GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 20 Juli 2019, 12:24:16

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14
  Print  
Advertenties

Robbai
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #60 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:46:13 »

Waarschijnlijk is het beheerteam op vakantie ofzo.
Dit is geen crisissituatie, sluit dit topic en laten we gewoon verder normaal doen.

Zonder moderatie kunnen topics niet gesloten worden Roll Eyes

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #61 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:47:31 »

Dat sommige leden sommige leden irritant vinden is echter geen reden om die leden te bannen ofzo.

Freaky007
Pretty addicted

(ツ)

Bekijk profiel
« Antwoord #62 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:47:48 »

Zonder moderatie kunnen topics niet gesloten worden Roll Eyes

Samlan is er nog steeds.
@RobbertC5: Het beheerteam beslist er wel over of mijn posts verwijderd worden of niet, dan kan het me ook niet schelen dat sommigen mijn posts irritant vinden.

TL:DR = Dit topic lost niets op, als het beheerteam mij willen bannen, dan doen ze het, dat is niet jullie beslissing.

Tidob
Globale Moderator
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #63 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:48:13 »

BDC is een pure slechte troll die hier alleen maar is om te trollen, mensen te beledigen en te discrimineren. Weg ermee.

TR
Mooi gedaan, je overtrad zojuist één van de weinige regels van GMOT, in een topic wat juist over die regel gaat die jij overtrad.

Ook erg respectloos om met zijn allen op één of twee mensen te gaan vitten, helemaal omdat 1 ervan waarschijnlijk al op bed ligt en zich dus niet kan verdedigen!

Dat sommige leden sommige leden irritant vinden is echter geen reden om die leden te bannen ofzo.
Dit zou de slogan van GMOT moeten worden. Tongue

Vergeet vrijheid en gelijkheid, broederschap is wat we zoeken!

The runesnake
Pretty addicted

Limieten zijn er om te breken

Bekijk profiel
« Antwoord #64 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:48:43 »

Ik ben inderdaad ook wel eens gebant om veel minder ergere dingen. Zowel het NGMC als GMOT zijn slecht georganiseerd(Dat roep ik al jaren) waarom vertrekken we niet met z'n alle om een veel relevanter forum op te richten?

TR

8 Jaar The RuneSnake!

Robbai
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #65 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:49:08 »

Samlan is er nog steeds.
@RobbertC5: Het beheerteam beslist er wel over of mijn posts verwijderd worden of niet, dan kan het me ook niet schelen dat sommigen mijn posts irritant vinden.

Dat is dus de instelling waar dit hele topic zich aan ergert.

"Het kan me niet schelen wat anderen denken"

The runesnake
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #66 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:49:29 »

Mooi gedaan, je overtrad zojuist één van de weinige regels van GMOT, in een topic wat juist over die regel gaat die jij overtrad.
Als die andere dat 100.000 keer doen dan doe ik het ook eens.

TR

8 Jaar The RuneSnake!

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #67 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:49:47 »

Nee bdc is zijn zusje aan het verzorgen of nando aan het pesten in opdracht van zijn werkgever.

Ik ben het overigens met double-o seven eens, als irritante posts gewoon verwijderd worden is het voor iedereen duidelijk en is er niks aan de hand.

RobbertC5
Pretty addicted

Your true wealth is your time and freedom.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #68 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:50:12 »

dan kan het me ook niet schelen dat sommigen mijn posts irritant vinden.
Wel, dat toont wat een wonder jij bent op sociaal vlak. Smiley

EDIT: Exact wat Robbai hierboven zegt. Met die zin geef je gewoon toe dat je irritant bent, en niet van plan om dat te veranderen.

Als een groot aantal leden mijn posts hier irritant zouden vinden, zou ik vrijwillig weggaan. Als je niet gewenst bent in een bepaalde groep, hoor je er gewoon niet te blijven.

Voeg me toe op telegram, dat is wat handiger: http://telegram.me/RobbertC5

Om een poll aan te maken voor je html website of dit forum ga je naar online gratis poll maken. /steeltgoechelpeezjrenkvanzjiemot

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #69 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:50:47 »

Ik ben inderdaad ook wel eens gebant om veel minder ergere dingen. Zowel het NGMC als GMOT zijn slecht georganiseerd(Dat roep ik al jaren) waarom vertrekken we niet met z'n alle om een veel relevanter forum op te richten?

TR
Goed plan, maar onder voorwaarde dat het gmot-thema behouden blijft. Dat is mijn grootste bezwaar tegen klonen altijd.

blacksmid
Just the few of us

Bekijk profiel
« Antwoord #70 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:51:16 »

Als die andere dat 100.000 keer doen dan doe ik het ook eens.

TR
"Maar zij doen het ook" hou toch op met dat kinderachtige gedoe. Tis minstens net zo erg om met ze alle nu naar freaky te wijzen.

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #71 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:51:24 »

Wel, dat toont wat een wonder jij bent op sociaal vlak. Smiley
Het toont dat hij weet hoe serieus men een internetforum vol nerds en autisten moet nemen.

het niveau in dit topic is trouwens wel een beetje gedaald.

The runesnake
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #72 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:51:30 »

Goed plan, maar onder voorwaarde dat het gmot-thema behouden blijft. Dat is mijn grootste bezwaar tegen klonen altijd.
Hoe denk je dat we die als beste kunnen gaan rippen?

TR

8 Jaar The RuneSnake!

Robbai
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #73 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:51:35 »

Nee bdc is zijn zusje aan het verzorgen of nando aan het pesten in opdracht van zijn werkgever.

Ik ben het overigens met double-o seven eens, als irritante posts gewoon verwijderd worden is het voor iedereen duidelijk en is er niks aan de hand.

Klopt, maar doel van dit topic is duidelijk maken dat de moderatie hiervoor niet goed genoeg is wanneer het nodig is en andersom.

Verder sta ik 100% achter de standpunten van Robbert en verdedigt hij mij dus Tongue

Sunnywout
Infinity

speel mijn game

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #74 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:52:23 »

*mobiele versie... Veel fijner!*

Tidob, je post zou waar zijn, als bdc is wat jij zegt. Maar zover ik het zie, lijkt het me vooral dat hij zichzelf expres zo vreemd gedraagt. Hij stelt zich respectloos op tegenover anderen, is overal offtopic bezig en verpest discussies. Dat, thijs1, is wél een reden om iemand te bannen.

shitposting is a lifestyle, not a disease

Advertenties
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14
  Print  

Ga naar: