GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 18 December 2018, 11:25:01

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Print  
Advertenties

Robin
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #75 Gepost op: 23 Februari 2017, 18:17:35 »

Ik denk dat de meeste (jongere) mensen het op youtube kijken. Ik weet wel dat heel veel truckers O&A onderweg op de radio luisterden. Weten ze bij Sirius wel dat die gast die dat allemaal upload betaald krijgt?
Zo werkt dat toch? Als je regelmatig upload en veel views krijgt, dat je dan een contractaanbod krijgt.
Tenzij youtube het herkend als iemand anders zijn materiaal. Of die uploader moet het zelf aangegeven hebben ofzo.(denk ik)

Ik wil al veel langer weer een yugioh game spelen, en deze schijnt wel goed te zijn voor een smartphone game. Originele voiceactors, goeie yugioh sfeer.  Maar inderdaad. Wiskunde:P

Maar ik moet wel leren, want anders krijg ik alleen maar van dat kutwerk zoals wat ik nu heb:P
En mn standup carriere gaat ook nergens heen. Ik krijg alleen maar spots van 5 minuten en zoals wij allebei weten heb ik minsten 12 uur nodig voor 1 grap:P

[Edit]
Woooohh pagina 6. En ik heb nog steeds rank 1 verdomme!

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #76 Gepost op: 23 Februari 2017, 19:15:34 »

Je kunt wel geld verdienen met YT maar volgens mij nooit redelijk. 70 cent tot 2 dollar per 1.000 views zegt Google. Van wat ik me herinner kregen die J&S videos 15 tot 20.000 views per stuk gemiddeld. Even snel gerekend met Opie's veel lagere views erbij en ik kom op zo'n $1.200 per maand uit in dat 2 dollar scenario en dat is veel meer dan ik dacht toen ik begon met deze paragraaf. Tongue Maar denk niet dat het voor die uploader zo hoog is, hoewel hij het wel "zijn baan" noemde.

Ik heb ook meer dan 12 uur nodig voor een grap. Maar dat is omdat ik niet wil accepteren dat het een bomb was en de grap verder ga uitleggen, herhalen, en uitbreiden met willekeurig geneuzel.

Je krijgt rank 2 pas op pagina 10.

Ik heb net de volmacht van allebei mijn ouders gekregen om voor ze te stemmen. Vroeger hadden mijn ouders invloed op mij, nu voelt het alsof het meer andersom is.

[Edit]
Lol, BoBo krijgt een show op Sirius?

[Edit II]
Sam is een goeie host maar Jimmy snapt het maken van radio bits veel beter. Sam vroeg toen ze begonnen over het Jimmy got stood up-verhaal meteen wat het laatste bericht was, Jimmy begint heel slim een paar berichten eerder zodat het niet meteen voorbij en veel grappiger is.

[Edit III]
Zie nu pas dat Mouthful of Shame 14 maart al uitkomt.
« Laatste verandering: 23 Februari 2017, 19:55:22 door Nickienator » Gelogd

Robin
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #77 Gepost op: 23 Februari 2017, 20:04:31 »

''Het is zeg maar een segway naar de volgende grap.''
''Zie je, een segway is ook een synoniem voor een inleiding naar een volgend onderwerp. Ik maakte zeg maar eerst een grap over letterlijke segway's maar toen gebruikte ik het op een dusdanige manier dat de andere betekenis van het woord van toepassing is waardoor het grappig is."
 ''Niet grappig als je het uit moet leggen''? Denk je soms dat jij het beter kan? ''Ja''?! Nou bewijs het dan maar.

Hij killt.....

[Edit]
Citaat
[Edit III]
Zie nu pas dat Mouthful of Shame 14 maart al uitkomt.
Is dat z'n nieuwe show? komt ie ook naar Nederland?

[Edit II]
Citaat
[Edit II]
Sam is een goeie host maar Jimmy snapt het maken van radio bits veel beter. Sam vroeg toen ze begonnen over het Jimmy got stood up-verhaal meteen wat het laatste bericht was, Jimmy begint heel slim een paar berichten eerder zodat het niet meteen voorbij en veel grappiger is.
Ik vergelijk hem nog steeds met onderbrekende, irritante stem hebbende opie dus ik ben steeds positief verrast. Hij gaat altijd wel goed mee met bits enzo.
« Laatste verandering: 23 Februari 2017, 20:36:39 door Robin » Gelogd

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #78 Gepost op: 23 Februari 2017, 20:48:06 »

Mouthful of Shame is Norton's vorige show, waar hij ergens in december mee klaar was. De laatste show was de special taping en die special komt 14 maart uit op Netflix, wat betekent dat hij op 14 maart overal illegaal te kijken is. Mijn ouders hebben nu Netflix though, maar ik betwijfel of hij in Nederland (die dag) uit komt.

4 april komt er ook een nieuwe CK special op Netflix uit is gisteren bekend gemaakt blijkbaar, en hij heeft al een contract voor een tweede exclusieve Netflix special. Beetje raar dat degene die via zijn eigen website specials en dergelijke verkoopt om onafhankelijk te zijn twee specials exclusief op Netflix afsluit. Hij had laatst nog een andere komiek zijn special op zijn website uitgegeven, maar hij is zelf te groot voor zijn website blijkbaar. Tongue

Ik denk dat Netflix gewoon met veel te grote bedragen voor exclusieve comedy specials strooit. Ze hebben zelfs Dave Chappelle na 12 jaar niks overtuigd 3 comedy specials voor ze te maken. Voor $60 miljoen lees ik nu.

Stuur anders een E-mail naar Netflix en zeg dat je een comedy special van 12 uur wil maken voor slechts een miljoen per uur.

[Edit]
Ik vergelijk hem nog steeds met onderbrekende, irritante stem hebbende opie dus ik ben steeds positief verrast. Hij gaat altijd wel goed mee met bits enzo.
In de eerste aflevering op het nieuwe fan-kanaal op YT heeft hij net een baby gekregen. Dat is het moment dat het echt mis begon te gaan tussen Opie en Ant, maar Sam was briljant in dat hij zei dat Jimmy nu geen Uncle Paul meer mocht doen omdat dat nu beledigend voor hem was. Wat dus niet alleen een aanval naar Opie was omdat die Uncle Paul plots haatte toen hij een kind had gekregen, maar ook meteen een geruststelling dat hij daar zelf dus niet zo flauw over is. Tongue

Sam staat er trouwens juist bekend om een super irritante stem te hebben, maar ik heb er zelf geen last van. Denk dat standaard een kwart van de YT comments gaat over hoe irritant Sam zijn stem is though.

[Edit II]
Oja, Seinfeld kreeg ook een Netflix special en ik zag eerder vandaag dat Nate Bargatze, Dan Soder, en 4 ongrappige mensen ook Netflix specials krijgen. Wat doet HBO überhaupt nog qua comedy specials?
« Laatste verandering: 23 Februari 2017, 21:06:26 door Nickienator » Gelogd

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #79 Gepost op: 23 Februari 2017, 21:30:46 »

Ballers en The Brink.

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #80 Gepost op: 23 Februari 2017, 21:49:55 »

Zijn dat geen series? Ik bedoel stand-up comedy specials. HBO was dé plek waar de grote namen hun special maakte voor ze écht groot waren en wordt nog steeds als die plek gezien maar ik zie nooit meer een stand-up special voorbij komen van HBO.

Netflix zou zogenaamd concurreren met HBO met al die nieuwe stand-up specials maar lijkt mij eerder dat ze concurreren met SeeSo en misschien een beetje Epix nog.

[Edit]
Citaat
"I'm so high I should be looking down at kites."
~Lyle "Chip" Chipperson
« Laatste verandering: 23 Februari 2017, 22:08:55 door Nickienator » Gelogd

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #81 Gepost op: 24 Februari 2017, 13:13:41 »

http://i.imgur.com/KGor7xD.gifv

Ik snap deze niet eigenlijk.

En ik begreep jou ook verkeerd inderdaad Sad.

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #82 Gepost op: 24 Februari 2017, 19:56:19 »

Omdat hij zo dom was dat hij geen andere keus had dan zich focussen op comedy volgens de leraar.

Of bedoel je dat je de Chip grap niet snapt? Want dat is het, er is geen grap, het is Chip.

[Edit]
Citaat
"Hey Ben, what's your last name, Dover?"
~Lyle "Chip" Chipperson
Citaat
"Indiana? Does Diana know you're there? Tssss..."
~Lyle "Chip" Chipperson
Citaat
"Here's Mark in San Diego. Mark with what, spray paint?"
~Lyle "Chip" Chipperson

[Edit II]
Citaat
"I definitely did a few pedophilia jokes, because I like them."
"Yeah, and I bet you like the jokes as well."
~Jim Norton

[Edit III]
https://youtu.be/n2xVR1deq0I?t=2h12m25s
Dit is fucking hilarisch (vooral de conclusie aan het einde van dit telefoongesprek).

[Edit IV]
Lol, Keith gaf Pete Davidson een visitekaartje van Anthony's show voor als hij ooit als gast wou komen in een lift tijdens het Patrice benefit, is er toen uit gegaan, en toen Keith en Ant later in die lift stapte lag er in de hoek een opgefrommeld Anthony Cumia Show visite kaartje.

[Edit V]
Citaat
"A female's laugh is like a female's voting: it doesn't count and shouldn't be allowed."
~Dave Smith

[Edit VI]
http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/jim-jefferies-host-weekly-late-night-show-comedy-central-982904
R.I.P. mijn favoriete stand-up voor zo veel jaren. Cry

[Edit VII]
https://www.youtube.com/watch?v=u4ByBXMYXJE
Jim & Sam live event met Anthony Cumia en Colin Quin.

Nu Ant niet alleen als phoner maar ook als gast op de show is geweest is het verbod voor hem om in de studio te komen nog belachelijker dan het al was. Het is nu letterlijk "Je zei een paar jaar geleden iets op twitter dat je ook op de show hebt gezegd en dus mag je dit gebouw nooit meer in".

Ik bewaar deze nog even voor ik ga luisteren.

[Edit VIII]
https://youtu.be/E8R-TGyyoRg?t=1h48m12s
Chip Otle

[Edit IX]
https://www.youtube.com/watch?v=Nmv2PWEVF6g
De "Seinfeld verhalen vertellen alsof ze echt zijn"-bit.

[Edit X]
Citaat
"I can't take the sun out her in L.A."
"Do you know who couldn't take the sun? Marvin Gay Senior."
~Jim Norton

[Edit XI]
http://www.breitbart.com/big-hollywood/2017/03/14/amy-schumer-netflix-special-panned-as-awful-unfunny-garbage/
Haha fucking O&A fans zijn de beste.
Citaat
The one-hour special, which debuted on the streaming service on March 7, currently boasts an average rating of one star out of five.
« Laatste verandering: 15 Maart 2017, 15:09:37 door Nickienator » Gelogd

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #83 Gepost op: 15 Maart 2017, 16:38:44 »

Jim Norton komt naar Nederland! Cheesy

Ik scrollde door zijn Twitter en zag dat hij reageerde op iemand die vroeg of hij naar Ierland kwam en werd sip omdat ik dacht dat hij nooit naar Nederland zou komen, en toen zag ik dit. Vrijdag start de kaartverkoop, ik ga er sowieso naartoe zelfs als ik alleen moet gaan. Mijn broertje is jarig die dag maar fuck hem.

https://twitter.com/anthonycumia/status/843713571720781824

[Edit]
Citaat
"You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose. Dvv dvv."
~Lyle "Chip" Chipperson

Citaat
"There's some things you have to realize you can't do or become anymore at a certain age. For example, I will never be an astronaut."
"Why don't you strive for decent human being first?"
~Ant & Jimmy

Citaat
"I have a flat ass."
"Oh no, you have a flat ass? Probably from all those balls smacking against it."
~Jim Norton

[Edit II]
Lol, zit een NYC Crime Report aflevering te kijken waarin Ant en Pat op het idee komen dat wanneer je een moord pleegt je veroordeeld moet worden voor hoeveel jaar het slachtoffer ongeveer nog had. Dus als je iemand van 83 vermoord hoef je maar een paar jaar de gevangenis in.
« Laatste verandering: 24 Maart 2017, 23:32:25 door Nickienator » Gelogd

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #84 Gepost op: 29 Maart 2017, 07:55:46 »

Geen stand-up comedy maar ik denk dat het hier wel past, Tell Me Something I don't Know (podcast) vond ik wel erg grappig. Zat ook een comedian in maar ik ben zijn naam even kwijt. Misschien dat ik hem zo even op zoek.

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #85 Gepost op: 29 Maart 2017, 18:11:38 »

Heb het voor je opgezocht. Het is Hannibal Buress, degene die Bill Cosby "ge-out" heeft als date rapist en daar een carrière uit gehaald heeft.

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #86 Gepost op: 05 April 2017, 21:12:56 »

Louis CK's nieuwe Netflix special is uit.

Het is het materiaal dat wij live al gezien hebben though Robin.

[Edit]
Die anti-Trump komiek volgt me niet meer op Twitter, maar ik heb een nieuwe volger, weer een komiek. Met 120k volgers en stand-up specials dit keer, en het is de originele presentator van Cash Cab. Ik had ook laatst een back-and-forth met Pat Dixon met likes en retweets van onder anderen Big A.

[Edit II]
https://www.youtube.com/watch?v=Q1FmUyuPnUk
Hahaha.

[Edit III]
Citaat
Cis means you aren't a retarded faggot. It's like someone saying, "hey look at that guy over there! He seems alright."

[Edit IV]
Citaat
"If there's grass in the field, the game's been over for 2 years."
~Uncle Paul
« Laatste verandering: 20 April 2017, 20:18:37 door Nickienator » Gelogd

Robin
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #87 Gepost op: 24 April 2017, 02:28:25 »

https://www.youtube.com/watch?v=RPZ_W6Y-PzM
We moeten een feestje organiseren:P

Ik wist dat Louis CK een nieuwe special had, maar ik heb nog maar 1 clip gezien over abortus. Nieuwe special klinkt als een feest he.

Citaat
Cis means you aren't a retarded faggot. It's like someone saying, "hey look at that guy over there! He seems alright."
Hahaha Oh kijk hij is niet gestoord. Wat enig.

Jezus dat Rich vos filmpje. "Ik heb een das om en ben dus een respectabel Journalist. Ook heb ik een greenscreen en ben ik dus duidelijk niet in mijn moeders kelder. Straks meer nieuws, maar nu eerst: Avondeten, want mijn moeder roept me!"

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #88 Gepost op: 25 April 2017, 17:37:24 »

Citaat
"Derrick hates flashbacks."
"Of course he does, every time he has one there's an old man's penis in his mouth."
~Jim Norton

Ik heb eigenlijk niks te zeggen.

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #89 Gepost op: 26 April 2017, 08:42:34 »

Ik vind joe pera wel cool
Hij is gwn een saaie zak maar het is altijd vermakelijk om naar m te luisteren
terwijl hij praat over ontbijt, of kerstbomen, of whatever

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Advertenties
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Print  

Ga naar: