Aanslag parijs

Steelkenny, Nov. 14, 2015, 12:04
StefannafetS, Nov. 14, 2015, 12:37
"draagt het stempel van getrainde strijders". Ik geloof dat IS heeft geholpen met het plannen en dat er gewoon wat pionnen die uitgelegd hebben gekregen hoe een kalasnikov werkt er op af zijn gestuurd.

Kan het mis hebben hoor
Goudewup, Nov. 14, 2015, 13:07
tel die gijzelaars maar op bij de rest van de doden  Undecided

ben benieuwd hoe lang het duurt tot de aluhoedjes false-flag gaan roepen

http://www.activistpost.com/2015/11/9-reasons-to-question-the-paris-terror-attacks.html
Dezelfde dag nog.
lucb1e, Nov. 14, 2015, 23:32
Het is natuurlijk voor mij erg jammer dat die schoolreis dus zeer waarschijnlijk niet door gaat,

Nou, schouderklopje voor de daders dan, zo hebben ze hun doel bereikt: terror (angst) zaaien.

Wanneer is de beste tijd om aanslagen te plegen, een week nadat de vorige zijn geweest? Alsof niet alles op high-alert staat dan.

En zelfs al zou elke week een zijn, wat is de kans? 2.2 miljoen mensen die in Parijs wonen gedeeld door 200 slachtoffers maakt de kans kleiner dan de kans om de loterij te winnen.

Zielig is het natuurlijk, maar ik vind dat we ons er niet door op de kop moeten laten zitten. Dat is namelijk precies wat ze willen.
StefannafetS, Nov. 14, 2015, 23:47
Nou, schouderklopje voor de daders dan, zo hebben ze hun doel bereikt: terror (angst) zaaien.

Wanneer is de beste tijd om aanslagen te plegen, een week nadat de vorige zijn geweest? Alsof niet alles op high-alert staat dan.

En zelfs al zou elke week een zijn, wat is de kans? 2.2 miljoen mensen die in Parijs wonen gedeeld door 200 slachtoffers maakt de kans kleiner dan de kans om de loterij te winnen.

Zielig is het natuurlijk, maar ik vind dat we ons er niet door op de kop moeten laten zitten. Dat is namelijk precies wat ze willen.
inderdaad, veiligste moment om te vliegen is net nadat er een is neergestort. Veiligste moment om naar de bank te gaan is net na het overvallen is etc.
freako, Nov. 14, 2015, 23:50
En weer een paspoort gevonden.
Ik begin echt te twijfelen of niet de staat hierachter zit.
Het zijn toch getrainde mannen, waarom zouden ze hun pas meenemen naar een plaats waar ze hoogstwaarschijnlijk zullen sterven/opgepakt worden? Waarom uberhaupt een paspoort meenemen?

En dit is niet de eerste keer, ook bij die charlie hebdo aanslag dropte de terrorist 'perongeluk' zijn paspoort.

En toevallig is het een Syrische vluchtelingen paspoort, een land waar veel vluchtelingen uit migreren.

Hmmm
StefannafetS, Nov. 14, 2015, 23:59
En weer een paspoort gevonden.
Ik begin echt te twijfelen of niet de staat hierachter zit.
Het zijn toch getrainde mannen, waarom zouden ze hun pas meenemen naar een plaats waar ze hoogstwaarschijnlijk zullen sterven/opgepakt worden? Waarom uberhaupt een paspoort meenemen?

En dit is niet de eerste keer, ook bij die charlie hebdo aanslag dropte de terrorist 'perongeluk' zijn paspoort.

En toevallig is het een Syrische paspoort, een land waar veel vluchtelingen uit migreren.

Hmmm
om aan te tonen dat het geen fransen zijn maar "vluchtelingen"
Robbai, Nov. 15, 2015, 00:03
Om te bewijzen dat je iets te maken hebt met de een bepaalde organisatie. Anders is het nogal zinloos om een aanslag te plegen.
freako, Nov. 15, 2015, 00:08
Om te bewijzen dat je iets te maken hebt met de een bepaalde organisatie. Anders is het nogal zinloos om een aanslag te plegen.

Sinds wanneer betekent vluchteling = terrorist?
Die connectie hebben die terroristen nu wel gemaakt.

Ze konden gewoon isis flyers droppen of kleding met 'isis' erop dragen of een vlag van isis ergens droppen of weet ik veel.  Iets wat meer obvious???

Een syrisch vluchtelingen paspoort =/= isis

Die mannen van charlie hebdo hoefden niets te droppen, iedereen kende hun motieven al. Toch even een paspoortje droppen om te laten zien dat het de bruinen waren.

Ik vind het allemaal toch een beetje raar zeker nadat ze voor de tweede keer een paspoort droppen.
freako, Nov. 15, 2015, 00:20
Ik weet niet wat ik moet geloven tbh.
Grote vluchtelingenstroom -> europa: oh shit ->  aanslag van vluchtelingen -> strengere regeling -> send them back/ don't let them in

Ben niet zo een complottheorie freak tho.
Zouden ook gewoon isis fags kunnen zijn.