GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 17 November 2019, 23:35:16

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 ... 14
  Print  
Advertenties

Sunnywout
Infinity

speel mijn game

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 16 Juli 2013, 22:26:10 »

Beste mensen,

De enige echte regel hier op GMOT is heb respect voor elkaar. BDCGamesStudio, Freaky007 en andere trolls kunnen zich hier niet aan houden. Ik (en vele anderen waarschijnlijk) heb dit meerdere malen aan de moderatie gerapporteerd, maar zonder resultaat. Dan maar op deze manier.

Graag zie ik per direct verandering in jullie beleid, moderatieteam. Het lijkt me eigenlijk triviaal dat iemand als BDC met zijn gedrag simpelweg niet welkom is op GMOT. Ik verlang terug naar de tijd dat GMOT een wat serieuzer forum was, met mensen die om elkaar gaven en ruimte om te zijn wie je bent. Met Freaky007 die overal zijn mannelijke alfa-levensstijl wilt indoctrineren en BDC die zich totaal respectloos gedraagt kan dit niet.

Ik heb me vroeger ook wel eens zo gedragen, en ben toen belaagd met bans. WAAROM IN GODSNAAM ZIJ NIET?!

Een beetje eerlijkheid is gewenst. Een fijne avond verder.

- Wouter.

Edit: 'jullie gedrag is idioot' verwijderd omdat er dan niet geluisterd zal worden waarschijnlijk
« Laatste verandering: 16 Juli 2013, 22:29:54 door Sunnywout » Gelogd

shitposting is a lifestyle, not a disease

Maanu
Approaching infinity

💪👶

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Juli 2013, 22:29:16 »

Ik ben het er mee eens dat hier een bron van waarheid in zit.
Ik steun dit bericht.

kusje x

Robbai
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Juli 2013, 22:31:05 »

Wouter heeft een punt.

Maanu, een steunbanner om het duidelijk te maken overal zonder spam?

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 16 Juli 2013, 22:35:47 »

Ik steun dit. De mods hanteren de regel niet om ons te laten zien hoe irritant het is, maar ik maak irritante posts om te laten zien dat de regel gehanteerd moet worden.

Kaas bubble one out.

Maanu
Approaching infinity

💪👶

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:00:24 »

Als je dit steunt:
Code:
[center][url=http://www.gmot.nl/index.php?topic=26706.msg706187][img]http://g2f.nl/0507svm[/img][/url][/center]
in je sig pls.

kusje x

Samlan
Oud-moderator
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:08:45 »

Soms lijkt het naar buiten toe alsof er niets gebeurt, maar gebeurt er weldegelijk iets. Misschien soms niet zo snel als jullie wel zouden willen, maar wij zijn ook maar gewone mensen, helaas.
We doen ons uiterste best om de regels consuquent toe te passen.

Xbox Live-tag: Samlan

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:11:30 »

Jesse's houding in PM kwam toch een klein beetje anders over.
Die signature is irritant btw.

Robbai
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:12:21 »

Is het dan niet tijd om te zorgen dat we iets merken van de veranderingen of is het gewoon zo dat het beheerderspaneel weer is opgepimpt ofzo?
« Laatste verandering: 16 Juli 2013, 23:15:39 door Robbai » Gelogd

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:14:32 »

Je vergeet een vraagteken!
Gezien de frequentie van jullie posts vind ik het argument nogal zwak, samlan.

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:17:44 »

Wouter gedraagd zich inderdaad beter nu.
Vroeger was het "Ffs hij weer."
En nu is het "Oh kijk, wouter Smiley"

/support

Robbai
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:18:24 »

Ik heb anders gewoon een vraagteken hoor Roll Eyes.

Verder krijg ik de indruk dat de moderatoren gewoon de grip verliezen, er zijn er ook veel te weinig aanwezig als het nodig is.

Misschien een nieuwe moderator zoeken? Of een regel dat een moderator minimaal 120 uur per maand en een administrator 180 uur per maand online moet zijn? (of andere uren maar het is een voorbeeld)

Freaky007
Pretty addicted

(ツ)

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:18:53 »

Namedropping.
De spammer van nutteloze shit gaat mij nu beschuldigen van spam en nutteloze berichten.
Stop gewoon met zo schijnheilig te doen wouter, jij bent niet anders dan ons hoor, je bent zelfs erger omdat je een of andere waanvoorstelling hebt dat jij beter dan ons bent. Ik dacht dat het spammen in het OTT mocht?

blacksmid
Just the few of us

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:19:32 »

Ik heb anders gewoon een vraagteken hoor Roll Eyes.

Verder krijg ik de indruk dat de moderatoren gewoon de grip verliezen, er zijn er ook veel te weinig aanwezig als het nodig is.

Misschien een nieuwe moderator zoeken? Of een regel dat een moderator minimaal 120 uur per maand en een administrator 180 uur per maand online moet zijn? (of andere uren maar het is een voorbeeld)
180 uur per maand? Wtf denk jij, dat is 45 uur per week.. Dat si gewoon meer dan een volle baan. Dan mag je ze ook wel eens gaan betalen alsof ze een volle baan hebben, dus allemaal 5 euro contributie per maand jongens!

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:21:39 »

Ik ben hier al een paar keer over benaderd, maar ik wil geen mod zijn. Als jullie dit:
Citaat
De mods hanteren de regel niet om ons te laten zien hoe irritant het is
gaan ontkennen wil ik echter wel eventjes een kijkje op het beheerdersboard nemen.

Robbai
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:22:31 »

Namedropping.
De spammer van nutteloze shit gaat mij nu beschuldigen van spam en nutteloze berichten.
Stop gewoon met zo schijnheilig te doen wouter, jij bent niet anders dan wij hoor, je bent zelfs erger omdat je een of andere waanvoorstelling hebt dat jij beter dan wij bent. Ik dacht dat het spammen in het OTT mocht?

Wouter heeft gelijk, en alhoewel hij zelf ook een spamfanaat kan zijn, ligt aan zijn stemming, kan Wouter met hele nuttige opmerkingen komen waar het nodig is. Zo nam hij ook de leiding over over de hackaton wanneer dit in de soep dreigde te lopen.

BDC en Freaky zie ik echter nooit iets nuttigs plaatsen..

@blacksmid

Ik werk niet, weet ik het wat veel is en wat weinig is, dan halveer je de tijden en stel je 1 a la 2 extra moderatoren aan. Voilla, veel meer service. Neem dan ook gelijk mensen die bij de community betrokken zijn en niet van die mensen die niet meer doen dan sluiten, splitsen, bannen en waarschuwen. Die zijn niet prettig.
« Laatste verandering: 16 Juli 2013, 23:25:28 door Robbai » Gelogd

Advertenties
Pagina's: [1] 2 3 ... 14
  Print  

Ga naar: