GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 24 Juni 2019, 19:36:18

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7
  Print  
Advertenties

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #75 Gepost op: 01 Maart 2016, 18:19:55 »

Het is maar 1x per jaar
Niet alles is maar chill als het 1x per jaar gebeurt. Bijvoorbeeld een moord plegen of te hard rijden op de weg mag ook niet 1x per jaar.

Banaan4Life
On my way now
**

A je to!

Bekijk profiel
« Antwoord #76 Gepost op: 01 Maart 2016, 18:38:51 »

Niet alles is maar chill als het 1x per jaar gebeurt. Bijvoorbeeld een moord plegen of te hard rijden op de weg mag ook niet 1x per jaar.

Misdrijf met een traditie vergelijken... jij komt er wel jongen.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #77 Gepost op: 01 Maart 2016, 18:44:56 »

Ik vind vuurwerk ook irritant, maar volgens mij zou het misschien nog wel eens een hoop overlast kunnen schelen als het gewoon het hele jaar is toegestaan zo als in andere landen, misschien alleen buiten woonwijken ofzo.
Nederland moet eens kappen met die betutteling. Natuurlijk zijn er idioten die er niet mee om kunnen gaan, maar die komen er ook heus wel aan nu het verboden is. Verbied het gewoon in woonwijken en binnensteden en handhaaf dat streng aangezien er mensen mee in gevaar kunnen worden gebracht en mensen er last van hebben, en sta het daar buiten toe. Als iemand in het bos zijn eigen vingers er af blaast omdat het een debiel is vind ik dat geen enkel probleem, beetje jammer van de ziektekosten maar die heb je ook als iemand zijn been breekt met wintersport en daar hoor je ook niemand over klagen.
Nederland is gewoon een beetje zo'n overprotective parent waardoor het kind zichzelf niet leert te redden in de harde boze buitenwereld. Zelfde verhaal met bijvoorbeeld van die balletjespistolen: verboten! terwijl je ze in BelgiŽ gewoon kunt kopen. Pepperspray, stun guns en volgens mij zelfs tasers kun je gewoon in Duitsland kopen, en in TsjechiŽ heb ik nog wel ziekere wapens aangeboden gekregen (weet niet of dat allemaal legaal was, maar wel open en bloot op een markt).

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #78 Gepost op: 01 Maart 2016, 18:53:35 »

Misdrijf met een traditie vergelijken... jij komt er wel jongen.
Ik wil alleen maar zeggen dat je redenering nergens op slaat Roll Eyes

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #79 Gepost op: 01 Maart 2016, 18:54:51 »

Mensen offeren ten behoeven van de vruchtbaarheid van het land was ook ooit een traditie en nu een misdrijf in veel landen dus ik vind het wel een goeie vergelijking hoor.

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #80 Gepost op: 01 Maart 2016, 18:55:41 »

Maar bijvoorbeeld in Zimbabwe mag het nog wel steeds dus ik vind dat de nederlandse overheid te veel betuttelt. Zo leren we nooit op verantwoorde wijze mensen offeren.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #81 Gepost op: 01 Maart 2016, 19:00:54 »

Volgens veel aluhoedjestheorieŽn worden er nog steeds regelmatig mensen geofferd
https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/14utv0/911_was_an_occult_megaritual_the_numbers_of_the_4/

Waar haal je trouwens vandaan dat je in Zimbabwe legaal mensen mag offeren? Maar goed, als we Zimbabwe vervangen door Iran en offeren door stenigen is het een valide punt. Misschien de grens trekken bij wanneer het een ander schaadt. Vandaar mijn suggestie het (stenigen) alleen buiten de bebouwde kom toe te staan.

Ik vond vroeger vuurwerk trouwens ook best vet, ik ging altijd zelf siervuurwerk maken door de inhoud van ander vuurwerk bij elkaar te gooien in een grote koker. Best knap dat dat nooit fout is gegaan, maar ik was dan ook best voorzichtig.

« Laatste verandering: 01 Maart 2016, 19:08:26 door ShroomProductions » Gelogd

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #82 Gepost op: 01 Maart 2016, 19:09:09 »

Volgens veel aluhoedjestheorieŽn worden er nog steeds regelmatig mensen geofferd
https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/14utv0/911_was_an_occult_megaritual_the_numbers_of_the_4/

Waar haal je trouwens vandaan dat je in Zimbabwe legaal mensen mag offeren? Maar goed, als we Zimbabwe vervangen door Iran en offeren door stenigen is het een valide punt. Misschien de grens trekken bij wanneer het een ander schaadt. Vandaar mijn suggestie het (stenigen) alleen buiten de bebouwde kom toe te staan.

Ik vond vroeger vuurwerk trouwens ook best vet, ik ging altijd zelf siervuurwerk maken door de inhoud van ander vuurwerk bij elkaar te gooien in een grote koker. Best knap dat dat nooit fout is gegaan, maar ik was dan ook best voorzichtig.

dat is helemaal "heel erg veilig"

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #83 Gepost op: 01 Maart 2016, 19:12:23 »

Waar haal je trouwens vandaan dat je in Zimbabwe legaal mensen mag offeren?
Dat heb ik uit mijn duim gezogen Tongue
"occult megaritual" lol

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #84 Gepost op: 01 Maart 2016, 19:15:50 »

Misschien de grens trekken bij wanneer het een ander schaadt.
Wanneer schaad je een ander? Alleen bij fysieke schade of ook bij mentale schade? Ik lig vaak op bed met oud en nieuw omdat de te veel knallen mij te veel worden en ik erg moe en ongezellig word. Door knalvuurwerk kan ik een gezellige avond meestal niet bijwonen.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #85 Gepost op: 01 Maart 2016, 19:16:03 »

Citaat
dat is helemaal "heel erg veilig"

Niet bepaald, die balletjes uit romeinse kaarsen schieten alle kanten op, en die shit uit vuurpijlen hoort ook niet voor niets hoog in de lucht pas af te gaan  XD
Aan de andere kant ken ik ook genoeg verhalen van falend legaal vuurwerk die niet zo best afliepen, zelf ook weleens meegemaakt dat zo'n pot die iets de lucht in hoort te schieten besloot dat niet te doen en gewoon op de grond af ging, dat ging ook maar net goed. En dat was gewoon op een verantwoorde manier aangestoken volgens de gebruiksaanwijzing.
« Laatste verandering: 01 Maart 2016, 19:23:11 door ShroomProductions » Gelogd

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #86 Gepost op: 01 Maart 2016, 19:19:00 »

Op wat is dit een reactie?

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #87 Gepost op: 01 Maart 2016, 19:22:39 »

Wanneer schaad je een ander? Alleen bij fysieke schade of ook bij mentale schade? Ik lig vaak op bed met oud en nieuw omdat de te veel knallen mij te veel worden en ik erg moe en ongezellig word. Door knalvuurwerk kan ik een gezellige avond meestal niet bijwonen.

Als ik het voor het zeggen had zou je daar geen last van hebben want dan flikkerde iedereen maar lekker op naar buiten de bebouwde kom met z'n vuurwerk, maar verder vind ik het niet echt een geldige reden. Ik woon op een plein waar elk jaar met koninginnedag en sommige andere dagen live kutmuziek wordt gespeeld op een volume dat niet op een normale manier te overstemmen is, daar word ik ook moe en ongezellig van, maar dan kun je alles wel gaan verbieden.

vorige was een reactie op jouw post, er staat nu een quote bij
« Laatste verandering: 01 Maart 2016, 19:25:40 door ShroomProductions » Gelogd

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #88 Gepost op: 01 Maart 2016, 21:04:28 »

Als ik het voor het zeggen had zou je daar geen last van hebben want dan flikkerde iedereen maar lekker op naar buiten de bebouwde kom met z'n vuurwerk, maar verder vind ik het niet echt een geldige reden. Ik woon op een plein waar elk jaar met koninginnedag en sommige andere dagen live kutmuziek wordt gespeeld op een volume dat niet op een normale manier te overstemmen is, daar word ik ook moe en ongezellig van, maar dan kun je alles wel gaan verbieden.

vorige was een reactie op jouw post, er staat nu een quote bij
ik woon buiten de bebouwde kom dus heb ik er juist last van XD

Robbai
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #89 Gepost op: 01 Maart 2016, 21:52:03 »

Moet je maar iets bouwen! Een anti-vuurwerkbord, bijvoorbeeld.

Advertenties
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7
  Print  

Ga naar: