GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 19 Januari 2019, 21:32:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Advertenties

Yambam
Look mum, I can post!
*

Kleurenkuub

Bekijk profiel
« Gepost op: 11 Juli 2016, 08:55:28 »

Simpele Platformer Engine

Dit is een simpele platformer engine met bitmap botsingsysteem en platformer kenmerken zoals springen, muurspringen, dubbelspringen en naar boven / naar beneden lopen bij schuine stukken. Als je de terrainsprite wijzigt, gebruik dan zwart als je platformen tekent (wordt automatisch geconverteerd naar gras/aarde als je het spel speelt) en gebruik rood voor gevaar, zoals scherpe punten en mijnen.

Download hier: https://bitbucket.org/Yambam/graphformer

Wat heb je nodig?

Ant-99
King of the hill

Speurneus in wording

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 11 Juli 2016, 12:23:25 »

Dope eigenlijk dat je dit zo in elkaar gezet hebt. Ziet er erg interessant uit om eens iets mee te maken.
« Laatste verandering: 11 Juli 2016, 12:30:38 door Ant-99 » Gelogd

Voor eeuwig opgescheept met deze avatar. Er is iets fout gegaan bij het wegschrijven van je bijlage, probeer het alsjeblieft nog eens.

(RIP)

Ant-99
King of the hill

Speurneus in wording

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 11 Juli 2016, 12:29:59 »

[[ ik heb op quote gedrukt i.p.v. edit. mijn leven is een mislukking ]]

Voor eeuwig opgescheept met deze avatar. Er is iets fout gegaan bij het wegschrijven van je bijlage, probeer het alsjeblieft nog eens.

(RIP)

Yambam
Look mum, I can post!
*

Kleurenkuub

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 11 Juli 2016, 13:12:14 »

Dope eigenlijk dat je dit zo in elkaar gezet hebt. Ziet er erg interessant uit om eens iets mee te maken.
Dankjewel. Ik zou graag zien wat voor levels of wat voor game je ervan zou kunnen maken. Ik zal nog wat extra features maken, zoals bewegende platformen en duwbare kisten e.d. Smiley

Advertenties
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: