GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 20 Januari 2019, 00:15:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Advertenties

Bas BloEm
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Gepost op: 15 Oktober 2016, 03:16:14 »

Hallo menselijke mensen,

Ik ben op zoek naar iemand die voor gratis en voor 'niets' muziek wil maken voor mijn spel Cards of Chaos.
Het spel staat op Steam, maar is nog niet uitgebracht.
Ik zoek naar iemand die muziek kan maken voor het menu, ingame zelf als achtergrond en wat meer actie muziek voor de minigames.

Ik kan niet garanderen dat je er wat geld voor krijgt, maar stel dat het spel uiteindelijk goed verkoopt dan zal ik met veel plezier een deeltje afstaan, want ik ben zelf heel erg bezig met alles doen van het spel zelf, maar muziek kan ik echt voor geen meter(Heb het geprobeerd), dus heel veel respect in ieder geval vast voor mensen die muziek kunnen maken.

Basicly: zodra ik kan overleven van de opbrengsten kan ik je wat terugsturen(Dit geldt ook voor als met dit spel niet genoeg verdien maar met een ander spel wel)
Nog meer basicly: Ik ga je geen geld sturen als ik zelf in een doos woon.

Ik zoek dus vooral naar mensen die muziek maken voor hun plezier, en niet omdat ze me helpen om er per-se geld mee willen verdienen.
(Uiteraard kom je ook in de credits te staan, maar dat is hopelijk wel vanzelfsprekend op GMOT)

Steam Page: http://store.steampowered.com/app/517110

PM of reply voor contact Smiley

Snelste bereikbaar via:
Telegram: @Indieveloper
Twitter: @ChickensBuild
Steam: basbloem
Whatsapp: Ja hee, vraag eerst nummer en dan kunnen we wel daten
« Laatste verandering: 15 Oktober 2016, 03:18:50 door Rappybas » Gelogd

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 15 Oktober 2016, 10:00:54 »

Ik kan zelf geen muziek maken, als niemand van gmot het kan doen kan ik wel in mijn kennissenkring rondvragen.

Ik vroeg me ook af of je bij de beschrijving van het spel op steam ook een maximum aantal spelers kan neerzetten. Een vriendin van mij is een streamer en ze wilt af en toe viewergames doen, dit is daar misschien ook wel geschikt voor als het iets van 8 mensen ondersteund.

Sunnywout
Infinity

speel mijn game

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 15 Oktober 2016, 15:21:57 »

Het spel staat op Steam, maar is nog niet uitgebracht.

Vals alarm mensen, dit spel zal nooit een release krijgen Cheesy

shitposting is a lifestyle, not a disease

Bas BloEm
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 15 Oktober 2016, 17:37:25 »

Ik kan zelf geen muziek maken, als niemand van gmot het kan doen kan ik wel in mijn kennissenkring rondvragen.

Ik vroeg me ook af of je bij de beschrijving van het spel op steam ook een maximum aantal spelers kan neerzetten. Een vriendin van mij is een streamer en ze wilt af en toe viewergames doen, dit is daar misschien ook wel geschikt voor als het iets van 8 mensen ondersteund.
De max staat op dit moment op 4, maar dat is meer omdat ik de lobby zo heb ingericht, qua gameplay ondersteunt het in principe wel 8. Dus ik zal er aan denken Cheesy

trevortjes
Just the few of us

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 18 Oktober 2016, 21:42:22 »

Je hebt in je trailer al muziek, is die dan opensource ofzo? Als het daarop moet lijken wil ik wel een poging doen.

Cheesy

Advertenties
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: