GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
20 November 2017, 04:48:38

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 ... 7
  Print  
Advertenties

Banaan4Life
On my way now
**

A je to!

Bekijk profiel
« Gepost op: 05 April 2016, 10:00:43 »

Beste,

Bij deze wil ik graag wat tips over snelle en pijnloze manieren voor zelfmoord, veel drinken en overdosis pillen doe ik liever niet aan, maar wat zijn de andere manieren?

Groet,

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 05 April 2016, 10:17:10 »

Definieer pijnloos.

Lord Tommy of Sealand.

Banaan4Life
On my way now
**

A je to!

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 05 April 2016, 10:27:56 »

Definieer pijnloos.

Zonder dat ik lichamelijk pijn van heb, want het kan nooit pijnloos zijn, want ik heb altijd pijn in mijn hart.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 05 April 2016, 10:34:15 »

Niet doen dan.

Lord Tommy of Sealand.

Banaan4Life
On my way now
**

A je to!

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 05 April 2016, 10:35:06 »

Niet doen dan.

Ik wil van mijn probleme en ellendige leven af, dit is helaas de enige oplossing.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 05 April 2016, 10:37:20 »

Geloof je in het leven na de dood?

Lord Tommy of Sealand.

Banaan4Life
On my way now
**

A je to!

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 05 April 2016, 10:37:48 »

Geloof je in het leven na de dood?

Nee, dood is dood, maar dan ben ik wel van alle ellende af.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 05 April 2016, 10:42:22 »

Mhm.

Ik wil niet rottig doen, maar als je gelooft dat dit je enige oplossing is maar je niet voor die korte tijd nog wat pijn wilt ervaren, dan zit daar denk ik een deel van je ellende. Je probeert het te ontwijken terwijl je juist het geluk op moet zoeken.

Maar verder ben ik geen psycholoog of zo, ik zou er als ik jou was zo een zoeken. Eentje die je vertrouwt. Of als je dit een gek idee vind misschien een andere persoon die je vertrouwt/mag, om maar gewoon mee te kletsen. Als het maar vertrouwd is zeg maar.

Opgeven is voor mietjes.

Lord Tommy of Sealand.

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 05 April 2016, 10:43:43 »

Ik heb 7 jaar geleden ook een poging gedaan, kon het toen niet doorzetten omdat ik aan mijn familie dacht en hoe ze zich zouden voelen. Nu 7 jaar later ben ik blijer dan dat ik ooit geweest ben

Banaan4Life
On my way now
**

A je to!

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 05 April 2016, 10:46:47 »

Mhm.

Ik wil niet rottig doen, maar als je gelooft dat dit je enige oplossing is maar je niet voor die korte tijd nog wat pijn wilt ervaren, dan zit daar denk ik een deel van je ellende. Je probeert het te ontwijken terwijl je juist het geluk op moet zoeken.

Maar verder ben ik geen psycholoog of zo, ik zou er als ik jou was zo een zoeken. Eentje die je vertrouwt. Of als je dit een gek idee vind misschien een andere persoon die je vertrouwt/mag, om maar gewoon mee te kletsen. Als het maar vertrouwd is zeg maar.

Opgeven is voor mietjes.

Dankje voor de tips, ik ben 4 jaar depressief, de eerste 2 jaar hulp gehad, maar dat hielp niett echt, het duurde te lang dus ik zei dat het goed ging terwijl het alleem maar slechter gaat.

Ik heb geen vrienden en ik vertrouw bijna niemand, alleen mijn ouders maar als ik het ze vertel, schakelen zij weer hulp in, en dat wil ik juist niet :/

Ik heb 7 jaar geleden ook een poging gedaan, kon het toen niet doorzetten omdat ik aan mijn familie dacht en hoe ze zich zouden voelen. Nu 7 jaar later ben ik blijer dan dat ik ooit geweest ben

Ik heb ook een soort van poging gedaan, maar ik voel me nu nogsteeds ongelukkig, mede doordat ik geen vrienden heb en bijna niemand om mij geeft.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 05 April 2016, 10:52:25 »

Misschien heb je niet de juiste hulp gehad. Er zijn meerdere wegen naar Rome en sommige duren nu eenmaal lang, maar na 2 jaar mag je toch wel wat resultaat zien misschien. Hoewel resultaat een relatieve term is.

Als je wilt kan ik wel een poging doen om je hiermee op weg te helpen, ik ben geen magier en zeker geen psycholoog trouwens. Ik lees alleen veel. En ik speel veel pokemon wat misschien niet helemaal relevant is.

Punt is, er zijn meerdere soorten ''hulp''. Het is eng en niet leuk dat het nodig is, echter heb je niet veel keus, want dood wil je ook zeker niet.

Lord Tommy of Sealand.

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 05 April 2016, 11:05:05 »

Jongens ontopic weer aub.

Er waren vroeger suicide bags te koop.

De beste manier voor zelfmoord is helium.
Je zult niet eens merken dat je stikt.

« Laatste verandering: 05 April 2016, 11:18:04 door freako » Gelogd

M E M E S

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 05 April 2016, 11:25:42 »

Ik heb ook een soort van poging gedaan, maar ik voel me nu nogsteeds ongelukkig, mede doordat ik geen vrienden heb en bijna niemand om mij geeft.
Lifes get better. Het heeft bij mij 7 jaar geduurd maar nu ben ik echt gelukkig.

Banaan4Life
On my way now
**

A je to!

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 05 April 2016, 11:35:39 »

Jongens ontopic weer aub.

Er waren vroeger suicide bags te koop.

De beste manier voor zelfmoord is helium.
Je zult niet eens merken dat je stikt.

Beetje duur vind je niet?

Lifes get better. Het heeft bij mij 7 jaar geduurd maar nu ben ik echt gelukkig.

Ik ga nooit gelukkig worden, maar als het bij jou werkt, dan hou ik de moed er wel in, ik heb het niet voor niets 4 jaar uitgesteld.

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 05 April 2016, 11:39:24 »

Beetje duur vind je niet?

Ik ga nooit gelukkig worden, maar als het bij jou werkt, dan hou ik de moed er wel in, ik heb het niet voor niets 4 jaar uitgesteld.

Ongeveer 80 voor een pijnloze dood.
Wat maakt het uit hoeveel geld je uitgegeven hebt als je dood bent? Ik heb het gevoel dat je niet serieus bent.

M E M E S

Advertenties
Pagina's: [1] 2 3 ... 7
  Print  

Ga naar: