GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 22 April 2018, 11:17:09

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Advertenties

lucb1e
Approaching infinity

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 18 April 2016, 22:07:54 »

Verslavend, kost veel tijd, continu frustrerend, en je raakt erdoor in grote problemen met school (deadlines missen; gamen op school). 10/10 would play again.

Ik weet het, slechte topic start, maar ik wilde het spel even met jullie delen. Niet beginnen als je de komende tijd deadlines hebt, maar buiten dat is het een aanrader Wink

Overzicht: Factorio is een spel waarin je vrijwel alles kan automatiseren. Het kost 20 euro, maar de download is DRM-vrij dus het nestelt zich niet in je systeem als een virus(scanner) en er zijn dus genoeg downloads te vinden -- PM mij voor de Linux versie. Er is overigens ook gewoon een demo. Multiplayer is co-op.

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 18 April 2016, 22:13:50 »

ik heb t nog nooit gespeeld maar ik vind het steam/cyberpunk wazige rct2 uiterlijk wel vet Cheesy

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

superice
Pretty addicted

Genie in ruste.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 18 April 2016, 23:39:31 »

Ik ben verslaafd sinds enkele weken. Dit spel is veel te meesterlijk, echt hele toffe shit. Het eerste spel sinds KSP en Minecraft waar ik echt heel veel plezier aan heb beleefd.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 12 December 2017, 14:24:08 »

dope, ik heb dit topic destijds niet gezien of genegeerd ofzo

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 21 December 2017, 22:16:14 »

Ik heb het ook een lange tijd gespeeld (75h atm) maar nog steeds geen raket afgevuurd. Het wordt iets te complicated voor mij vanaf dat er liquids aan te pas komen Tongue

Advertenties
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: