GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 18 Maart 2019, 16:36:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Advertenties

chiel99
Just the few of us

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 06 April 2016, 17:34:00 »

Hoi.

Iemand een idee wat ik het beste kan gebruiken in mijn situatie.
Ik ben namelijk bezig met een simpel CMS, alles werkt. Behalve dan het invoegen van plaatjes in de WYSIWYG editor.

Ik gebruik nu TinyMCE (ik sta open voor andere), maar daar kun je dus plaatjes invoegen adhv een URL, ik wil net zoals bij WordPress dat er een gallerij naar voren komt waar plaatjes in geupload kunnen worden, en vervolgens ingevoegd in de tekst (met ALT-tag).

Het liefst gratis oplossingen (of niet al te dure) waarmee ik de afbeeldingen wel gewoon kan opslaan op mijn eigen server.

Smiley)))

djekkoo
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 06 April 2016, 18:28:16 »

Ik heb zelf in het verleden goede ervaringen gehad met Xinha. Smiley

Je hebt het recht brutaal te zijn, op voorwaarde dat je weet waarover je spreekt - Goethe

Bjarno
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 06 April 2016, 18:52:55 »

Ik heb een tijdje geleden eens wat testjes gedaan met Summernote (http://summernote.org/), heeft standaard geen gallery maar je kan wel gewoon een afbeelding selecteren, intern zorgt er hij er dan voor dat het in base64-encodering in de "output" zit. Niet de mooiste oplossing denk ik, maar wel de meest eenvoudige als je gebruikers gewoon lokaal afbeeldingen wil laten selecteren. Je zou het natuurlijk ook zelf kunnen aanpassen met een gallery, maar het is in ieder geval al beter dan enkel URL.

chiel99
Just the few of us

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 06 April 2016, 20:14:23 »

Ik heb een tijdje geleden eens wat testjes gedaan met Summernote (http://summernote.org/), heeft standaard geen gallery maar je kan wel gewoon een afbeelding selecteren, intern zorgt er hij er dan voor dat het in base64-encodering in de "output" zit. Niet de mooiste oplossing denk ik, maar wel de meest eenvoudige als je gebruikers gewoon lokaal afbeeldingen wil laten selecteren. Je zou het natuurlijk ook zelf kunnen aanpassen met een gallery, maar het is in ieder geval al beter dan enkel URL.

Hoe gaat dat dan in zijn werk, waar worden die afbeeldingen dan opgeslagen?
Het moet namelijk wel een mooie oplossing zijn.. Enig idee of er ook plugins zijn die een gallery alsnog mogelijk maken?

Ik heb zelf in het verleden goede ervaringen gehad met Xinha. Smiley

Ga ik eens naar kijken!

Advertenties
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: