GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 19 Januari 2019, 23:29:11

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3] 4
  Print  
Advertenties

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #30 Gepost op: 16 Juli 2016, 16:33:20 »

Ok, dank je.

Ik kon trouwens geen Spacefox gebruiken, kreeg een error dat er iets miste als ik dan mijn save probeerde te laden. Weet niet of het alleen niet met mijn bestaande save kan of er iets anders aan de hand is. Ik gebruik voor nu dus Phoebus.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 16 Juli 2016, 16:40:38 »

meestal zit er iets bij wat je uit moet voeren om je savegames aan te passen, maar ik weet het niet specifiek voor spacefox

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #32 Gepost op: 16 Juli 2016, 17:16:52 »

Ik gebruik gewoon een Lazy Newb Pack, die ik gebruik is het 1 juli voor het laatst up-to-date gemaakt dus dat zit wel goed volgens mij. Daarin zit gewoon een optie om savegames aan te passen, maar ik kan als ik dat doe de save dus niet meer gebruiken tenzij ik er weer een andere tileset overheen gooi.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #33 Gepost op: 16 Juli 2016, 23:51:44 »

ik heb volgens mij nog steeds de unstable versie, lnp was toen nog niet up to date

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #34 Gepost op: 17 Juli 2016, 00:04:40 »

Ik gebruik ook deze, heb niet echt gelezen maar als ik het goed begrijp is het gewoon een door iemand anders doorgezette versie van LNP.

Game crashed af en toe helaas bij mij en dan duurt het even voordat ik weer zin heb om op te starten en een deel overnieuw te doen.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #35 Gepost op: 17 Juli 2016, 04:37:35 »

ja dat gebeurt hier ook, is irritant. Af en toe tussen de autosaves door even saven is geen slecht idee

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #36 Gepost op: 17 Juli 2016, 20:00:02 »

Kan ik een water pool op dezelfde verdieping gebruiken als water source op n of andere manier of moet ik dat per se vanaf een verdieping erboven doen? Heb namelijk tot nu toe alleen muddy pools op mijn eerste verdieping maar wil niet dat dwarfs naar buiten moeten om water te halen.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #37 Gepost op: 17 Juli 2016, 20:02:28 »

nee dat moet van erboven, je kunt wel een muur en dak (floor) er omheen bouwen

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #38 Gepost op: 17 Juli 2016, 20:26:14 »

Wat als ik een underground lake van 1 z-level diep 2 levels naar beneden zou laten zakken via staircases, dan 1 level omhoog pomp zodat het schoon is en het in een nieuwe lake laat stromen, en daarboven een well plaats?

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #39 Gepost op: 17 Juli 2016, 20:47:25 »

lijkt me veel moeite voor zo'n klein beetje water maar het kan wel, je kunt ook je well direct boven de bron plaatsen als er meerdere levels tussen zitten, moet je alleen channelen zodat er niets tussen zit. Een well maakt als het goed is het water al schoon (zelfs zout water) tenzij die bug deze versie gefixt is

er kunnen trouwens wel monsters door je well je fort in komen als je er niets tussen zet
« Laatste verandering: 17 Juli 2016, 20:49:48 door ShroomProductions » Gelogd

Roggie
King of the hill

Even leeg als mijn Avatar

Bekijk profiel
« Antwoord #40 Gepost op: 18 Juli 2016, 10:22:54 »

Hoeveel jaar geschiedenis moet er gegenereerd worden eigelijk? Want er staat rechtsonder "enter or esc to pause/finish" maar zolang het pas het jaar 190 is moet ik het gewoon laten lopen toch?

Edit: deze namen :') "The Moist Sea"
« Laatste verandering: 18 Juli 2016, 10:28:48 door Roggie » Gelogd

Dit was Roggie99

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #41 Gepost op: 18 Juli 2016, 11:04:51 »

50-100 jaar is al prima voor fortress mode, minder kan ook

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #42 Gepost op: 18 Juli 2016, 12:44:32 »

Oh ik had niet hoeven afsluiten dus, ik had met de ~250 gegenereerde jaren die ik origineel had voordat ik het spel afsloot verder kunnen gaan? Ik had niet goed gelezen dus en was overnieuw begonnen met maar 5 jaar geschiedenis. XD

Maar het spel heeft het sowieso nogal moeilijk op sommige momenten bij mij dus misschien maar beter dat ik maar 5 jaar geschiedenis heb, de rest van de settings staat al op max.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #43 Gepost op: 18 Juli 2016, 13:25:47 »

Meeste geheugen gaat naar pathfinding, en df gebruikt maar 1 core van je processor

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #44 Gepost op: 18 Juli 2016, 14:08:12 »

Dat is de helft van mijn cores.

Ik heb trouwens al een tijdje plots allemaal gevogelte en een drake in mijn fortress lopen, geen idee waar ze vandaan komen. Ik heb ze niet getemd, kan die drake nog een probleem worden of valt dat wel mee?

Advertenties
Pagina's: 1 2 [3] 4
  Print  

Ga naar: