R.I.P. the ones that we lost

Leeghoofd, Aug. 25, 2018, 20:55
Ik neem aan dat u de vraag Waarom heb je dit topic geopend? bedoelt?

Welnu, mijn antwoord is als volgt:
Ik heb dit topic geopend omdat het me leuk leek om bij deze mijlpaal van duizend berichten mijn GMOT-geschiedenis uit te zetten in een topic vol aansprekende en vooral verschillende elementen. Zo heb ik de Wall of Avatars gecreŽerd, met avatars van gebruikers die me wel aanspreken. Daarnaast heb ik citaten en afbeeldingen gebruikt om mijn topic aansprekender te maken. Natuurlijk is alles met een knipoog, wat het ook weer komisch maakt. Mijn bedoeling van dit topic is het amuseren van de lezer, en daarbij een overzicht te geven van mij als user, hetgeen sommigen vast interessant vinden. Ik hoop dat er een aantal is dat mijn topic met een glimlach heeft gelezen en misschien ook wat dingen heeft gehad waarbij hij dacht: Hee! Dat wist ik nog niet!
Erg leuk topik. Ik vind je echt een lid wat heel veel meegeeft. Sommigen vinden jou wat bot, maar ik denk dat als zij ouder worden je berichten wel zullen begrijpen. Je hebt het (vrijwel) altijd bij het rechte eind.

Natuurlijk vind ik het ook leuk dat ik tussen de avatars sta en dat ik ook nog eens genoemd wordt tussen leden als Blijbol en Shaddow. Smiley

We missen old-school GMOT allemaal, maar ik mis niets zo erg als deze twee hilarische figuren en hun eeuwige droogheid in tekstvorm.
smiba, Jan. 20, 17:54
ik was ook niet eens genoemd het is wel weer duidelijk
Maarten, Jan. 20, 17:55
smiba
Nickienator, Jan. 20, 18:01
Citaat
Plaats hier uw nagedachtenissen voor de mensen die we verloren zijn
Mensen, geen furries dus. Maak daar maar een apart topic voor aan.
kaas1, Jan. 21, 00:06
Weten jullie nog dat hele drama met respect-lijstjes op ngmc lol
Nickienator, Jan. 21, 01:14
Was het niet pas een drama toen het GMOT werd en we ook geen-respect lijstjes gingen maken?