GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 20 Maart 2019, 10:09:14

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  
Advertenties

Leeghoofd
Pretty addicted

Beyond Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #45 Gepost op: 03 December 2014, 22:57:06 »

Geen idee wat Nick precies wil bereiken, maar als een agent met bewezen KKK-sympathieën, deel van een 90% blank politiekorps in een 70% zwarte stad, een zwarte jongen met disproportionele middelen doodt met een verklaring die later deels verzonnen en verdraaid blijkt te zijn, zegt dat hij het opnieuw zou doen, en vervolgens zwarte "relschoppers" belaagd worden door de politie terwijl Ku Klux Klan-tegenprotesten politiebescherming krijgen, vind ik het erg curieus dat het niks te maken zou hebben met racisme.

Ik zou deze hele tekst vol met links kunnen pleuren maar ik vind eigenlijk dat Nickienator zelf ook wel wat meer onderzoek mag doen voordat hij spreekt.

Het toont dat hij weet hoe serieus men een internetforum vol nerds en autisten moet nemen.
Je moet een bruisende community ook niet gaan verwarren met het borrelen der fermenterende lijken.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #46 Gepost op: 04 December 2014, 00:40:05 »

Volgens de aanklager (die even voor advocaat speelt?!) viel Brown de agent aan in een 'drug craze' veroorzaakt door iets van 12 nanogram thc (ongeveer wat er de volgende ochtend in je bloed zit als je de avond er voor een stickie rookt als ik high times mag geloven)
http://www.newsweek.com/michael-browns-autopsy-analysis-shows-struggle-darren-wilson-thc-his-blood-and-279155
http://www.hightimes.com/read/prosecutors-blamed-michael-brownís-killing-dabs
« Laatste verandering: 04 December 2014, 00:46:46 door ShroomProductions » Gelogd

Leeghoofd
Pretty addicted

Beyond Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #47 Gepost op: 04 December 2014, 07:39:46 »

Dat slaat kant nog wal, geloof me, ik kan het - als recreatief cannabisgebruiker - weten.
Dit is gewoon de zoveelste spontane aanpassing in Wilson's verklaring na het ontvangen van nieuw contradictoir bewijsmateriaal.

Het toont dat hij weet hoe serieus men een internetforum vol nerds en autisten moet nemen.
Je moet een bruisende community ook niet gaan verwarren met het borrelen der fermenterende lijken.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #48 Gepost op: 04 December 2014, 08:46:14 »

Ik vind het vooral bizar dat de aanklager, wiens taak het is om de jury te overtuigen van de schuld van de verdedigende partij, nu juist de agent helpt. Die reefer madness kijk ik niet zo van op

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #49 Gepost op: 05 December 2014, 00:40:19 »

Geen idee wat Nick precies wil bereiken, maar als een agent met bewezen KKK-sympathieŽn, deel van een 90% blank politiekorps in een 70% zwarte stad, een zwarte jongen met disproportionele middelen doodt met een verklaring die later deels verzonnen en verdraaid blijkt te zijn, zegt dat hij het opnieuw zou doen, en vervolgens zwarte "relschoppers" belaagd worden door de politie terwijl Ku Klux Klan-tegenprotesten politiebescherming krijgen, vind ik het erg curieus dat het niks te maken zou hebben met racisme.

Ik zou deze hele tekst vol met links kunnen pleuren maar ik vind eigenlijk dat Nickienator zelf ook wel wat meer onderzoek mag doen voordat hij spreekt.
Waarom zou ik iets willen bereiken? :')
'Slachtoffer' heeft bewezen crimineel-sympathieŽn. Is het zo dat er net zo veel geschikte zwarte mensen bij dat politiekorps willen werken maar afgewezen worden op basis van huidskleur? En als van beide kanten dingen verzonnen zijn moet aan beide kanten getwijfeld worden aan de volledige getuigenis en alleen naar daadwerkelijk bewijs zoals de autopsie gekeken worden. Als dat niet is gedaan is dat niet goed, maar dat betekent wat mij betreft eerder dat er meer waarde gehecht word aan een politieagent zijn getuigenis dan dat er meer waarde gehecht word aan een blanke man zijn getuigenis. En hij zou het absoluut weer moeten doen (misschien met wat meer training en mikken op niet-dodelijke plekken), hij heeft namelijk juist gehandeld volgens de resultaten van het onderzoek tenzij iedereen die meegewerkt heeft aan het onderzoek een racist is die er stuk voor stuk zoveel vertrouwen in hebben dat racisme is toegestaan en ze hun baan nooit zouden kunnen verliezen dat ze zelfs volledig in de spotlight bewust foute conclusies trekken.

Elke link die je had gepost zou trouwens toch waardeloos geweest zijn. Als je naar imright.com gaat en intypt 'klu klux klan and police are one and the same' krijg je vast wel een linkse Amerikaanse bron die dat of andere vergelijkbare onzin zegt.

Leeghoofd
Pretty addicted

Beyond Infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #50 Gepost op: 05 December 2014, 01:00:40 »

Oh ja. Linkse bronnen en linkse media. Ik was vergeten dat je daar altijd op terug kunt vallen.
Ik denk dat ik me maar vast terugtrek uit deze discussie.

Advertenties
Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  

Ga naar: