GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 17 Juni 2019, 11:42:28

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 10 11 [12]
  Print  
Advertenties

Armogohma
Pretty addicted

- Made by Mown :3

Bekijk profiel
« Antwoord #165 Gepost op: 20 Augustus 2015, 19:36:34 »

Leuk spel verder Smiley

Nog wel veel stijlfoutjes die je misschien op kunt lossen door het naar iemand te sturen die het leuk vindt daar even aandacht aan te besteden (ik heb het dan over de verhaaltjes enzo)
By the way, dat introverhaal is echt SUPERLANG EN SUPERSNEL; tip, doe iets van [Press Enter to continue] ofzo, zodat mensen kunnen bij lezen (en dan misschien [ESC to skip])

Levelen gaat nog steeds vrij snel, en hoewel ik het erg leuk vind hoe je zo kunt augmenten en je rarity kunt verhogen, het menu van de markt en de blacksmith is nog erg onhandig. Probeer in plaats van [look at another stall] ook [look at other items] neer te zetten, en als je iets verkoopt, dat je dan nog meer dingen kunt verkopen. Dat zou al een hele hoop schelen Smiley

Ik vind het eigenlijk fijner om met koptelefoon te spelen dan over de versterker Embarrassed
Oeh oeh oeh ik wil in Maurice zn onderschrift o;

slavlovish
Pretty addicted

Elektonix

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #166 Gepost op: 20 Augustus 2015, 20:30:43 »

Snelheid van tekst kan je met + en - aanpassen als je bij een 'stil' punt bent Smiley, verder bedankt voor het spelen Cheesy Ik zal eens kijken of ik die fout kan fixen, kan mooi zien waar hij in de code voorkomt in ieder geval Wink

edit: https://dl.dropboxusercontent.com/u/20547271/CMDAdventure%20v1.0.1.rar

Probeer het met die versie of het gefixt is Smiley, het makkelijkste is om de exe daarvan even bij je savefile te zetten dan werkt alles weer prima. fout was dat voor die boss geen block-text gedefineerd was. dus als je blockte ging het fout Cheesy
« Laatste verandering: 20 Augustus 2015, 21:00:27 door slavlovish » Gelogd

Armogohma
Pretty addicted

- Made by Mown :3

Bekijk profiel
« Antwoord #167 Gepost op: 20 Augustus 2015, 21:04:50 »

Snelheid van tekst kan je met + en - aanpassen als je bij een 'stil' punt bent Smiley, verder bedankt voor het spelen Cheesy Ik zal eens kijken of ik die fout kan fixen, kan mooi zien waar hij in de code voorkomt in ieder geval Wink

edit: https://dl.dropboxusercontent.com/u/20547271/CMDAdventure%20v1.0.1.rar

Probeer het met die versie of het gefixt is Smiley, het makkelijkste is om de exe daarvan even bij je savefile te zetten dan werkt alles weer prima. fout was dat voor die boss geen block-text gedefineerd was. dus als je blockte ging het fout Cheesy

Goed bezig!
De snelheid kan je aanpassen ja, maar niet de snelheid waarop je leest Wink
Probeer zelf eens de intro te starten, en wellicht is het alleen dat ik er last van heb, maar als je het hele verhaal krijgt van dag 1 en dag 2 op het schip en alles dan is het ineens heel veel om tegelijk te lezen. Misschien kun je daarvoor dus kijken of je tussenstopjes kunt doen Smiley

Ik vind het eigenlijk fijner om met koptelefoon te spelen dan over de versterker Embarrassed
Oeh oeh oeh ik wil in Maurice zn onderschrift o;

slavlovish
Pretty addicted

Elektonix

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #168 Gepost op: 20 Augustus 2015, 21:28:04 »

ah ja dat klopt inderdaad Smiley moet ik eens naar kijken of dat op een makkelijke manier kan worden toegevoegd Tongue

slavlovish
Pretty addicted

Elektonix

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #169 Gepost op: 25 Juni 2016, 16:51:42 »

*Grote bumpies*

Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik aan dit project hebt gewerkt. Sindsdien heb ik 2 andere projecten begonnen en half-ish gestopt. Ik vond recentelijk weer interesse in dit project en heb het weer opgepakt toen ik het zelf wat speelde en merkte wat er nog mis was.

Daarom heb ik weer wat aan het spel gewerkt en nieuwe toegevoegd aan Chapter 1 EN ben ik ook bezig met Chapter 2 van het spel (wordt een losse .exe bestand dat gebruikt maakt van dezelfde save).

Chapter 2 is simpel gezegd een sequel van het spel en speelt zich af in een ondergrondse tunnel structuur die ontdekt wordt na het verslaan van de eindbaas in chapter 1. In ben nog bezig met het maken van chapter 2 maar ik heb wel al de plattegrond uitgewerkt:

Daarnaast heb ik ook een map-rendering gemaakt van de locatie van Chapter 1
Spoiler:

Plattegrond Chapter 2:
Spoiler:

Dit is een lijstje van de updates aan chapter 1:
-Fixed bug where augmentation would not remove any of the items used in your inventory
-Fixed a bug where traveling would not bring you to the selected location
-Increased item drop chance from  to 22% to 44% (droprate slowly decreases with higher levels)
-Increased rare drop chance from 15% to 20%
-Increased exquiste drop chance from 5% to 10%
-Reduced exquisite item enhancement factor from 2.0 to 1.5
-Changed weapon-to-armor droprate from 50:50 to 55:45 in favor of weapons
-Increased dragon item drops from a random 1-3 to a random 1-6 items
-Added new option to cities to go to the town center where you can go to the blacksmith and the alchemist (new)
-Added npc location alchemist where players can create potions with dragon blood.

Oude save files werken met deze versie

Download link: https://dl.dropboxusercontent.com/u/20547271/Aska%20-%20The%20Corrupted%20Isles%20v1.1.1.zip
« Laatste verandering: 25 Juni 2016, 17:02:56 door slavlovish » Gelogd

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #170 Gepost op: 25 Juni 2016, 18:46:29 »

Die map is echt vet. Enige kritiekpuntje dat ik heb is dat het logischer zou zijn als de rivier in de bergen zou ontstaan in plaats van er doorheen te lopen richting zee. Dat kan opzich ook best, maar dat suggereert dat ergens een hoger gebied ligt waar de rivier ontstaat.

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #171 Gepost op: 25 Juni 2016, 20:29:54 »

1 vraag, wat is een 'tresure'?

M E M E S

slavlovish
Pretty addicted

Elektonix

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #172 Gepost op: 25 Juni 2016, 20:32:55 »

1 vraag, wat is een 'tresure'?

paint sketch voor 'treasure'  Cheesy

Ik heb de andere map met een of andere funky tool gemaakt, werkt best leuk maar wat lastig om mee te werken omdat het eruit ziet als een win 95 applicatie Tongue

jeftaDotEU
So far, so good

Kiekeboe

Bekijk profiel
« Antwoord #173 Gepost op: 25 Juni 2016, 22:17:14 »

Die rivier stroomt van oceaan naar oceaan. Als je het laatste stukje (vanuit de bergen de zee in) wegknipt ziet het er een stuk realistischer uit.

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #174 Gepost op: 25 Juni 2016, 22:35:53 »

Die rivier stroomt van oceaan naar oceaan. Als je het laatste stukje (vanuit de bergen de zee in) wegknipt ziet het er een stuk realistischer uit.
Loopt het niet van de berg naar de oceaan en vanaf dezelfde berg een andere rivier naar de andere kant?

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #175 Gepost op: 25 Juni 2016, 22:57:54 »

dat kan ook, maar dan ziet het er nog steeds een beetje gek uit

slavlovish
Pretty addicted

Elektonix

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #176 Gepost op: 26 Juni 2016, 05:59:30 »

Het is inderdaad beter om hem vanuit de bergen te laten komen, zo werkt dat IRL in ieder geval ook meestal Cheesy

slavlovish
Pretty addicted

Elektonix

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #177 Gepost op: 18 Juli 2016, 18:16:55 »

Kleine update:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/20547271/Aska%20-%20The%20Corrupted%20Isles%20v1.1.2.zip

nieuw menu onder het reizen voor 'fast travel' waar je meteen naar bekende locaties kan reizen waar je al 1x eerder bent geweest. Ik merk tijdens het testen dat er erg veel heen en weer gelopen wordt door mij. Dit verhelpt het voor de momenten waar je niet per se random encounters wilt hebben.

edit: oeps, vergeten om het bij de save file toe te voegen. Waardoor het gereset wordt elke keer als je afsluit. Zal dit zsm* fixen!

*wanneer ik zin en tijd heb
« Laatste verandering: 19 Juli 2016, 13:47:36 door slavlovish » Gelogd

Advertenties
Pagina's: 1 ... 10 11 [12]
  Print  

Ga naar: