GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 18 December 2018, 11:51:12

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 8
  Print  
Advertenties

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 11 Oktober 2016, 15:09:05 »

Ondertussen al oud nieuws, maar Opie en Jim Norton zijn (eindelijk) uit elkaar en nu is de Opie & Anthony tijd dus echt voorbij. Wat goed nieuws is want Opie is talentloos en Jim Norton heeft nu een show met Sam Roberts.

En grappig genoeg hebben Opie en Anthony hierdoor voor het eerst met elkaar gebeld (live tijdens allebei hun programma's) sinds Ant 2 jaar geleden ontslagen is. En is er een kans dat Anthony weer het radiogebouw in mag om af en toe iets met Jimmy te doen.

Goeie tijden dus, ik ga nu eindelijk naar Jim & Sam's eerste show luisteren en dan zie ik wel of het iets is dat het waard wordt om dagelijks te luisteren.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 11 Oktober 2016, 15:44:34 »

Grappig.

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 11 Oktober 2016, 16:25:20 »

Je kunt wel sarcastisch doen, maar als we allemaal het niveau maar verlagen omdat er niemand (meer) op GMOT zit die het snapt is er helemaal niks inhoudelijks meer om over te posten. Ik lok mogelijke toekomstige generaties GMOTters die wel wat van stand-up afweten en dus snappen hoe belangrijk dit is.

Er is ook een GMOT-lid met 1 post dat ik een bericht hierover heb gestuurd en hij is wel zo enthousiast als een stand-up fan zou moeten zijn. Hij wou inloggen maar dat gaat nu dus niet door die bug.
Spoiler:
Hoi Roobin.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #18 Gepost op: 11 Oktober 2016, 16:41:22 »

Nu is hij wel online.

Die strand en aquarium video's van Opie hadden als 'geheime' betekenis dat hij 'on the beach' was, wat volgens Anthony betekent dat je als radioman zonder baan zit. In ��n van de filmpjes zegt hij ook dat niet meer bij SirusXm werkt volgens mij en later dat hij een aanbod van ze heeft afgeslagen. En nog later heeft hij dus alsnog een eigen show, maar dan in de middagen in plaats van de ochtend.

Bij het gesprek tussen Opie en Ant zat Rich Vos aan Opie's kant van de lijn en Paul Mecurio bij Anthony. En grappig genoeg was Paul Mecurio de komiek die bij het 'Sex for Sam' evenement waardoor Opie & Anthony in 2002 ontslagen waren hoofd betrokkene was, en heeft Opie daarna geweigerd hem ooit nog op de show te laten komen dus dat zorgde nog voor wat extra spanning tijdens dat gesprek.

[Edit]
Ik ontdek weer nieuwe dingen enkele minuten in de eerste Jim Norton & Sam Roberts show.

https://twitter.com/JimBoboNotorn?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor
Jim Norton met Bobo's gezicht.

https://twitter.com/bigjimnorton
Jim Norton maar dan net iets groter, wat om één of andere reden hilarisch is.
« Laatste verandering: 11 Oktober 2016, 17:04:16 door Nickienator » Gelogd

Robin
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 11 Oktober 2016, 17:15:06 »

Amy Schumer is HI.LA.Risch!

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #20 Gepost op: 11 Oktober 2016, 17:20:39 »

True

M E M E S

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 11 Oktober 2016, 17:22:38 »

nope,

Hilary.Sch

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #22 Gepost op: 11 Oktober 2016, 17:23:50 »

Citaat
Fawk yeah, good one chippa.
https://www.youtube.com/watch?v=OCzxiuHfoIo

Had ik al gezegd dat Kurt Metzger niet "ontslagen" is omdat dat niet kan omdat dat er op dit moment geen Inside Amy Schumer seizoen gemaakt wordt? Met andere woorden hij wordt gewoon niet aangenomen voor het volgende seizoen. Tongue

[Edit]
Lol, Opie wil blijkbaar geen komieken/gasten "delen" met Jimmy en Sam, dus komieken mogen alleen nog maar op Opie's of alleen op Jimmy's show komen. Pappa en mamma verdelen de kinderen na hun scheiding.
« Laatste verandering: 11 Oktober 2016, 18:20:06 door Nickienator » Gelogd

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 11 Oktober 2016, 19:28:42 »

Je kunt wel sarcastisch doen, maar als we allemaal het niveau maar verlagen omdat er niemand (meer) op GMOT zit die het snapt is er helemaal niks inhoudelijks meer om over te posten. Ik lok mogelijke toekomstige generaties GMOTters die wel wat van stand-up afweten en dus snappen hoe belangrijk dit is.

Oh kom op jullie pesten mij zo vaak met mijn Yu-Gi-Oh! en series en boeken en eigenlijk alles dat ik doe. Ik wilde gewoon grappig zijn ook Sad.

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #24 Gepost op: 11 Oktober 2016, 20:33:07 »

Eigenlijk wou ik er nog iets achter zetten over Yu-Gi-Oh! met een grap, maar ik was afgeleid en de grap vergeten dus toen kwam dat er super serieus uit. En Yu-Gi-Oh! is super cool ik denk minstens 1 keer per week dat ik onderhand verder moet gaan of weer overnieuw moet beginnen.

Robin
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 18 Oktober 2016, 20:27:50 »

http://comediansincarsgettingcoffee.com/garry-shandling-its-great-that-garry-shandling-is-still-alive

Hoe sommige mensen van nature zo grappig zijn is onbegrijpelijk!

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #26 Gepost op: 18 Oktober 2016, 21:05:59 »

Is dat sarcasme of moet ik het echt gaan kijken? Tongue Sommige CICGC afleveringen zijn afgrijselijk (zoals die met Tina Fey).

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #27 Gepost op: 18 Oktober 2016, 21:28:34 »

Als de comedian paraplegisch is, heet het dan nog steeds stand-up comedy?

M E M E S

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #28 Gepost op: 18 Oktober 2016, 21:42:39 »

Nee, maar dat is niet omdat hij niet kan staan maar omdat het bij stand-up comedy de bedoeling is dat mensen om je grappen lachen en niet je uitlachen.

Robin
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 18 Oktober 2016, 22:06:20 »

Nee, deze is echt grappig. Als je hem gezien hebt wat vond je? Sommige zijn wel slecht ja, bijvoorbeeld die kramer aflevering is wel echt ongemakkelijk. En margaret Cho was ook verschrikkelijk.

Citaat
Nee, maar dat is niet omdat hij niet kan staan maar omdat het bij stand-up comedy de bedoeling is dat mensen om je grappen lachen en niet je uitlachen.

Wat als je paraplegische bestaan een grap van god is?

Advertenties
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 8
  Print  

Ga naar: