GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 26 Maart 2019, 11:01:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 ... 8
  Print  
Advertenties

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 27 Juli 2016, 14:22:32 »

Algemeen topic voor stand-up comedy. Zittende komieken niet toegestaan.
« Laatste verandering: 06 Juli 2017, 11:51:57 door Nickienator » Gelogd

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 27 Juli 2016, 14:28:36 »

Hahahahahaha ik kom er net pas achter dat blijkbaar een fan van Anthony Cumia (voorheen van de Opie & Anthony show) een foto van Anthony uit de jaren '80 van het internet heeft gehaald en het ergens gepost had alsof het een foto was van de terrorist in Nice toen het net gebeurt was. En in verschillende landen in Europa is die foto daadwerkelijk in het nieuws gebruikt als de foto van de terrorist. :')

Ben benieuwd of hij ergens in Nederland ook in het nieuws is gebruikt.

[Edit]
Hij is in ieder geval ook in België gebruikt blijkbaar. En in Oekraïne met de naam Antwan Kwumiya of zoiets.

[Edit II]
Gevonden: https://www.youtube.com/watch?v=QcZCULYrRqc
Hahaha ik lach me kapot wat een idioten.

[Edit III]
De TACS clip: https://www.youtube.com/watch?v=rV4DbmcUfZ4
« Laatste verandering: 27 Juli 2016, 14:38:59 door Nickienator » Gelogd

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 27 Juli 2016, 14:33:41 »

Leuk idee, laten we direct beginnen met een klassieker, najib amhali soa test:
https://www.youtube.com/watch?v=yEFEI1TksL0

Lance Krall is een legende (must watch):
https://www.youtube.com/watch?v=5JHgnFQ-eCY

M E M E S

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 27 Juli 2016, 16:11:33 »

Nickie je weet dat stand up comedy zo heet, niet omdat het wordt uitgevoerd door staande mensen,
maar omdat het zo goed is dat je er van gaat staan?

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 27 Juli 2016, 16:39:04 »

Je weet dat de term gebaseerd is op de 3e JoJo OP?

Anyway, favoriete komieken voor mij zijn onder anderen Jim Jefferies, Anthony Jeselnik, Jim Norton, Doug Stanhope, en vele anderen. Maar omdat ik zo belachelijk veel comedy specials/radio/podcasts luister heb ik vaak ook dat ik een grap niet grappig vind maar waardeer als goeie grap. XD

Er zijn ook veel komieken die ik grappiger vind als persoon in radio programma's/podcasts dan dat ik de comedy acts grappig vind zoals Colin Quin, Robert Kelly, Rich Vos, Patrice O'Neal, en eigenlijk iedereen van de standaard O&A crew wel.

De laatste tijd check ik vaak wat minder bekende komieken en daar komen ook wel wat favorieten uit zoals Tony Hinchcliffe, Tom Segura en Nate Bargatze. Hebben alleen allemaal niet heel veel materiaal nog helaas.

https://www.youtube.com/watch?v=JVemMxZ2uIg
Luister op dit moment naar deze aflevering van YKWD, vooral voor Anthony Cumia maar Joe List is een mooie bonus.

"I heard this story of a guy fucking another guy in the ass and his dick split open."
"There's this urban legend where a guy fucked a girl with a lobster but she didn't know that the lobster had laid eggs in her vagina so some time later suddenly all these baby lobsters came out of her vagina."
"I heard this urban legend where a guy took over power in Germany and he really hated Jews and killed like 6 million of them."
« Laatste verandering: 27 Juli 2016, 16:57:01 door Nickienator » Gelogd

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 27 Juli 2016, 18:45:13 »

George Carlin was een baas
https://www.youtube.com/watch?v=vuEQixrBKCc

Steve Hughes is ook best een baas
https://www.youtube.com/watch?v=fHMoDt3nSHs

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 27 Juli 2016, 19:34:37 »

Ik heb twee keer geprobeerd 'in' Carlin te komen en het is twee keer niet gelukt. Één keer was vrij lang geleden zijn laatste special, en één keer recentelijk zijn eerste special. Die eerste keer kon ik er denk ik niet inkomen omdat ik nog heel weinig buiten mijn vaste groepje komieken kon waarderen. Die tweede keer omdat zijn eerste special één van de mooiste voorbeelden van hack comedy is die ik me kan bedenken, zelfs voor de tijd. Het liefste zou ik een moment hebben vanaf welke special het meer social criticism wordt in plaats van 'soms denk ik dat de trap nog een trede heeft - wooaaahhh - mime'.

Ik heb altijd het gevoel dat ik een groot Carlin fan zou moeten zijn. Hicks en Pryor zijn ook niks voor mij though, dus misschien ligt het wel aan de tijd.

Ant-99
King of the hill

Speurneus in wording

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 27 Juli 2016, 19:41:53 »

Leuk idee, laten we direct beginnen met een klassieker, najib amhali soa test:
https://www.youtube.com/watch?v=yEFEI1TksL0
Najib is echt een prachtige meneer. Kan die specifieke show echt tientallen keren kijken het blijft steengoed.

Voor eeuwig opgescheept met deze avatar. Er is iets fout gegaan bij het wegschrijven van je bijlage, probeer het alsjeblieft nog eens.

(RIP)

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 27 Juli 2016, 19:52:02 »

http://www.texasmonthly.com/the-daily-post/the-conspiracy-theory-that-alex-jones-is-actually-legendary-long-dead-texas-comedian-bill-hicks/

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 27 Juli 2016, 19:56:07 »

Heb ik al een keer voorbij zien komen op The Anthony Cumia Show, Anthony is sowieso obsessed met Alex Jones en imiteert hem bijna elke aflevering wel een keer. En maakt hem altijd belachelijk natuurlijk, en toch is Jones meerdere keren een gast geweest. :')

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 27 Juli 2016, 20:32:11 »

Ik heb twee keer geprobeerd 'in' Carlin te komen en het is twee keer niet gelukt. Één keer was vrij lang geleden zijn laatste special, en één keer recentelijk zijn eerste special. Die eerste keer kon ik er denk ik niet inkomen omdat ik nog heel weinig buiten mijn vaste groepje komieken kon waarderen. Die tweede keer omdat zijn eerste special één van de mooiste voorbeelden van hack comedy is die ik me kan bedenken, zelfs voor de tijd. Het liefste zou ik een moment hebben vanaf welke special het meer social criticism wordt in plaats van 'soms denk ik dat de trap nog een trede heeft - wooaaahhh - mime'.

Ik heb altijd het gevoel dat ik een groot Carlin fan zou moeten zijn. Hicks en Pryor zijn ook niks voor mij though, dus misschien ligt het wel aan de tijd.
Huh ik dacht dat Carlin juist heel erg een social critic was. Maar dat is enkel gebaseerd op plaatjes van hem met een citaat erop Tongue

Wat vind jij eigenlijk van Mitch Hedberg?

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 27 Juli 2016, 20:49:23 »

Ja Carlin staat bekend als social critic, maar in die eerste special is daar niks van te bekennen (heb hem alleen niet helemaal afgekeken/geluisterd maar wel het grootste deel). Daarom vroeg ik vanaf welke special dat wel zo is zodat ik misschien vanaf daar kan beginnen om te kijken of het me dan beter ligt.

Ik heb maar één album geluisterd van Hedberg en dat is behoorlijk lang geleden. Ik herinner me er niet veel van, ik weet wat voor comedy het is en dat ik er verder geen negatieve mening over had maar niet veel meer. Waarschijnlijk zet ik hem nog wel een keer op als ik zin heb in dat soort humor

Ik zou de termen voor soorten comedy moeten kennen maar dat is niet zo. Ik probeer maar wat uit, vaak als ik andere komieken over een komiek die ik nog niet ken hoor praten of iemand toevallig te gast is bij een programma waar ik de andere gasten wel al ken probeer ik diegene zijn comedy uit.

"Girls don't really get into fight, do they? Did you ever get into a fight?"
"I remember getting into a fight back in first grade, I punched a girl in the stomach but didn't feel good about it afterwards."
"But the girl was pregnant so she had to take care of it."

"Gay guy's don't paint their nails."
"No, they paint their friends' backs."

Haha, zelfde aflevering van YKWD als hierboven, punchlines weer van Joe List. Soms is List echt stil en reageert hij alleen wanneer hem direct iets gevraagd wordt, andere keren is hij zo snel en kopt hij ze er één voor één in.
« Laatste verandering: 29 Juli 2016, 20:01:14 door Nickienator » Gelogd

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 10 Augustus 2016, 12:00:23 »

Holy shit, ik ga volgende week naar Louis CK, maar ik kijk nu naar de aflevering van The Anthony Cumia Show van gisteren waar Joe List te gast was en hij zegt net de opener te zijn voor Louis in zijn Europa tour. Ik ben meer hyped voor de opener's act dan die van CK zelf nu haha.

Armogohma
Pretty addicted

- Made by Mown :3

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 10 Augustus 2016, 13:28:09 »

Ik geniet op bepaalde dagen prima van een fijn Hansje Teeuwen

Ik vind het eigenlijk fijner om met koptelefoon te spelen dan over de versterker Embarrassed
Oeh oeh oeh ik wil in Maurice zn onderschrift o;

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 17 Augustus 2016, 00:07:12 »

Net terug van CK. Naast Joe List waren ook Joe Machi en Rachel Feinstein deel van het voorprogramma. CK en List waren solide, Machi was wel oké, Feinstein was een vrouw.

Advertenties
Pagina's: [1] 2 3 ... 8
  Print  

Ga naar: