GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 19 Juli 2019, 06:45:36

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Print  
Advertenties

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #60 Gepost op: 18 Januari 2017, 22:48:40 »

Nee, 1 follower nog steeds. Tongue

Weet niet of dit werkt maar deze viral video vond ik serieus een beetje grappig:
https://twitter.com/JimNorton/status/821098903269412866
Daarvoor maakte hij er één (niet viral though) waar hij halfnaakt op bed heel hard kauwgom smakt.

Ja de originele vraag is voor mij ook makkelijk, weet alleen niet of dat in dezelfde richting makkelijk is als jou. Tongue De bonusronde doet het hem, maar aangezien het een soort "je moet dit verschrikkelijke ding of dit verschrikkelijke ding doen" keuze is durf ik bij de bonusronde ook Bailey te zeggen.

De reden dat Bonnie boos werd en wegliep destijds is omdat haar zus mentaal gehandicapt is. Aan het einde van de aflevering (was TACS maar met Pat Dixon als guest host omdat Ant in rehab zat) kwam ze toch nog terug en vertelde zei ze wel te snappen dat haar eigen grappen mensen ook beledigen maar ze gewoon niet langer naar Pat zijn retard grappen wou luisteren. Dat kan ik dan nog een beetje snappen, maar dan vervolgens weigeren om nog als gast op alle shows op het platform komen is triest. Bonnie is het probleem op dit moment niet, maar Anthony vertelde wat ik in die vorige post zei in zijn uitleg over wat er gaande is en dacht dat dat wel interessant was.

Wat er op dit moment gaande is is dat een nieuwe show die al populair was naar Compound Media verhuisd is 11 weken geleden. Ik heb 2 afleveringen geprobeerd te beluisteren en snap het niet (gast die in zijn eentje alles beledigd maar niet eens met humor en dan ook nog eens de halve aflevering eet en super hard in de microfoon smakt), maar de show (Red Bar Radio) is blijkbaar meteen één van de populairste shows op Ant zijn platform geworden. Maar de host van Red Bar beledigd constant mensen en zoekt non-stop 'podcast wars' op enzo.

Toen heeft Keith (Anthony's oerdomme ex-politie 'producer') achter Ant's rug om de host van Red Bar zitten waarschuwen en super douchey e-mails gestuurd met dingen als "this relationship won't make it past three strikes" omdat de host ook andere shows op het platform en gasten beledigde. Die e-mails heeft Mike (de host) publiekelijk op twitter gezet en toen is hij na slechts 11 afleveringen van Compound Media afgegaan. En nu wordt Anthony dus ervan beschuldigd mensen te censureren op zijn platform terwijl hij altijd gezegd heeft dat alles mag, en unsubscriben mensen massaal.

Niet super boeiend allemaal, maar dat is wat er gaande is zo'n beetje.

Ja, ik weet dat Anthony een standaard guest host is op Alex Jones zijn programma. Anthony maakte Alex Jones ook altijd belachelijk en doet dat nog steeds terwijl hij dus deel uitmaakt van zijn programma voortaan. Tongue

https://www.youtube.com/watch?v=wogKLJrRdpw
Voor als je thuis komt dan. Vooral het begin van de show heb ik het over waar ze het over een burgemeester hebben die uitspraken doet over retards en niggers. Niet eens door Jim of Sam grappig, gewoon grappig.

[Edit]
Zie nu dat Cregg Schinkel helemaal geen nieuw personage is, had Jimmy al in de O&A tijd.

[Edit II]
Citaat
"That's what free speech is for, to protect the unpopular shit."
Vond dit echt een super slimme opmerking van lil' Jimmy.
« Laatste verandering: 19 Januari 2017, 18:46:39 door Nickienator » Gelogd

Robin
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #61 Gepost op: 21 Januari 2017, 14:07:47 »

Ik weet niet wat dit over mij zegt maar ik vond het helemaal niet schokkend. Niks wat wij niet eerder al gedacht hebben:P Wel fucking grappig:P
Citaat
You see these people, aaand, what good are they?
.Overigens, dit is natuurlijk duidelijk gehackt. Die dekselse hackers tegenwoordig. Steeds vernuftiger!

Die verdediging ook als hij wordt geconfronteerd met een video waarin hij hand in hand loopt met die secretaresse en ook haar een 5000 dollar bonus geeft.
Citaat
It's being taken out of context
er is geen antwoord wat je kunt geven dat nog duidelijker maakt dat je wel gedaan hebt waarvan je beschuldigt wordt:P

Een nieuw schandaal op martin luther king-dag:
Citaat
It's not what you think though, what do you think?
I think it may be a racial attack
Oh. Than it may be what you think
Hoe Sam en Jimmy zo naïef meespelen vind ik echt geweldig.

Toen dat filmpje kort werd onderbroken en de 2e helft van de zin afgeknipt werd:
Citaat
And i didnt approve of that kind of language
Dat was zo grappig!

Trouwens in het begin zei ik niet geschokt te zijn, maar dat was toen ik alleen nog maar de eerste clip had gehoord. Het werd dus wel geleidelijk erger. Op het einde wel schokkend ja:P

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #62 Gepost op: 21 Januari 2017, 14:37:10 »

Ja, daarom vond ik het zo'n goeie bit. Inderdaad hoe ze meespelen alsof hij onschuldig is en het echt niet erger kan worden, en dan starten ze de volgende clip die nog erger is. Tongue

En mensen klagen dat Jim zich helemaal niet voorbereid (Sam die kijkt de films/afleveringen die ze toegestuurd krijgen en leest zelfs delen van boeken, Jimmy doet net alsof hij niet snapt hoe hij die mails kan openen), maar dat maakt zijn reacties op dingen alleen maar leuker. Zoals toen hij laatst voor het eerst 10 jaar oude memes ontdekte op de show.

Ze gaan trouwens binnenkort als het goed is (of hebben het al gedaan, loop achter maar zag dat Opie er commentaar op had dus het zal al gebeurt zijn) de kwaliteit van hun sperma checken. Super cliché maar ik hoop stiekem dat ze weer meer van dat soort shockjock activiteiten gaan doen. East Side Dave die iets in zijn kont stopt waarvan de rest moet raden wat het is is kwaliteit humor.

[Edit]
Citaat
"We need to take a break. I have to piss and suck some dicks."
"What?"
"Wait, did I say that? I don't really have to piss."
« Laatste verandering: 22 Januari 2017, 15:52:05 door Nickienator » Gelogd

Robin
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #63 Gepost op: 23 Januari 2017, 13:14:08 »

Im here to suck dicks and drink cups of tea. And i'm all out of tea.

Als fan hou ik ook van trivia enzo, maar ik vind het vaak eigenlijk wel genoeg met lievelingskleur ofzo:P

Als jimmy veel van dat soort internet dingen nog niet kent, ben ik benieuw wat hij vind van populaire vloggers enzo. Zeker die meisjes met alleen maar hun tieten op het scherm:"Hey! Welkom op mijn GAMEKANAAL!''

trouwens, dat hebben ze volgens mij al soort van gedaan toen ze hem gta4 lieten spelen en hij helemaal nerveus werd omdat hij het niet kon:P
Maar was te grappig
Citaat
Oh that woman got her head run over by a car, how embarrasing!

Kan ik inderdaad niks tegenin brengen, aarshumor is de shit.

Trouwens, niet stand up gerelateerd, maar ben begonnen aan gankutsuou. mocht je die kennen, best wel vette anime.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #64 Gepost op: 23 Januari 2017, 15:00:08 »

Jimmy zit toch in GTA IV met zijn stem? Weet niet of het samen met Opie en Ant op de radio was of als personage though. Vond niks aan het spel maar heb het wel, dus misschien speciaal daarvoor het weer opstarten binnenkort. Tongue

Ik had laatst ook Bully na jaren voor een tweede keer gespeeld maar en daar zit Jimmy ook in maar had zijn stem niet herkent. Is ook een rolletje van niks. En voor het eerst Red Dead Redemption gespeeld een paar weken geleden, ben wel 10 keer de wapenwinkel van Anthony binnen gewandeld.
https://www.youtube.com/watch?v=sayz0cUJx2g

Van gehoord maar niet gekeken. Wordt wel vrij goed beoordeeld door mijn anime vriendjes, wat zeldzaam is met mensen die gemiddeld een 3 geven.

Trouwens, we hebben een anime topic. Tongue

[Edit]
>Start GTAIV
>Restart
>Eerste wat ik doe is TV aanzetten
>Eerste wat ik zie is Pißwasser reclame met een jingle duidelijk gezongen door Anthony

[Edit II]
TED SCHLECKER IS TERUG! Cheesy
https://youtu.be/bscszf0ooPU?t=59m42s

Iedere keer dat er iemand belt met de naam Paul doet Jim Uncle Paul dus ik hoopte al dat er een keer iemand genaamd Ted zou bellen. Hoewel ik denk dat hij niet echt Ted heet en hetzelfde dacht. Tongue

[Edit III]
https://twitter.com/netflix/status/818860189180792832
Check de comments lol.

[Edit IV]
Wow zie nu ze het weer proberen pas dat Nederlands "nieuws" ook zo massaal in de Antwan Kumiya grap trapte.
http://imgur.com/a/g1o0t

[Edit V]
Citaat
"Cum and pre-cum taste differently."
"You've tasted you're own cum? Why?"
"Just to see if it tastes different from other people's cum."
« Laatste verandering: 31 Januari 2017, 15:21:29 door Nickienator » Gelogd

Robin
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #65 Gepost op: 02 Februari 2017, 06:15:16 »

Sorry ik had toetsweek en ik kon/kan niet op youtube enzo.

Citaat
I dont anybody who likes isis. You're working with him.
You like isis? You're damn right, i think its a cool name

kun je nog een beetje Japans trouwens?
Citaat

Norton zat ook in GTA4 ja. In reclames volgens mij. Opie and Anthony zoiezo.

Je zou denken dat dat antwan kumiya gedoe echt vet serieus zou zijn. Ik vraag me af of de politie hem ondervraagd heeft ofzo. En die gozer die het begonnen is?

dhaha ik heb die pisswasser reclame ook gezien. Wel gaaf dat hij de humor erin ziet ondanks dat het conservatieven een beetje belachelijk worden gemaakt. Zelfde met RDD.

Ik heb me trouwens helemaal bedacht over Gankutsuou. De muziek en visuele stijl vind ik vet, ook al lijkt iedereen er een hekel aan te hebben, maar het verhaal trekt niet meer mijn aandacht.
Misschien veranderd het weer terug, ik ben pas bij aflevering 13 ofzo.

Btw, Bill Burr heeft een nieuwe special. Ik vond hem de meest mwah-comedian die er is:P
https://www.youtube.com/watch?v=BPIHA-9aKik

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #66 Gepost op: 02 Februari 2017, 13:31:31 »

Ik had die bovenste quote gisteren nog gehoord volgens mij, heb die aflevering dus al geluisterd. Tongue

Ik kan al die Japanse woorden verstaan, maar dat is ook alles dat ik ken. Tongue

En volgens mij niet, want in Amerika zijn Opie & Anthony niet super beroemd maar bekend genoeg dat als dat verhaal in het nieuws zou komen dat er commentaar zou komen. Hier plaatsen ze het nieuws en niemand die het in twijfel trekt. Tongue

Weet van Burr zijn nieuwe special omdat hij Anthony's show voor het eerst belde 10 minuten lang om het te promoten. Normaal gesproken mag Burr niet meer met Anthony praten van zijn zwarte vrouw, want Anthony is een racist. Hij was nadat hij ontslagen was ook niet voor het Patrice benefit uitgenodigd dat Burr elk jaar organiseert, en vorig jaar was hij uitgenodigd en toen vlak voor het evenement on-uitgenodigd omdat hij zijn ervaring met dat wijf had en dus een racistische vrouwenmishandelaar was voortaan. Nu is hij weer uitgenodigd, ben benieuwd of hij uiteindelijk mag komen. Tongue

Vorig jaar zei Opie nog dat hij nooit meer in dezelfde kamer wou zijn als menselijk afval zoals Ant en daarom niet naar het Patrice benefit zou komen als hij er zou zijn, dit jaar zou het me niet verbazen als ze samen het podium op gaan en misschien zelfs een nieuwe gelimiteerde samenwerking aankondigen. Want Opie heeft nu door dat zijn carrière in oktober voorbij is en slijmt al bij Ant om hem te redden ook al schopte hij zelf destijds Ant voor de trein.

De eerste keer dat ik Burr zijn specials keek, kwam ik niet ver. De tweede keer had ik alles achter elkaar gekeken en heb ik genoten en zelfs zijn podcast een tijdje beluisterd enzo. De derde keer alles bekeken en toen werd ik kotsmisselijk van zijn comedy en heb sindsdien nooit meer van Burr kunnen genieten. Ik beluister de nieuwe special wel een keer maar denk niet dat ik er heel blij van ga worden.

[Edit]
Nevermind, we hoeven niet tot het Partice benefit te wachten.
https://www.youtube.com/watch?v=RIqY-58_QOw

Kun je nu waarschijnlijk niet kijken, maar dat is een video waarin Opie voor het eerst door Anthony's studio wandelt en alles bewonderd. Hij komt Gavin tegen en vraagt of ze cool zijn (wat niet zo is, Gavin haat Opie met passie). Hij tweette het filmpje een uur geleden en Anthony retweette het. Anthony is ook al een tijdje een grote aankondiging aan het teasen.
« Laatste verandering: 02 Februari 2017, 21:04:33 door Nickienator » Gelogd

Robin
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #67 Gepost op: 03 Februari 2017, 04:06:22 »

Ahh dat was zo genant. Wat gavin zegt is zo duidelijk oprecht. Hij heeft waarschijnlijk geen hekel aan hem ofzo, maar vind hem gewoon saai.

Je kent ook nog chou shin kaa:P

Citaat
schopt voor de trein
Ik heb het gevoel dat je "throw under the bus'' probeerde te vertalen:P Ik probeer ook altijd Engelse uitdrukkingen te vertalen:P

Ik kon ook maar de helft kijken. Er gebeurt gewoon niet zoveel. Ik heb hem nooit echt grappig gevonden. Hij is zeg maar de ''stem van reden'' in hedendaags Amerika ofzo. Met anthony is hij wel grappig omdat ze zo verschillend denken over alles. Maar met Joe rogan vind ik hem niks aan omdat ze zo gelijk zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=hbd4AiOEus0
Hier moet ik altijd zo om lachen

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #68 Gepost op: 03 Februari 2017, 13:39:13 »

Iemand onder de bus gooien wordt in Nederland ook gebruikt volgens mij. Tongue Maar die kon ik niet gebruiken, want alles dat ik zeg moet net fout zijn.

Ik heb Burr's nieuwe en Stanhope's laatste special gedownload kaartjes gekocht om ze in de bioscoop te kijken, kijk ze later wel.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #69 Gepost op: 03 Februari 2017, 14:39:17 »

https://youtu.be/ohogzxiqqkM

Misschien had ik deze al eens gepost,  in elk geval is hij goed

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #70 Gepost op: 03 Februari 2017, 15:01:32 »

Hey wat doe je in ons persoonlijke chat-topic.

Grapje, de naam klinkt bekend maar ik kijk/luister hem zo.

https://www.youtube.com/watch?v=hbd4AiOEus0
Hier moet ik altijd zo om lachen
Heb deze ook beluisterd, was wel grappig.

Oh trouwens, over Gavin gesproken: hij is nu ook in zijn gezicht gepeppersprayt (dit klinkt correct, Google wil het verbeteren naar 'antiperspirant' though) omdat hij een speech wou geven op een universiteit. Maar eerlijk is eerlijk, hoe komt er ooit vrede op aarde als je iemand met een mening ook maar ietsjes rechts van het midden zomaar laat praten.

Robin
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #71 Gepost op: 04 Februari 2017, 03:44:00 »

Ja, dat heb ik ook gehoord.
Stelletje schapen die alles maar na-bléren. Ook bij presentaties op andere universiteiten heb je dat vaak. Dan gaan ze aan een stuk door een chant herhalen. Bijvoorbeeld toen ze voortdurend "shame" en "safety" gingen roepen toen Ben Shapiro probeerde te spreken want zo overtuig je mensen natuurlijk van je standpunt. Bij gavin hadden ze serieus een facebook-groep met de naam:''Disturbing Gavin Mcinnes''. Ze denken echt dat ze helden zijn die de wereld gaan redden. Word ik zo ziek van.

Ik heb niks grappigs om dat mee te beeindigen:P

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #72 Gepost op: 04 Februari 2017, 13:51:19 »

Eindig dan gewoon met "niggers" ofzo. Altijd hilarisch.

Maar chants en geweld en pepperspray gebruiken om racistische fascistische misogynistische Hitler nummer 6 miljoen te stoppen voordat hij zijn gevaarlijke woorden kan gebruiken is het recht op vrijheid van meningsuiting van deze helden!

Dankzij Jim Norton volg ik een rechtse trannie op Twitter en 'zij' wordt ook met passie gehaat door de linkerkant. Wat zijn we toch ver gekomen dat je zwart, homo, en transgender mag zijn en vrijwel niemand daar een probleem mee heeft, tenzij je een rechtse mening hebt dan haat de helft van de wereld je.

Nu ik dit zo type zie ik dat dat laatste mijn nieuwe closing bit kan worden. Goodnight GMOT-dome!

https://youtu.be/ohogzxiqqkM

Misschien had ik deze al eens gepost,  in elk geval is hij goed
Vond het begin sterk maar ben na zo'n 20 minuten afgehaakt. Niks voor mij denk ik.

[Edit]
https://www.youtube.com/watch?v=CzHyovutk6A
Wow die like/dislike ratio. Iemand heeft de verkeerde kant gekozen.

[Edit II]
Norton & Friends heeft al zijn videos verwijderd en is een nieuw channel gestart vanwege copyright claims, maar zonder de oude afleveringen... Fucking irritant, ik zat midden in een oudere aflevering en nog een grappig stuk ook (moest alleen weg).
« Laatste verandering: 21 Februari 2017, 21:40:18 door Nickienator » Gelogd

Robin
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #73 Gepost op: 22 Februari 2017, 19:35:56 »

Copyright? het is toch hun eigen programma?
Of hebben ze meerdere keren fragmenten van anderen gebruikt ofzo? Als je betaald is het wel kut, maar heel vele grappige stukjes worden vaak individueel op youtube geplaatst. En ik heb er ook wel eens torrents van gezien. Maar dat was O&A, ik weet niet of ze dat met jim&sam show ook gedaan hebben maar lijkt mij van wel.

En hoe heet het nieuwe kanaal dan?

De laatste die ik geluisterd ging over pewdiepie(Sam herhaalt met hoog stemmetje).
LEEEEROY JENKINSSSSSZZZZZZZZZ-stukje was hilarisch. Ik wist niet waar dat van was. Door dat filmpje wil ik echt wow gaan spelen:P

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #74 Gepost op: 22 Februari 2017, 19:49:58 »

Norton & Friends was het fan kanaal dat alle volledige afleveringen uploadde zonder video erbij. Jim Norton & Sam Roberts is het officiële kanaal dat "fragmenten" (meestal hele interviews) met video plaatst.

Maar Sirius heeft in het verleden nog nooit iets tegen YouTube uploads gedaan omdat ze het zien als reclame, en de copyright claims waren ook gedaan vanuit een volgens de uploader overduidelijk nep Gmail account (maar YT neemt in principe bijna altijd zonder verificatie een copyright claim serieus, zeker als het inderdaad om materiaal gaat waar in principe copyright op staat). En ze waren alleen op de Jim & Sam show videos gemaakt, niet op Opie's show, dus de uploader denkt dat het iemand van Opie's show was en heeft dus ook de Opie videos verwijderd (die overigens nog geen kwart van de views van de Jim & Sam show kregen lol).

Het nieuwe kanaal is Jimmy & Sammy Show en de uploader zei geen Opie show meer te gaan uploaden maar ik zie dat hij het toch heeft gedaan. Misschien omdat ze Ant als phoner hebben deze aflevering.

En geen WoW spelen, gewoon Yu-Gi-Oh! Duel Links zoals ik en de andere coole GMOT leden. Is wel een smartphone game maar ik gebruik gewoon een emulator om het op de computer te spelen. En ja, ik weet dat je toch niet echt iets gaat spelen omdat je wiskunde moet leren. Tongue

[Edit]
J&S hebben blijkbaar vandaag al besproken dat ze geen probleem hadden met de YT uploads en  niemand van hun team de claims heeft gemaakt, noch iemand van Sirius voor zover ze het gevraagd hebben.
« Laatste verandering: 22 Februari 2017, 20:07:14 door Nickienator » Gelogd

Advertenties
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Print  

Ga naar: