013, 19:21:23 »

Realm of the mad god is een compleet verschillende game.

Ik denk eerlijk gezegd dat elke speler zijn eigen "Realm" zou starten en het spel nooit tot zijn volle potentie gebruikt zou gaan worden.
Ook niet elke speler heeft zijn eigen Realm, een aantal spelers hebben samen een Realm. Waarom denk je dat precies?

TR

8 Jaar The RuneSnake!

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 14 Juli 2013, 19:31:47 »

TR, ga gewoon een spel maken en hou op met ons lastig te vallen. Wat vind je leuker, een spel maken of via skype tegen mensen zeuren dat ze wat moeten gaan doen?

daburndo
Just the few of us

Ehm... Tja..

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 14 Juli 2013, 19:50:36 »

Realm of the mad god is een compleet verschillende game.
Ook niet elke speler heeft zijn eigen Realm, een aantal spelers hebben samen een Realm. Waarom denk je dat precies?

TR
Waarom zou je bij een realm aansluiten en aan regels moeten houden als je zelf `koning` kan zijn?

Tja.. Ehm...

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 14 Juli 2013, 19:57:06 »

>hoe werken guilds?

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #28 Gepost op: 14 Juli 2013, 20:05:23 »

1) Open GameMaker.exe
2) Imporo Almiya 3D.gmk
3) Werk daaraan verder
4) Huh?
5) Profit

Dat was het ENIGE spel van je dat ik nog leuk vond. En het werkte goed. En mensen vonden het leuk. En plots was het weg. En plots kwam er een hele hoop junk.

The runesnake
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 14 Juli 2013, 21:13:33 »

Dat was het ENIGE spel van je dat ik nog leuk vond. En het werkte goed. En mensen vonden het leuk. En plots was het weg. En plots kwam er een hele hoop junk.
World of Realms gaat sterk op die versie van IA lijken. Vergis je niet, op sommige chunks had je vreselijke lag en je had rare dingen zoals knipperende bomen. Even een lijstje van dingen die gaan lijken op die van die versie:
-Lopen
-Camera's
-Claimen
-Skills
Ik ga die oude versie niet meer uit de kast halen. Ik heb het overwogen, maar toen ik de graphics zag heb ik het uiteindelijk niet gedaan.

TR

8 Jaar The RuneSnake!

Advertenties
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 40
  Print  

Ga naar: