adsense advertentie wordt niet zichtbaar

Robbai, Jan. 12, 2017, 15:25
Dennis is al bijna tien jaar actief op het Game-Maker Forum en is altijd hulpvaardig geweest, doe niet zo lullig joh.

Ik heb wel naar wat anders gekeken voor je, want hier heb ik geen echte ervaring mee.

Deze tekst:
Citaat van: Over mij
Zelf ben ik al meerdere jaren hobbymatig bezig met het ontwikkelen van applicaties en games. Met mijn ontwikkelervaringen ben ik enkele jaren terug het bedrijf PeliStar begonnen. Met dit bedrijf richt ik me samen met 2 andere op het maken van spelletjes en applicaties. De spelletjes en applicaties die door mij namens PeliStar worden ontwikkeld, moeten ervoor zorgen dat de speler zich kan ontspannen.

Zou dit moeten zijn:

Citaat van: Over mij
Zelf ben ik al meerdere jaren hobbymatig bezig met het ontwikkelen van applicaties en games. Met mijn ontwikkelervaringen ben ik enkele jaren terug het bedrijf PeliStar begonnen. Met dit bedrijf richt ik me samen met 2 anderen op het maken van spelletjes en applicaties. De spelletjes en applicaties die door mij namens PeliStar worden ontwikkeld, moeten ervoor zorgen dat de speler zich kan ontspannen.
jw, Jan. 13, 2017, 13:26
Dvdtv heeft die game gemaakt wat dat onderdeel is van wipeout met het springen
freako, Jan. 13, 2017, 19:03
De leden die deze vraag goed zouden kunnen beantwoorden zijn al allemaal weg, alleen het afval is nog over.

Can confirm this
djekkoo, Jan. 13, 2017, 20:22
Hij kan toch gewoon de FAQ & Troubleshooter op deze pagina aflopen?
Steelkenny, Jan. 17, 2017, 19:06
Dennis is al bijna tien jaar actief op het Game-Maker Forum en is altijd hulpvaardig geweest, doe niet zo lullig joh.

FeelsBadMan