GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
20 November 2017, 04:46:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]
  Print  
Advertenties

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 04 Januari 2017, 19:41:37 »

broersenzussenenfurriesenqueersengenderfluids

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 06 Januari 2017, 14:58:00 »

broersenzussenenfurriesenqueersengenderfluids
broersenzussenenfurriesenqueersengenderfluidsennatuurlijkalhetanderewateendirectenakomelingisvaneenvanjeouders

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 06 Januari 2017, 19:58:09 »

Citaat

I'm confused: the same article that suggests nibling proposes pibling. In fact, it proposes pibling first, and then extends it further to nibling. Do you mean to say that "nibling" is actually a word you use and other people understand it? If so, where do you live? – Marthaª Apr 25 '12 at 18:16

I live in the New York City area. People at my office use "nibling" informally. From urbandictionary.com, I take it that others understand it, too. – Keith Apr 25 '12 at 19:25

jezus
http://genderqueeries.tumblr.com/titles
« Laatste verandering: 06 Januari 2017, 20:00:47 door ShroomProductions » Gelogd

Ant-99
King of the hill

Speurneus in wording

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 17 Januari 2017, 22:00:04 »

Die zijn voorbehouden aan de enige echte speurneus.
Represent. Knap dat dit gevonden werd. Ik geloof echter dat BDC half Spaans was. De kinderen op de foto lijken mij te Nederlands. Daarnaast was hij grote fan van zijn Wii U en Mario Kart 8. Ik geloof niet dat kinderen in deze staat echt goed videospelletjes kunnen spelen. Nou, ik weet het niet, maar volgens mij komt BDC niet uit deze familie. Best wel sneu tho.

Voor eeuwig opgescheept met deze avatar. Er is iets fout gegaan bij het wegschrijven van je bijlage, probeer het alsjeblieft nog eens.

(RIP)

Advertenties
Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar: