Aanslag parijs

freako, Nov. 14, 2015, 01:58
60 doden

3 bommen

100 gijzels

Bespreek dit explosief nieuws.
ShroomProductions, Nov. 14, 2015, 02:16
tel die gijzelaars maar op bij de rest van de doden  Undecided

ben benieuwd hoe lang het duurt tot de aluhoedjes false-flag gaan roepen
The runesnake, Nov. 14, 2015, 02:17
Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven dat dit echt gebeurt is. Voor de mensen die het nog niet wisten, ik zou volgende week maandag een weekje op klassenreis naar Parijs gaan. Ik ben al sinds het begin van dit schooljaar bezig met voorbereidsverslagen en degelijke, en dan ineens komt je broertje binnen met de mededeling dat er een terroristische aanslag in Parijs gepleegd is. Eerst dacht ik dat het een grapje was, we hadden op school nog gegrapt over aanslagen tijdens de schoolreis, maar toen daarna ook mijn ouders binnenkwamen bleek het toch realiteit te zijn.
Het is natuurlijk voor mij erg jammer dat die schoolreis dus zeer waarschijnlijk niet door gaat, maar natuurlijk nog vervelender als je beseft dat het ook jouw klas geweest had kunnen zijn die daar overhoop geschoten werd door een stel gekken met automatische geweren...
Robbai, Nov. 14, 2015, 09:12
120 doden. Meer dan 200 slachtoffers. Grenzen zijn nog altijd gesloten. Noodtoestand is uitgeroepen.
StefannafetS, Nov. 14, 2015, 10:48
Ik vraag me af wat de daders dachten toen ze de deur uitstapten om de aanslag te plegen. Zouden ze zich blij voelrn of misschien meer nerveus?
Robbai, Nov. 14, 2015, 10:48
Volgens mij vol trots.
freako, Nov. 14, 2015, 11:32
Ik vraag me af wat de daders dachten toen ze de deur uitstapten om de aanslag te plegen. Zouden ze zich blij voelrn of misschien meer nerveus?

Het zijn gekken in een psychose.
StefannafetS, Nov. 14, 2015, 11:43
Het zijn gekken in een psychose.

hoe voelen die zich? Ik vraag het nu aan de ervaringsdeskundige Angel
Steelkenny, Nov. 14, 2015, 11:53
Die mannen zijn jaren getrained, die doen het alsof ze even de AH binnen lopen.
StefannafetS, Nov. 14, 2015, 11:58
Die mannen zijn jaren getrained, die doen het alsof ze even de AH binnen lopen.
bronnen? Ik zie namelijk ook dat een van de daders nooit frankrijk is uitgeweest.