Dead on arrival
Het onderzoek was al een week bezig, tot het eindelijk een doorbraak bleek te hebben.
“Goedemiddag, ik wil graag een tip doorgeven.” Een vriendelijke stem klonk aan de andere kant van de telefoon. Mandelijn vermoedde dat ze met kinderen werkte, gezien haar kalme en bezorgde intonatie, maar dat kon ook zijn omdat ze net iets had meegemaakt. Als dat zo was zou ze het nu vertellen. “Er is recentelijk in Central Park gegraven, maar er lijkt geen sprake te zijn van onderhoud of een vergunning.” Mandelijn baalde; ze waren dhr. Tomé nu al 9 dagen kwijt, en zijn vrouw verklaarde dat hij naar zijn werk zou gaan, de ochtend van de verdwijning. Het feit dat hij daar nooit was aangekomen wees er al op dat er sprake was van een misdaad, maar wegens de procedure moesten ze toch 2 dagen wachten, en nu waren ze bang dat dat te lang geweest was. Hadden ze toch eerder moeten ingrijpen?
“Bedankt voor de oplettendheid mevrouw, we zullen er een agent naartoe sturen. Als we iets belangrijks vinden zal ik u terugbellen.” De vrouw bedankte Mandelijn vriendelijk en hing vervolgens op. Mandelijn stuurde als beloofd een agent naar Central Park en ging vervolgens verder met haar onderzoek. Ze wilde net haar mail checken toen haar telefoon ging.
“Met Mandelijn de Jager, technische recherche, zegt u het eens.” Geďrriteerd las ze op de achtergrond haar mail en zag ze dat de creditcard- en telefoongegevens net binnen waren gekomen.
“Goedemiddag mevrouw, u spreekt met Richard, u had mij gestuurd. Ik denk dat het beter is als u zelf even komt kijken.”
Ha, je hebt dus de tijd genomen om de hele intro te lezen. Lees dan nu verder wat we daar mee gaan doen!Doel:Ben jij de eerste die dit mysterie oplost? Dan win jij eeuwige roem!
Elke rang krijgt een beperkt aantal informatie, en de informatie gecombineerd zou het antwoord kunnen vormen om te winnen. Je zult dus in delen informatie moeten inwinnen bij andere rangen.
Echter zul je twee problemen ondervinden:
Je wint als individueel, niet als team. Geef niet teveel informatie weg, want alleen de eerste met het goede antwoord wint!
De tegenstander is ook een team. Misschien kun je daar informatie verzamelen? Houd er rekening mee dat dat team ook overlegt en dat haar eigen tactiek kan hebben
Winnen:Je kan winnen door mij een PB te sturen met de volgende teksten
onderwerp: Dead on arrival
Tijdstip: [dag en tijdstip]
De dader: [Naam]
moordwapen: [naam van het moordwapen]
Reden van de moord: [Reden]
Regels:- Spam niet.
- Rangwissel is niet toegestaan.
- Je mag liegen over de verkregen informatie.
- Je mag communiceren zowel in het topic als buiten het topic.
- Er is geen sprake van zwijgplicht.
Meedoen??Zo, ben je al overtuigd en wil je helpen met de moord op te lossen?
Kies dan nu je rank!
- [Hoofdrechercheur]
- [Technisch recherchelied]
- [Psycholoog]
- [Hoofdagent]
- [Brigadier]
- [Dokter]
Deelnemers.•Laloeka [Technisch Recherchelid]
•Perry26 [Hoofdrechecheur]
•Maarten[Dokter]
•McWolli [psycholoog]
•StefannafetS [Brigadier]
Deadline.Het opgeven moet voor
23 januariLet op! De inschrijvingen zijn afgelopen!De informatie zal verzonden worden in het weekend.

groet, Robbai en JasperGamenoob[/font]