GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 13 November 2018, 05:50:07

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  
Advertenties

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #45 Gepost op: 24 Oktober 2018, 11:07:39 »

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #46 Gepost op: 24 Oktober 2018, 17:45:12 »

Ik had ooit een set van 7 dobbelstenen gekocht voor D&D en nu ik weer begin kwam ik erachter dat ik de D20 van de set kwijt ben. Irriteerde me een beetje, dus ik zocht even op of ik die D20 nog bij kan bestellen. Blijkt dat in de nieuwe eurobiljetten hetzelfde materiaal gebruik wordt als wat er voor de glitters in mijn dobbelstenen werd gebruikt en het gebruik van dat materiaal voortaan niet meer toegestaan is in Duitsland, waar ze gemaakt werden. Ik had de meest gewilde set met dat materiaal en een complete set wordt nu online verkocht voor zo'n Ä500.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #47 Gepost op: 24 Oktober 2018, 18:41:00 »

Dat soort dingen zijn altijd best kut. Ik had voor mijn oude magic the gathering kaarten denk ik ook best een leuk bedrag kunnen krijgen als ik ze nog had

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #48 Gepost op: 27 Oktober 2018, 04:48:35 »

Eerste daadwerkelijke avontuur sessie voorbij, 9 uur voor het verslaan van de eerste dungeon. Plus nog een uur levellen. Nu is het ochtend.

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #49 Gepost op: 27 Oktober 2018, 12:05:48 »

Is er ook een soort van grinden in d&d?

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #50 Gepost op: 27 Oktober 2018, 13:24:35 »

Het is niet zo dat monsters zonder reden na een tijdje respawnen ofzo, maar er zijn sidequests en andere optionele dingen die spelers kunnen overslaan of nooit ontdekken die wel XP geven (ongeacht hoe je het "verslaat", dat kan een gevecht zijn maar van je ergens langs onderhandelen of doorheen bluffen bijvoorbeeld krijg je net zo veel XP).

Een avontuur duwt je in de goeie richting, mijn "party" wilde bijvoorbeeld direct van de dungeon waar ze waren naar de volgende waar naar gehint was zoeken terwijl er nog een stadje waar meer informatie, sidequests en andere simpelere dingen die XP of loot geven was. Maar niemand in de eerste dungeon weet exact waar de tweede dungeon is, ze kunnen een beloning krijgen in het stadje omdat hun originele missie daar iets naar toe brengen was, en een NPC die ze gered hadden in de eerste dungeon is gewond en wil ze betalen om naar dat stadje gebracht te worden. Daardoor hebben de spelers toch besloten naar het stadje te gaan uiteindelijk, maar ze wisten ongeveer de richting waar die volgende dungeon is en hadden die richting op kunnen gaan. Dat had die dungeon moeilijker gemaakt omdat er in het stadje genoeg te doen is om level 3 te worden en nieuwe spullen gekocht/gekregen kunnen worden, maar het kan wel en dus kun je dat stadje als een soort grinden zien.

Daarnaast kun je een personage behouden na een avontuur. De meeste officiŽle avonturen zijn er op gebaseerd dat de party op level 1 begint, dus als je dan bestaande hogere level personages gebruikt heb je een voordeel. Wel een voordeel dat mijn groep kan gebruiken gezien ze met 3 mensen zijn en de meeste avonturen gebalanceerd zijn op 4 mensen.

[Edit]
Nog een sessie van 10 uur, deel van een stadje, dungeon, en levelup gedaan.
« Laatste verandering: 28 Oktober 2018, 13:10:35 door Nickienator » Gelogd

Advertenties
Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  

Ga naar: