GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 14 Oktober 2019, 19:31:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Advertenties

EmoGirl13
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 06 Februari 2017, 00:03:53 »

fanfiction topic voor iedereen maar ik begin hieronder wel :

---

dit is een Pokemon fanfiction. als je niet van pokemon of fanfiction houdt niet lezen!! negatief gezeik zal worden verwijderd

Vileplume's gloom

"hoeveel experience heb je?"

Pikachu had geen idee wat er over hem heen zou komen wanneer ik antwoord zou geven op deze vraag maar hij zei het echt te willen weten dus ik begon bij het begin

ik was nog een Oddish en het was mijn verjaardag. mijn moeder had een Mr. Mime ingehuurd voor het vermaak. na het feestje moest ik alles samen met Mister Mime opruimen en hij was heel aardig dus ik vertrouwde hem maar toen begon hij me aan te raken en van het een kwam het ander. laten we het er op houden dat Mr. Mime een viespeuk is en dat dus mijn eerste keer was

daarna was het een tijdje rustig, maar op een dag was ik aan het wandelen en werd ik moe dus ging ik op een hoop zand zitten. alleen was dat blijkbaar geen zand maar een Diglett. die kwam naar boven en die dag verloor ik mijn tweede maagdelijkheid......

daarna ging het mis met me. ik leerde een nieuwe move genaamd cut en gebruikte die op mezelf.  ik begon ook te experimenteren met drugs. het begon redelijk onschuldig met BalmMushroom, maar al snel snoof ik Stardust of rookte het uit een White Flute. tegen de tijd dat ik in een Gloom evolueerde lag ik permanent half bewusteloos in het bos mezelf onder te zeveren. mijn dieptepunt was toen ik met een Binding Band mijn arm afbond en de Ether direct in mijn aderen spoot. dat is ook het moment waarop mijn moeder me uit huis schopte

al dwalend door de bergen midden in de nacht werd ik plots van achteren omhelst door twee gespierde armen. het voelde goed en geruststellend, om weer lichamelijk contact te hebben met een andere pokemon. maar diep van binnen wist ik dat dit geen knuffel was om mij gerust te stellen. een tweede set gespierde armen omhelsde me.

"meerdere aanranders?" vroeg Pikachu

"nee, een Machamp" antwoordde ik

nog voordat zijn kloppende erectie uit zijn strakke broekje bevrijdt kon worden voelde ik dat hij groter dan Mr. Mime was. veel groter.

toen ik uiteindelijke, moe en uitgewoond, aan Machamp wist te ontsnappen wist ik dat ik een goeie aardige partner moest vinden. uiteindelijk ontmoette ik Magikarp. Magikarp was speciaal op meerdere manieren, maar hij was een zachtaardig vriendje die alleen maar in het water wou spelen. tot zijn evolutie..

Gyarados was vaak humeurig, altijd gemeen, en bovenal constant geil. en helaas gebruikte hij zijn hele lichaam tijdens het bedrijven van de liefde, hij noemde zichzelf de Hydro Pump. De dag dat hij Dratini uitnodigde voor een dugtrio was de dag dat ik vluchtte

opnieuw zonder plek die ik thuis kon noemen zwierf ik van plek naar plek. uiteindelijk kwam ik aan in een klein dorpje waar Jynx me onder haar hoedde nam. Jynx gaf me eten, drinken, en een dak boven mijn hoofd toen ik helemaal niks had. nadat ik een tijdje bij haar was bood ze me zelfs een baan in haar bedrijf aan. ik kwam er helaas te laat achter dat haar bedrijf een Day Care was.

mensen lieten bij Jynx haar Day Care Pokemon achter zodat ze zich voort konden planten. en als nieuwe werknemer was ik degene waarmee ze dat deden. maar het breeding centre was slechts een front om alles legaal te doen lijken. de donkere realiteit was dat Pokemon naar de Day Care gestuurd worden om hun seksuele frustraties kwijt te raken. soms waren het niet eens mannen maar vrouwen die ik moest bevredigen

"het zal in ieder geval minder erg zijn geweest met vrouwen, toch?" vroeg Pikachu

"dat zou je misschien denken, maar ken je Skitty? nou, in de Day Care kenden we haar als Skatty..."

ik heb in de Day Care veel meegemaakt, en niets ervan wil ik graag over praten. de dag met Tentacruel en Tangela, de show waar ik moest laten zien hoeveel Exeggcutes en Voltorbs ik kon laten verdwijnen, Muk wrestling, zelfs de dag dat ik beloont werd door Lickitung was minder aangenaam dan verwacht. maar die dagen liggen achter me, nu ben ik samen met jou, Pikachu

"pika pika" zei Pikachu

"er zijn geen mensen in de buurt Pikachu, je kunt normaal praten"

"dat deed ik. ik zei..." Pikachu ging voor me staan, het was een beetje intimiderend

"pik" Pikachu wees naar zijn erectie

"aaahhh" en toen wees hij naar mijn mond

einde

woorden zijn messen die littekens achter laten in de ziel

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 06 Februari 2017, 11:58:46 »

Is dit autobiografisch?

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

ilja012
King of the hill

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 06 Februari 2017, 14:45:15 »

Legendarisch meesterwerk

Hier komt misschien nog wat leuks waar ik nog aan moet werken :3

EmoGirl13
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 06 Februari 2017, 18:27:26 »

sasbom: ja niet helemaal maar voor een deel wel ja

ik speelde vroeger echt pokemon (soms nog steeds lolol), mijn moeder is echt een bitch, en ik had een vriendin die seks had gehad voor kleren

iljao12: dankjewel!

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 06 Februari 2017, 20:01:55 »

<nagatief gezeik>

Lol jk hier zijn geen mods meer

EmoGirl13
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 06 Februari 2017, 20:34:28 »

^ jongens hoe verwijder ik spam Huh?

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 06 Februari 2017, 20:37:26 »

Meld dit bericht aan de moderator

EmoGirl13
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 06 Februari 2017, 20:40:27 »

kijk eens helemaal bovenaan links Wink  ik ben de moderator van dit topic, aan mezelf meldde zou een beetje raar zijn niet?

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 06 Februari 2017, 20:46:17 »

Daar heeft ze je toch wel tuk, Kenny.

Lord Tommy of Sealand.

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 06 Februari 2017, 20:47:50 »

Daar heeft ze je toch wel tuk, Kenny.

Inderdaad, daar valt niets op te zeggen.

EmoGirl13
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 06 Februari 2017, 23:03:59 »

hebben jullie nog fanfiction? alles mag, harry potter, twilight, pokemon, homestuck, etc, etc.

Sunnywout
Infinity

speel mijn game

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 07 Februari 2017, 16:58:05 »

wat een kut verhaal echt ik heb m'n hele vloer ondergekotst terwijl ik het las, 0/10 kys

shitposting is a lifestyle, not a disease

EmoGirl13
Look mum, I can post!
*

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 07 Februari 2017, 19:50:29 »

bedankt....... dit is misschien wel mijn laatste post
of laatste adem

Advertenties
Pagina's: [1]
  Print