GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 25 Maart 2019, 02:59:37

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 ... 12
  Print  
Advertenties

slavlovish
Pretty addicted

Elektonix

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 19 Oktober 2014, 21:31:35 »

Hallo hallo leden van gmot, sinds een tijdje (3 September) bezig met een kleine game als hobbyproject, nadat ik ben afgestuurd en nu fulltime als developer werk vond ik het wel leuk om weer iets met games te doen. Omdat ik verder niet geďnteresseerd ben in de graphics en sound etc gedeeltes van het programmeren, is dit een spel wat volledig werkt met text en draait in de windows command line prompt.

Het is geschreven in .NET C# en alleen getest op windows 7, dus voor andere OS'en of systemen kan ik niet verzekeren dat het werkt.

Download ( Versie 1.1.2 )
Dropbox Public File Url (.zip) Ga naar pagina 12 voor de laatste updates!!

Feedback Survey!
Heb je het spel gespeeld en wil je jou meningen anoniem achterlaten of mij meehelpen met het verbeteren van de game? Laat dan of een reactie achter in dit topic met jou mening of vul deze survey in:
http://goo.gl/forms/FKdAs3ueH1

Hoe werkt het spel?
Spoiler:
Het spel werkt doormiddel van de speler verschillende opties te geven op verschillende momenten. Dit zijn altijd de toesten 0-9 waarmee 0 altijd het spel eindigd.
Wanneer opties zichtbaar zijn op het scherm kan je een van deze intoesten en gaat het spel vanzelf verder. Als er tekst aan het lopen is of er geen opties zichtbaar zijn dan is het aan te raden om niks in te drukken. Want dit verstoort eventueel het spel. Het spel laad vanzelf je save file die aangemaakt wordt zodra je opstart. Wil je van 0 beginnen? Dan kan je de save file in de folder verwijderen.

Geďmplementeerde features.
Spoiler:
-Player stats (STR/DEX/STA/HP/EXP/HITRATE/CRITRATE/CRITDAMAGE).
-Leveling curve systeem.
-Inventory systeem met equipslots.
-Wapens & Armor items.
-Exploren van random locaties.
-Vechten tegen monsters.
-Reizen van locatie naar locatie / Map navigatie.
-1e Boss kasteel met een boss.
-Save & Load systeem.
-Extern inladen van items/enemies/locaties.
-Classes Systeem waar elke class zijn unieke effecten heeft.
-Voeg marktplaats + geld systeem toe voor verkoop/koop items in steden.
-Random encounters tijdens reizen om levelen te 'forceren'.
-Crafting Systeem waarmee je equipment kan upgraden en/of maken.

Huidige Features die nog moeten worden gemaakt/toegevoegd
Spoiler:
-Alle content voor steden en dorpen toevoegen voor het praten met npc's.
-Final boss toevoegen en speciale skills voor hem maken.
-Intro/Prologue toevoegen aan het spel.
-Main Storyline toevoegen aan het spel d.m.v. praten met elders in dorpen en meer.
-Quality of life fixe voor teksten die vaak opnieuw worden getekend.
-save files splisten op naam.
-Gepersonalizeerde naam toevoegen aan het spel die gebruikt wordt binnen conversaties in de quests.
-De twee special locaties toevoegen aan het spel.
-Optie om lopende tekst te skippen toevoegen.

Known bugs & problemen.
Spoiler:
-Geen, meld deze als je er eentje tegenkomt.

Wat moet ik doen in het spel?
Spoiler:
Er is nog weinig verhaal in het spel, maar het verhaal is dat je naar een eiland bent gestuurd om het eiland te bevrijden van de grip van een demon. Om dit te doen met je eerst sterker worden en betere uitrusting vinden. Dit doe je vooral door te gaan exploren wat overal gedaan kan worden. Hiermee kan je items vinden of vijanden tegenkomen die je kan verslaan. Zodra je genoeg EXP hebt verdient krijg je een nieuw level en kan je stats toevoegen. Het spel is in deze zin erg vergelijkbaar met een RPG/MMORPG. In de huidige build zit er 1 Boss in die je kan verslaan, je moet er ongeveer level 15 voor zijn met redelijk items. Je kan hem vinden door de volgende weg te nemen: Lorlake > Rivendale > Cursed Castle.

Download het rar bestand, pak het uit en run de .exe, lees de teksten en kies je opties om door het spel te komen Cheesy

Ik post dit vooral omdat ik het fijn vindt om verschillende meningen etc te krijgen over het spel, en gewoon voor bugs vinden etc. Tot nu toe heb ik het alleen door 2 verschillende mensen laten spelen, maar ik denk dat het nu wel uitgebreid genoeg is voor een groter publiek, verwacht niet dat je er meer dan 5-10 minuten mee bezig zal zijn op het moment. Het is nog erg in development Smiley.

Features Uitgelegd (van andere posts)
Hier zullen verschillende features die ik later heb toegevoegd worden uitgelegd zodat alles mooi in de begin post staat, dit wordt meestal uit een andere post genomen etc.

Classes
Spoiler:
Karakter keuzes:
Dit is vrij simpel opgedeeld in twee classes die kan kiezen, die elk iets anders zijn en hun eigen voordelen hebben.

Elk level krijg je 2 extra health. Behalve dit zijn er geen automatische scaling stats van de speler.

Warrior / Soldier
  • Starting Stats - 3 STR, 1 STA, 1 DEX
  • Starting item - Imperial sword (1-5 damage, 40% Hit Chance)
  • Starting armor - Imperial Armor (3 defence)
  • Starts with 35 base health and gains 5 health per stamina (=42 at level 1)
  • Starts with 25% base Hitrate and gains 1% Hitrate each 4 DEX
  • Starts with 0% base Critrate and gains 1% Critrate each 10 DEX
  • Starts with 5% base Evasion and gains 1% Evasion each 2 DEX
  • *Specialized Level Up Adds 2 Defence
  • Weapon Damage Modifiers
  • 2.5 DMG per STR
  • 0.5 DMG per DEX

Archer / Hunter
  • Starting Stats - 1 STR, 1 STA, 5 DEX
  • Starting item - Imperial Bow (2-4 damage, 50% Hit Chance, 5% Crit Chance)
  • Starting armor - Imperial Tunic (1 defence)
  • Starts with 25 base health and gains 4 health per stamina (=31 at level 1)
  • Starts with 25% base Hitrate and gains 1% Hitrate each 4 DEX
  • Starts with 0% base Critrate and gains 1% Critrate each 5 DEX
  • Starts with 5% base Evasion and gains 1% Evasion each 4 DEX
  • *Specialized Level Up Adds 5% Critical Damage
  • Weapon Damage Modifiers
  • 2.0 DMG per STR
  • 1.5 DMG per DEX

Update Notes:
Versie 0.4.5
Spoiler:
  • Keuze menu op het begin van het spel (zolang je geen save hebt) om je class te kiezen tussen Archer en Soldier (Stats van classes te vinden in beginpost).
  • Gold toegevoegd voor het karakter wat gebruikt gaat worden in latere versies, vijanden droppen nu ook gold en items (ong 10-20% kans voor items). Gold waarde is tussen 5*Level - 15*level voor de vijanden.
  • Item drop code beetje aangepast en klaar gemaakt voor markt systeem
  • Kans voor item en vijand voor de encouters iets verlaagd om de 3e optie vaker te laten gebeuren en omdat vijanden nu ook items kunnen droppen.

Versie 0.5 - 0.6.5
Spoiler:
Big Update 1/3 - Klaar sinds versie 0.5.4
Alle wapens vervangen met nieuwe wapens to level 15 (inc koopbare wapens tot level 25)
Marktplaats implementeren met verse items elke 7 dagen
Rebalancing van damage modifiers op wapens gebaseerd op klasse
Speciale upgrade keuze van classes rebalancen
Dagen laten verlopen in de game (dmv acties)
Vendor inventories laten persisteren na afsluiten van spel
Wapens kunnen kopen/verkopen uit de markplaats

Big Update 2/3 - Klaar sinds versie 0.5.8
Alle Armors vervangen met nieuwe armors tot level 15 (inc koopbare armors tot level 20)
Armors kunnen kopen/verkopen
Random Bandit encounters tijdens reizen van plaats naar plaats
Items van marktplaats vendors gesorteerd op level
Introductie text bij het aankomen op een locatie wordt maar 1x (per sessie) getoond inplaats van elke keer
Externe config.txt file toegevoegd voor snelheid instellingen

Big Update 3/3 - Klaar sinds versie 0.6.5
Augment Shards toevoegen aan game met alle juiste waardes etc
Augment Shards kunnen kopen/verkopen
Balance update speler, +2 max health per level, level up = restore all hp.
Nieuwe Wapens toegevoegd tot max level (Alle wapens compleet)
Nieuwe Armors toevoegen tot max level (Alle armors compleet)
Nieuwe Explore-omgeving(en) toevoegen en bijbehorende monsters
Augment Shards als itemdrops toevoegen
Blacksmith/Augment systeem compleet implementeren

Versie 0.7.2 naar 0.8
Spoiler:
Bugfixes
-Crash gefixt als je probeerde om met een elder te praten waar nog geen quests voor waren.
-Je inventory wordt nu niet meerdere keren om het scherm getoond als je acties onderneemt.
-De cijfers die in je invoert om het spel te spelen worden nu niet meer op het scherm getoond.
-Bug gefixed waar de text door elkaar ging lopen als je te snel een actie invoerde voordat een gevecht begon.
-Bug gefixed waar je op level 1 te weinig health had als je niet eerste het spel opnieuw opstarte. Hij telde je eerste level niet mee voor de berekening op dat moment. je begint nu dus met 2 meer health dan eerst Tongue.

Balance Updates
-Voor elke 3 Strength die je hebt krijg je nu 1% Critical Damage [Nieuw]
-Basis Hitrate van beide klassen verlaagd van 35% naar 25%.
-Hitrate Modifier van beide klassen verhoogd van DEX*0.25 naar DEX*0.5.
-Soldier Special Upgrade verhoogd van Defence +1 naar Defence +2.
-Archer Special Upgrade verhoogd van Critical Damage +3% naar Critical Damage +5%.
-Archer Crit Modifier veranderd van DEX/5 naar DEX*0.2. (geen verschil in resultaat)
-Soldier crit modifier veranderd van DEX/10 naar DEX*0.1. (geen verschil in resultaat))
-Archer Evasion/parry modifier veranderd van DEX/3 naar DEX*0.25. (verlaagd van 1/3 naar 1/4)
-Soldier Evasion/parry modifier veranderd van DEX/3 naar DEX*0.5. (verhoogd van 1/3 naar 1/2)
-Soldier DEX-damage modifier verhoogd van 0 naar 0.5.
-Archer DEX-damage modifier verlaagd van 2 naar 1.5.
-Archer base Evasion verlaagd van 10 to 5. (Is nu gelijk aan die van de Soldier)

Omdat Archers meestal veel DEX gebruiken hebben bijna alle archer wapens een 10% Hitrate vermindering gekregen. Dus 50% wordt 40% etc etc.

Damage berekingen met STR/DEX scaling aangepast en is nu hetzelfde voor alle type wapens (melee of ranged geen verschil)
DEX Scaling * DEX
STR Scaling * STR +
-----------------
Total damage

Overige Updates
-Je kan nu de text-snelheid verhogen of verlagen met + of -. Dit wordt niet opgeslagen als je het spel opnieuw opstart. [Nieuw]
-Na een level up wordt je nu niet meer naar vol health gezet, maar heal je automatisch gebaseerd op je Regeneration stat. Dit is hetzelfde effect als het 'set up a camp' optie die je kan gebruiken.
Als je level up gaat na een gevecht zal je voor 125% effectiviteit healen, als je niet level up gaat na een gevecht heal je maar voor 75% effectiviteit. De optie die altijd beschikbaar is healt je altijd voor 100% effectiviteit. [Nieuw]

-Als je dood gaat, wordt de laatste save niet automatisch meer geladen. In plaats hiervan wordt je naar de dichtstbijzijnde stad of dorp geteleporteerd en moet je 25% van je huidige gold betalen als ziekenhuis-rekening. [Nieuw]
-Als je naar je inventory gaat zie je nu ook wel level je bent, zodat het equippen van nieuwe items gemakkelijker is. [Nieuw]
-Voordat je aan een gevecht begint zie je nu je totale en huidige health om beter inzicht te hebben of je wel of niet wilt vechten. [Nieuw]
-Heb de Introductie en Inhabitant texten een stuk uitgebreid voor bijna alle locaties.
-De meeste teksten van de 1e quest zijn opnieuw geschreven om beter aan te sluiten aan wat er in de prologue verteld wordt.
-Tweede quest is toegevoegd en is beschikbaar zodra in Rivendale zodra je de 1e quest voltooid hebt.
-De level up text zoals in de vorige post te zien is aangepast zodat je ziet welke stats je krijgt met welke keuze. [Nieuw]

Versie 0.9 naar 0.9.5
Spoiler:
Updated combat system 1.0
The combat system code has been overhauled to make updating, extending and improving it a lot better. In addition to that a new feature has been added to the combat system which is required for the last boss. This feature is the addition of Buffs & Debuffs, which I will explain further below.

The overhauling of the combat code while not changing a lot for the player will make it a lot easier to upgrade the combat system to 2.0. These were just the first preparations.

Buffs & Debuffs
Various types of buff and debuffs are now in the game and can be applied/active during combat. These buffs can be either applied through special skills (This is what the boss does) or be active as a passive ability (charms from the temple). The following kinds of buffs exist within the game:
•   Damage Dealt Boost/Reduction (in %)
•   Defence Boost/Reduction (flat amount)
•   HitRate Boost/Reduction (in %)
•   CritRate Boost/Reduction in (%)
•   Damage Taken Boost/Reduction (in %)
•   DoT Debuff (Takes X amount of damage each turn active)
•   Stun Debuff (Skip each turn active)
Temple Location
A new location has been opened up in the game, the temple where you as a player can get either temporary buffs or temporary blessings for payment. The temple is located near the city of Stonehall and can be traveled to from that location.

Charms
For a small payment at the temple you can receive a temporary charm that lasts 15 turns of combat. A charm does not expire after combat is finished thus can be useful for multiple fights. The following charms with their bonuses can be acquired:

Charm of Wrath
Damage Dealt +15%

Charm of Thunder
All Attacks have 25% chance to stun for 2 turns

Charm of Resilience
Reduce Damage taken by 10%

Charm of Fervor
All Attacks lifesteal for 10%

Charm of Passion
Attacks have a 40% chance to apply a 5 damage DoT (lasts 3 turns)

Charm of Sharpness
All Attacks have 25% more chance to hit

Charm of Guarding
Gain 15 bonus armor

Charm of Precision
10% bonus crititical chance

Blessings
It is also possible to pay a larger amount and get a special blessing that has unique effects on you for 35 combat turns. The following blessings can be acquired:

Inner Fire
Gain 1 additional damage for each 1% missing health (caps at 99 damage at 99% missing health)

Iron Will
When health reaches below 35%, Heal 15% max health (only occur once per fight)

Focus
Gain 5% Critical Chance after each successful attack, this maxes out at 35%

Weapon Mastery
When wielding a Light Weapon (swords), You gain 15% Critical Chance
When wielding a Heavy Weapon (Axes), You gain 15% Additional Damage
When wielding Ranged Weapons 15% Critical Damage

Demon Lair
The third and last castle of the island has been opened and can be traveled to from the intersection plaza. The last boss will have unique abilities that apply either self buffs or debuffs to you. Recommended level of fighting is 35 or higher.

Also added reward weapons for the final castle.

General Updates
•   Added weapon types and armor types to the game and made them visible when item information is shown.
•   Reworked the encounter RNG for exploring, the more dots appear on the screen the higher chance you will have for an encounter.
•   Fixed a couple of textual bugs (spelling or unintended wording).
•   Fixed a bug where navigation choices wouldn’t always work.
•   When the player has more than 100%  hitrate it will be maxed out at 98%.

Balance Updates
•   When wearing Light Armor you have 5% extra Evasion
•   When wearing Heavy Armor you have 5% less Evasion
•   When using Light Weapons you have 5% extra Hit rate
•   When using Heavy Weapons you have 5% less Hit rate
•   When using Ranged weapons there is no change in Hit rate

Wat zie ik graag in de reacties!
-Leuke ideeen die ik evt kan toevoegen.
-Bugs of problemen die jij tegenkomt.
-Dingen die je niet snap (Er zit nog geen tutorial in, en elk detail uitleggen in de begin post is lastig en veel tekst).
-Tips voor balance (denk aan wapen X is veel te sterk of monster Y is te zwak voor zijn level).
-Alle overige reacties die jij wilt geven Cheesy
« Laatste verandering: 18 Juli 2016, 18:07:26 door slavlovish » Gelogd

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 19 Oktober 2014, 21:42:21 »

klinkt goed Cheesy

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Oktober 2014, 09:36:06 »

Hmm hier hou ik van, ben ook met zoiets bezig maar dan in browser en voor Windows Phone.
 hoe schrijf jij je verhaal?

slavlovish
Pretty addicted

Elektonix

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Oktober 2014, 13:21:32 »

Eerlijk gezegd heb ik nog het minste aan het verhaal gewerkt, en vindt het ook lastig om iets interessants te verzinnen en ook dit op een manier te vertellen waarop je niet gewoon lappen tekst op je scherm te zien krijgt.

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Oktober 2014, 13:47:33 »

Doet het niet bij mij, maar dat zal aan mijn Vista laptop liggen of aan dat ik nergens verstand van heb en iets fout gedaan heb. De eerste keer dat ik dubbelklikte op de .exe opende hij maar gebeurde er niks en crashte hij na een tijdje, nu geeft Windows meteen een 'werkt niet meer'-melding als ik het opstart.

Ik heb dus niet kunnen spelen, maar als je het nog niet hebt gedaan kun je misschien het verhaal iets dynamischer vertellen door de speler tussendoor te laten reageren? Dus bijvoorbeeld "'Blabla wordt gezien als een prachtige en levendige stad en kenmerkt zich met het grote kasteel op de heuvel in het midden van de stad.' [1] Alles wat ik gehoord heb over deze stad is mij zonder overdrijven verteld, wat een stad. [2] Ik had het groter verwacht." ofzo. Dan hoef je in gevallen van beschrijvingen niet direct iets af te laten hangen van wat de speler kiest, maar in het geval van een gesprek met een NPC kan de NPC eerst anders reageren op keuzes voor door te gaan met zijn/haar verhaal.

slavlovish
Pretty addicted

Elektonix

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 20 Oktober 2014, 14:03:09 »

Doet het niet bij mij, maar dat zal aan mijn Vista laptop liggen of aan dat ik nergens verstand van heb en iets fout gedaan heb. De eerste keer dat ik dubbelklikte op de .exe opende hij maar gebeurde er niks en crashte hij na een tijdje, nu geeft Windows meteen een 'werkt niet meer'-melding als ik het opstart.

Ik heb dus niet kunnen spelen, maar als je het nog niet hebt gedaan kun je misschien het verhaal iets dynamischer vertellen door de speler tussendoor te laten reageren? Dus bijvoorbeeld "'Blabla wordt gezien als een prachtige en levendige stad en kenmerkt zich met het grote kasteel op de heuvel in het midden van de stad.' [1] Alles wat ik gehoord heb over deze stad is mij zonder overdrijven verteld, wat een stad. [2] Ik had het groter verwacht." ofzo. Dan hoef je in gevallen van beschrijvingen niet direct iets af te laten hangen van wat de speler kiest, maar in het geval van een gesprek met een NPC kan de NPC eerst anders reageren op keuzes voor door te gaan met zijn/haar verhaal.

Dat zal iets van Vista zijn misschien, eventueel dat je de .NET versie niet geinstaleerd hebt op je pc maar ik weet niet in hoeverre dat een required iets is. Ik heb het naast mijn standaard windows 7 pc's niet op andere OS'en getest en als hij geen specifieke foutmelding geeft dan zou ik het ook niet weten.

Dialogen met opties is iets wat ik nog niet aan heb gedacht, lijkt me een leuk idee om het verhaal dieper uit te werken, maar wordt ook flink wat code werk Cheesy.

slavlovish
Pretty addicted

Elektonix

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 24 Oktober 2014, 16:33:38 »

Ik wil nog even een bericht plaatsen waar ik de huidige staat van het spel in verband zet met mijn visie van de progressie van het spel/storyline. En om de geplande veranderingen voor de volgende versie (0.5 waarschijnlijk) neer te zetten. Mede zodat ik dit hier kan terug lezen en het niet vergeet!

Spel Progressie.
Wanneer je het spel start krijg je een tekst waarin je leest dat je bent aangespoelt op een eiland, dit is in principe 'Chapter 1' van het spel. Vooraf deze gebeurtenis komt nog een prologue + character selection/creation stuk. Hierin zal je het basis verhaal worden uitgelegd en kan je jou begin karakter samenstellen.

Karakter keuzes:
Dit is vrij simpel opgedeeld in twee classes die kan kiezen, die elk iets anders zijn en hun eigen voordelen hebben.

(Cijfers en namen zijn nog variabel)
Warrior / Soldier
  • Starting Stats - 3 STR, 1 STA, 1 DEX
  • Starting item - Imperial sword (1-5 damage, 40% Hit Chance)
  • Starting armor - Imperial Armor (3 defence)
  • Starts with 35 base health and gains 5 health per stamina (=40 at level 1)
  • *Specialized Level Up Adds 1 STR and 2 STA
  • Unique Ability: STR modifier is 3x instead of 2x

Archer / Hunter
  • Starting Stats - 3 STR, 1 STA, 5 DEX
  • Starting item - Imperial Bow (2-4 damage, 60% Hit Chance, 5% Crit Chance)
  • Starting armor - Imperial Tunic (1 defence)
  • Starts with 25 base health and gains 4 health per stamina (=29 at level 1)
  • *Specialized Level Up Adds 1 STR and 3 DEX
  • Unique Ability: Gains double Crit Chance from DEX (1%/5)

Aangezien ik dit nog niet heb uitgelegd in de cijfertjes, in de spoiler staat wat elke stat precies doet!
Spoiler:
STR - Strength
Elk punt in STR voegt N*2 schade toe wanneer je aanvalt, N is het aantal STR dat je in totaal hebt. Voorbeeld, je hebt een wapen van 1-5 damage en je hebt 5 STR, je valt aan en je dan doe je in totaal tussen de 11-16 schade (is willekeurig bepaald)

STA - Stamina
Elk punt in STA voegt N healthpoints toe aan je karakter, N is de modifier die bepaald is voor jou gekozen karakter.

DEX - Dexterity
Dexterity bepaalt jou % kans om te raken en jou % kans om een 'crit' aanval te doen (Crits doen 1.5x schade standaard). Als basis heb je al 25% Hit Chance en per punt in DEX gaat deze met 0.25 omhoog. Daarnaast krijg je voor elke 10 DEX die je hebt 1 extra % Crit Chance.

*Wanneer je level up gaat, krijg je op het moment 4 opties om je stats te upgraden, 1 voor elk type stat (wil je str+2, sta+2 of dex+2) en een 'balanced upgrade' die 1 van elk erbij doet. Deze balanced upgrade wordt vervangen door de special-class upgrade.

Overige Geplande aanpassingen
  • Hoofdmenu toevoegen met opties om een nieuw karakter te starten, of een huidig karakter te laden. Deze worden opgeslagen gebaseerd op een in te geven naam.
  • Tijdens het rijzen van locatie naar locatie binnen in de game, een kans voor een random encouter/random item find of een random exp find toevoegen.
  • Zoals hierboven een karakter selectie optie. (Het verhaal gedeelde waarschijnlijk nog niet)
« Laatste verandering: 24 Oktober 2014, 20:27:40 door slavlovish » Gelogd

Sunnywout
Infinity

speel mijn game

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 24 Oktober 2014, 21:26:05 »

Code: (save.SAVE)
{"Strength":696969,"Stamina":696969,"Dexterity":696969,"Level":69,"Experience":6969696969,"QuestItems":["CURSE"],"Items":[],"EquippedWeapon":"Wooden Sword","EquippedArmor":"Basic Cloth","CurrentNode":"START","KilledBosses":[]}

oh dotnet jij mallerd

shitposting is a lifestyle, not a disease

Sunnywout
Infinity

speel mijn game

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 24 Oktober 2014, 21:27:01 »

also

"you encountered a ALLIGATOR"

an*

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 24 Oktober 2014, 22:00:14 »

level up 2 statpoints om te doen.
1. str+2
2. sta+2
3. dez+2
4 str+1 sta+1 dex+1

ehhhh

slavlovish
Pretty addicted

Elektonix

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 24 Oktober 2014, 22:08:20 »

Code: (save.SAVE)
{"Strength":696969,"Stamina":696969,"Dexterity":696969,"Level":69,"Experience":6969696969,"QuestItems":["CURSE"],"Items":[],"EquippedWeapon":"Wooden Sword","EquippedArmor":"Basic Cloth","CurrentNode":"START","KilledBosses":[]}

oh dotnet jij mallerd

Cheesy Hoewel ik het spel mod-baar heb gebouwd kan ik geen garantie geven dat het altijd werkt Cheesy daarnaast spelfouten zijn er vast genoeg dus die kan ik altijd gebruiken, in het geval van "you encountered a ALLIGATOR" wordt de tekst gegenereerd dus er komt altijd 'you encountered a + monsternaam' te staan, ff kijken of dat anders kan worden geformuleerd Smiley.

level up 2 statpoints om te doen.
1. str+2
2. sta+2
3. dez+2
4 str+1 sta+1 dex+1

ehhhh

Die optie 4 is met de volgende versie aangepast (zie mijn vorige post), en de tekst moet ik inderdaad nog even updaten zodat er niet altijd '2' in staat ^_^.

Robbai
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 24 Oktober 2014, 22:31:40 »

Gewoon het monster an alligator noemen? Het lidwoord erbij houden?

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 24 Oktober 2014, 22:52:36 »

of if( firstLetter == klinker) return an else return a

Sunnywout
Infinity

speel mijn game

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 24 Oktober 2014, 23:47:12 »

helaas stefan, zo makkelijk gaat 't niet
https://www.englishclub.com/pronunciation/a-an.htm

succes

slavlovish
Pretty addicted

Elektonix

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 25 Oktober 2014, 10:15:44 »

Ik verzin liever een betere zin die in het algemeen voor alles gebruikt kan worden Cheesy. Verder bedankt voor het proberen allemaal ^_^, zijn er nog andere opmerkingen? Ik ben benieuwd hoever iedereen is gekomen kwa level voordat ze opgaven/geen zin meer hebben en hoeveel items je bv gevonden hebt.
« Laatste verandering: 25 Oktober 2014, 10:36:31 door slavlovish » Gelogd

Advertenties
Pagina's: [1] 2 3 ... 12
  Print  

Ga naar: