GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 18 Juni 2019, 20:07:47

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 4 5 [6]
  Print  
Advertenties

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #75 Gepost op: 07 Maart 2017, 09:57:42 »

Wtf is wrong with these people

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #76 Gepost op: 07 Maart 2017, 10:22:22 »

Wat is er mis mee dan?

Is dit trouwens een in-game screenshot? If so dan weet ik mijn volgende aankoop.

Lord Tommy of Sealand.

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #77 Gepost op: 07 Maart 2017, 11:24:39 »

de xbox controller is ook te klein voor mij namelijk

Dan speel je zeker best geen PlayStation Tongue.

Anyway ik vind Handheld ook heel goed Smiley. Joycons eruit halen en het is inderdaad te klein. Met de grip valt het dan wel weer goed mee.

Maanu
Approaching infinity

💪👶

Bekijk profiel
« Antwoord #78 Gepost op: 07 Maart 2017, 15:29:28 »

https://www.youtube.com/watch?v=Cb-srOfRqNc

Ja ik wacht wel totdat ze "new" nintendo Switch releasen. De games zijn awesome, maar de kwaliteit van de consoles zijn altijd het laagste van het laagste.

kusje x

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #79 Gepost op: 07 Maart 2017, 16:06:02 »

https://www.youtube.com/watch?v=Cb-srOfRqNc

Ja ik wacht wel totdat ze "new" nintendo Switch releasen. De games zijn awesome, maar de kwaliteit van de consoles zijn altijd het laagste van het laagste.

Meh je hebt like 1/1000 kans dat jouwe suckt, maar dat is altijd zo, ook bij PS en XBOX

Maanu
Approaching infinity

💪👶

Bekijk profiel
« Antwoord #80 Gepost op: 07 Maart 2017, 16:58:43 »

Het aantal glitches en de diversiteit ervan is opvallend hoog, maar ook het algemene design van de Switch vind ik jammer.

Het feit dat de joycon vast komt te zitten als je het verkeerd om in stopt; de mcdonalds kwaliteit van de dock; de slechte verbinding van de controllers; en vooral de save data van al je games die vast zitten in het intern geheugen. Tongue

Zelf ben ik wel een Nintendo fanboy, ik heb bijna alle consoles, maar de Switch ga ik zeer waarschijnlijk overslaan, in ieder geval totdat ze een meer solide versie gaan produceren, net zoals ze deden bij de 3DS.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik blij ben met de richting die Nintendo op gaat. Minder focus op een familie console, en meer focus op hun gamer doelgroep.
« Laatste verandering: 07 Maart 2017, 17:01:33 door Maanu » Gelogd

kusje x

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #81 Gepost op: 08 Maart 2017, 23:37:20 »

Het aantal glitches en de diversiteit ervan is opvallend hoog, maar ook het algemene design van de Switch vind ik jammer.

Het feit dat de joycon vast komt te zitten als je het verkeerd om in stopt; de mcdonalds kwaliteit van de dock; de slechte verbinding van de controllers; en vooral de save data van al je games die vast zitten in het intern geheugen. Tongue

Zelf ben ik wel een Nintendo fanboy, ik heb bijna alle consoles, maar de Switch ga ik zeer waarschijnlijk overslaan, in ieder geval totdat ze een meer solide versie gaan produceren, net zoals ze deden bij de 3DS.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik blij ben met de richting die Nintendo op gaat. Minder focus op een familie console, en meer focus op hun gamer doelgroep.

Dit is mijn natte droom Sad

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #82 Gepost op: 09 Maart 2017, 00:37:48 »

Heb het daarom niet gekocht

M E M E S

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #83 Gepost op: 09 Maart 2017, 10:04:31 »

Vind de prijs ook wel aan de hoge kant, vroegah kocht je voor 120 gulden een NES met twee controllers en zo'n pistool. En Mario en Duckhunt erbij.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #84 Gepost op: 09 Maart 2017, 10:16:28 »

Ik vind het belachelijk hoog. De enige reden dat ik nog enig Nintendo product in mijn huis heb is omdat de 2ds vrij goedkoop is en Pokemon cool. Maar dit ding voor zo'n hoge prijs met die graphics, meh.

Lord Tommy of Sealand.

Maanu
Approaching infinity

💪👶

Bekijk profiel
« Antwoord #85 Gepost op: 09 Maart 2017, 18:57:57 »

Ik vind het belachelijk hoog. De enige reden dat ik nog enig Nintendo product in mijn huis heb is omdat de 2ds vrij goedkoop is en Pokemon cool. Maar dit ding voor zo'n hoge prijs met die graphics, meh.
Same, behalve handhelds, heb ik gewoon alle consoles 2e hands gekocht.

kusje x

Advertenties
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]
  Print  

Ga naar: