GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 24 Maart 2019, 16:12:15

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 6
  Print  
Advertenties

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 15 Januari 2017, 22:23:22 »

Jammer dat er zoveel hype is voor de volgende gimmicky Nintendo troep, de dood van de Nintendo home consoles na nog een bust zou het ideale scenario zijn wat mij betreft. Of op zijn minst Atlus op tijd laten switchen (heh) naar een andere console voor de volgende MegaTen.

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 15 Januari 2017, 22:37:28 »

nou... ik denk dat dit wel een goede move is tho :p
Het is niet echt een gimmick vind ik :p

Het is basically een wat handigere versie van de wii, wiiu en 3ds.

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 15 Januari 2017, 22:38:51 »

Een handigere versie van 3 waardeloze gimmick consoles?

Maanu
Approaching infinity

💪👶

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 16 Januari 2017, 00:32:30 »

Zie je liever een Xbox Two en Playstation 5? Moet een console alleen evolueren op het vlak van specs?

kusje x

sasbom
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 16 Januari 2017, 01:59:02 »

Wat maanu zegt XD

Ik vind het wel tof dat ze iets vreemds proberen lol
De wii was best een logische stap, en de wii u een raar vervolg

maar de switch is zo bizar voor een console :p Ik vind het wel spannend XD
Wink

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-

- Nickienator

Armogohma
Pretty addicted

- Made by Mown :3

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 16 Januari 2017, 05:48:37 »

http://www.nintendo.com/switch/

Zojuist even die uurlange presentatie gekeken, ben nog steeds fucking hyped voor Zelda.

Ik vind het eigenlijk fijner om met koptelefoon te spelen dan over de versterker Embarrassed
Oeh oeh oeh ik wil in Maurice zn onderschrift o;

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #21 Gepost op: 16 Januari 2017, 12:43:59 »

Het probleem is dat mensen de Switch puur als een console bekijken.
Het is eerder een (zeer sterke) handheld dat je aan je TV kan aansluiten voor een *nog* betere experience. Maar ik heb wel zin om 's avonds in mijn bed op mijn tabletvormige handheld Skyrim te spelen tbh Smiley.

Perry26
[/table]
King of the hill

--------------------------------------------------

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 16 Januari 2017, 13:37:10 »

Een handigere versie van 3 waardeloze gimmick consoles?
eeh, bij de 3ds is het juist de gimmick (3d) die ze weglaten, en hoewel er nog motion controles zijn ligt daar ook niet echt hun focus

Dit is juist de eerste keer in jaren dat de Nintendo console niet op een gimmick lijkt te zijn gebaseerd

[/center]
[/center]

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #23 Gepost op: 16 Januari 2017, 17:25:19 »

Zie je liever een Xbox Two en Playstation 5? Moet een console alleen evolueren op het vlak van specs?
Waar zeg ik dat, faggot? Ja, natuurlijk vind ik het als 3D graphics hater belangrijk dat de specs goed zijn. Vind eerder dat 3D titels helemaal niet ondersteund zouden moeten worden, dat zou een goeie gimmick zijn. Neemt niet weg dat de characters in die Zelda game er uit zien alsof het binnen 24 uur door een indie dev is gemaakt, maar dat ligt niet aan de console specs lijkt me.

Daarnaast hoeft er geen compleet nieuwe Xbox of PS5 te komen omdat in tegenstelling tot Nintendo's troep die dingen niet na 6 weken een nieuwe opvolger hebben die de oude vervangt. De 360 en 3 zijn bijna 10 jaar meegegaan, en zelfs in 2016 zijn er nog best wel wat 360 titels uitgekomen (wel vooral 'mindere' versies van One/5 games natuurlijk). Moet je als zogenaamd de enige console die niks om specs geeft makkelijk kunnen overtreffen lijkt me.

Maar het gaat Nintendo er echt niet om om een goed product af te leveren, het doel is om kinderen van 10 of jonger en mensen die zich na die leeftijd mentaal niet meer ontwikkeld hebben te verleiden met een nieuw speeltje. Steeds weer de console baseren op een nieuwe gimmick waar niemand om vraagt en iedereen zo is op uitgekeken is absoluut geen "evolueren". Een nieuwe innovatie die het rijden in een auto comfortabeler maakt is ontwikkeling, een grote stuiterbal als nieuw vervoersmiddel die ongeveer 30% zo goed werkt als de gemiddelde auto is kinderachtige onzin.

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #24 Gepost op: 16 Januari 2017, 17:27:36 »

De switch released zo vroeg en heeft nog niet eens games. (behalve zelda)

M E M E S

Nickienator
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #25 Gepost op: 16 Januari 2017, 18:01:34 »

En dat is het enige positieve waarmee Nintendo zich zou kunnen en moeten onderscheiden, maar onzin waar developers niet om gevraagd hebben maar ze wel rekening mee moeten houden heeft (deels) voorkomen dat de Wii of WiiU een goede third party catalogus hadden en dat gaat nu weer gebeuren. 80 third party games in development is de belofte/leugen die nu verteld wordt volgens mij, en naast dat dat wat mij betreft geen indrukwekkend getal is gaat er weer helemaal niks van komen.

Hopelijk switched Atlus ook naar multi-platform voor de verandering, zou mogelijk moeten zijn met de Unreal engine als ik me niet vergis. Verwacht het alleen niet, SEGA zit volgens mij behoorlijk onder die smerige Nintendo duim.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 16 Januari 2017, 18:22:20 »

Wat dat betreft zou een soort communistisch systeem helemaal niet zo verkeerd zijn. Gewoon één console voor alle games, gemaakt van degelijke militaire componenten. (en als je mazzel hebt werkt het half)

SputnikTR
« Laatste verandering: 16 Januari 2017, 18:25:34 door ShroomProductions » Gelogd

Maanu
Approaching infinity

💪👶

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 16 Januari 2017, 18:59:52 »

Waar zeg ik dat, faggot? Ja, natuurlijk vind ik het als 3D graphics hater belangrijk dat de specs goed zijn. Vind eerder dat 3D titels helemaal niet ondersteund zouden moeten worden, dat zou een goeie gimmick zijn. Neemt niet weg dat de characters in die Zelda game er uit zien alsof het binnen 24 uur door een indie dev is gemaakt, maar dat ligt niet aan de console specs lijkt me.

Daarnaast hoeft er geen compleet nieuwe Xbox of PS5 te komen omdat in tegenstelling tot Nintendo's troep die dingen niet na 6 weken een nieuwe opvolger hebben die de oude vervangt. De 360 en 3 zijn bijna 10 jaar meegegaan, en zelfs in 2016 zijn er nog best wel wat 360 titels uitgekomen (wel vooral 'mindere' versies van One/5 games natuurlijk). Moet je als zogenaamd de enige console die niks om specs geeft makkelijk kunnen overtreffen lijkt me.

Maar het gaat Nintendo er echt niet om om een goed product af te leveren, het doel is om kinderen van 10 of jonger en mensen die zich na die leeftijd mentaal niet meer ontwikkeld hebben te verleiden met een nieuw speeltje. Steeds weer de console baseren op een nieuwe gimmick waar niemand om vraagt en iedereen zo is op uitgekeken is absoluut geen "evolueren". Een nieuwe innovatie die het rijden in een auto comfortabeler maakt is ontwikkeling, een grote stuiterbal als nieuw vervoersmiddel die ongeveer 30% zo goed werkt als de gemiddelde auto is kinderachtige onzin.
the fuck? Zag je dat serieus al als een persoonlijke aanval?

Ik was serieus geïnteresseerd in wat je bedoelde en nu ga je me uitschelden als een 12 jarig kind. Misschien is het verstandig om op te hoepelen naar een ander forum als je zo snel beledigd word in een casual discussie.

kusje x

sasbom
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 16 Januari 2017, 19:12:34 »

Ik denk wel dat nickienator een klein beetje gelijk heeft
We moeten ons allemaal diep schamen Sad

Maar daarbij vind ik alsnog wel tof dat nintendo wat nieuws probeert, ookal is het weer een desperate attempt
om een gimmick te pushen in de hoop dat mensen daar net zo op bijten als de wii.

eigenlijk zouden we met zn allen gewoon moeten stoppen met gamen enzo
en gewoon lekker een kantoorbaan gaan doen ergens
lekker depressief worden
verlaten worden door je vrouw
zelfmoord plegen
« Laatste verandering: 16 Januari 2017, 19:24:14 door sasbom » Gelogd

- Nickienator

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 16 Januari 2017, 19:29:55 »

Wat dat betreft zou een soort communistisch systeem helemaal niet zo verkeerd zijn. Gewoon één console voor alle games, gemaakt van degelijke militaire componenten. (en als je mazzel hebt werkt het half)

SputnikTR
PC heet dat

Advertenties
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 6
  Print  

Ga naar: