GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
20 November 2017, 04:51:31

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3] 4
  Print  
Advertenties

lucb1e
Approaching infinity

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #30 Gepost op: 15 November 2015, 16:53:53 »

ik wel, doe het ook regelmatig. Er staat hier op de weg naar den haag een fiets stoplicht terwijl er geen zijwegen oid zijn.
Oh, zo een, ja oke zo loop ik ook bijna elke dag door rood omdat het stoplicht pas op groen gaat wanneer iedereen's baard twee centimeter is gegroeid. Ik bedoel meer met de auto, waar het ook even ietsje duurder is en de pakkans wat groter is dan op de fiets Tongue Maar fair point.

djekkoo
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 15 November 2015, 20:41:21 »

(Oh en dit is ook weer een voorbeeld dat massa surveillance niet werkt)
Niet persé, we weten namelijk niet hoeveel aanslagen er stilletjes zijn gestopt. Wink

Je hebt het recht brutaal te zijn, op voorwaarde dat je weet waarover je spreekt - Goethe

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #32 Gepost op: 15 November 2015, 20:43:05 »

Doet me denken aan die mop van die man die met een banaan op z'n hoofd door de Kalverstraat loopt.

Robbai
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #33 Gepost op: 15 November 2015, 20:47:28 »

?

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #34 Gepost op: 15 November 2015, 21:00:31 »

Man loopt door de Kalverstraat met een banaan op z'n hoofd. Komt er iemand naar hem toe en vraagt "waarom heb je de hele tijd die banaan op je hoofd?" zegt die man "dat is tegen de krokodillen", zegt die andere man "maar er zijn hier helemaal geen krokodillen" zegt de eerste man "zie je nou wel dat het helpt!"

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #35 Gepost op: 15 November 2015, 21:01:24 »

Niet persé, we weten namelijk niet hoeveel aanslagen er stilletjes zijn gestopt. Wink

Aw kom op

M E M E S

Robbai
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #36 Gepost op: 15 November 2015, 21:14:24 »

Man loopt door de Kalverstraat met een banaan op z'n hoofd. Komt er iemand naar hem toe en vraagt "waarom heb je de hele tijd die banaan op je hoofd?" zegt die man "dat is tegen de krokodillen", zegt die andere man "maar er zijn hier helemaal geen krokodillen" zegt de eerste man "zie je nou wel dat het helpt!"

Oh die :')

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #37 Gepost op: 15 November 2015, 21:15:06 »

Zo was er ooit een vliegtuig gekaapt om op de eifeltoren in te vliegen (9 11 achtig iets)

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #38 Gepost op: 15 November 2015, 21:16:55 »

Ik vind het trouwens best knullig over komen dat Rutte in zijn toespraak IS consequent ISIS noemt terwijl ze al sinds de oprichting van dat kalifaat geen ISIS meer heten

Goudewup
Pretty addicted

Viva la resistance!

Bekijk profiel
« Antwoord #39 Gepost op: 15 November 2015, 21:29:22 »

Freako, dat paspoort is daar achtergelaten om de vluchtelingen juist te framen. IS heeft al eerder verteld dat ze binnen hun denkbeeld van "niet met ons dus tegen ons" alle moslims naar hun kant proberen te krijgen. En dit willen ze bereiken door het westen de moslims af te laten stoten waardoor ze makkelijker radicaliseren.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #40 Gepost op: 15 November 2015, 21:39:42 »

Terwijl ze vechten tegen Al QaidaNusra die ongeveer hetzelfde willen maar dan zonder backup van US/Israel (maar wel van de Saudi's die dan weer bondgenoot zijn van US/Israel)
Oja, en tegen de shiďeten, want dat zijn dan wel moslims maar de verkeerde soort. En die worden dan weer gebackt door Rusland.
« Laatste verandering: 15 November 2015, 21:47:37 door ShroomProductions » Gelogd

Goudewup
Pretty addicted

Viva la resistance!

Bekijk profiel
« Antwoord #41 Gepost op: 15 November 2015, 21:44:15 »

Hoe kom je er bij dat IS steun krijgt van US/Israel?

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #42 Gepost op: 15 November 2015, 21:49:21 »

Wie denk je anders dat die rebellen zijn die destijds openlijk door de VS gesteund werden met wapens en financiele middelen om Assad uit de macht te zetten toen Obama geen groen licht kreeg voor een invasie?
Hoe denk je dat ze aan al die mooie gloednieuwe hummers zijn gekomen die je in het begin in die video's van ze elke keer zag?

Ik ben een aluhoedje en geen expert maar volgens mij is het ongeveer zo gegaan:
-VS wil pijplijnen voor olie door het middenoosten aanleggen om niet via Rusland olie te hoeven importeren.
-Aantal landen wil niet meewerken
-Na 9/11 kan pijplijn door Irak en Afganistan, maar andere landen werken nog niet zo goed mee (een aantal zijn ook matties van Rusland) dus wordt in het geheim een revolutie op gang gezet net als ze in de jaren 70 met Iran hebben gedaan. In een aantal landen gaat dit goed, Libië iets lastiger maar uiteindelijk lukt het ook Khadaffi af te zetten. Assad blijft echter gewoon zitten.
-Er komt een (al dan niet false-flag) gifgas aanval die als excuus gebruikt wordt om een invasie te starten, maar dit wordt door de senaat geblokkeerd. Vervolgens zegt Obama heimelijk rebellen te gaan steunen met wapens en financiele middelen om Assad te bestrijden.

Toen was het een tijdje stil, en even later was er ineens ISIS
« Laatste verandering: 15 November 2015, 22:18:03 door ShroomProductions » Gelogd

Tidob
Globale Moderator
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #43 Gepost op: 15 November 2015, 22:06:42 »

Ik vind het trouwens best knullig over komen dat Rutte in zijn toespraak IS consequent ISIS noemt terwijl ze al sinds de oprichting van dat kalifaat geen ISIS meer heten
Ik kwam vanmiddag dit tegen:

Een meme als bron XD maar eerder las ik ook al ergens dat ze in het Midden-Oosten ook Daesh zeggen als ze IS bedoelen. Dus er zit wel wat in.

Vergeet vrijheid en gelijkheid, broederschap is wat we zoeken!

djekkoo
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #44 Gepost op: 15 November 2015, 22:28:00 »

Aw kom op
Ik zeg niet dat dat zomaar het geval is, wel dat dit een argument behoorlijk in de lucht slaat. Tongue

Je hebt het recht brutaal te zijn, op voorwaarde dat je weet waarover je spreekt - Goethe

Advertenties
Pagina's: 1 2 [3] 4
  Print  

Ga naar: