GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
20 November 2017, 04:49:04

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Advertenties

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Gepost op: 22 Februari 2017, 20:14:02 »

Om een ster 39 lichtjaar hiervandaan cirkelen 7 planeten van ongeveer formaat aarde, en allemaal binnen de zone waarin ze vloeibaar water zouden kunnen bevatten. Best cool toch.
http://www.nature.com/news/these-seven-alien-worlds-could-help-explain-how-planets-form-1.21512

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 22 Februari 2017, 22:46:03 »

het kan mij geen ruk schelen

als er maar dolfijnen zijn

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 22 Februari 2017, 22:46:08 »

Vet. Ik vraag me altijd af of vloeibaar water nou echt zo'n vereiste is. Natuurlijk voor ons soort levensvormen die energie opwekken door verbranding is het wel handig om zuurstof beschikbaar te hebben, en dat micro organismen (hier) goed in water konden/kunnen leven. Maar zouden er geen buitenaardse levensvormen kunnen zijn die compleet anders werken en bijvoorbeeld nucleaire energie opwekken en juist goed in methaangassen kunnen leven, ik noem maar wat

Wat dat betreft vind ik Lovecraft shit of wat ze in de bijbel engelen en demonen noemen (en jehova natuurlijk), of machine elves veel geloofwaardigere aliens dan greys en reptilians

wat als energie == bewustzijn == leven
« Laatste verandering: 22 Februari 2017, 22:55:03 door ShroomProductions » Gelogd

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 23 Februari 2017, 11:23:49 »

Nou wordt ie wel heel zweverig

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 23 Februari 2017, 13:03:51 »

Citaat
Itís the first realistic opportunity for scientists to find evidence of alien life.
- NYtimes.

Dit vind ik toch wel een vreemde uitspraak hoor.

Lord Tommy of Sealand.

Maanu
Approaching infinity

💪👶

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 23 Februari 2017, 13:55:54 »

Vet. Ik vraag me altijd af of vloeibaar water nou echt zo'n vereiste is. Natuurlijk voor ons soort levensvormen die energie opwekken door verbranding is het wel handig om zuurstof beschikbaar te hebben, en dat micro organismen (hier) goed in water konden/kunnen leven. Maar zouden er geen buitenaardse levensvormen kunnen zijn die compleet anders werken en bijvoorbeeld nucleaire energie opwekken en juist goed in methaangassen kunnen leven, ik noem maar wat

Wat dat betreft vind ik Lovecraft shit of wat ze in de bijbel engelen en demonen noemen (en jehova natuurlijk), of machine elves veel geloofwaardigere aliens dan greys en reptilians

Het is vast geen eis. Er kunnen net zo goed gigantische gaswolken zijn die als een soort hivemind een planeet veroveren. Of wezens die wij geeneens beschouwen als 'levend'.

Maar het enige leven wat de mensheid kent is carbon-based en ontstaan in water, dus het is natuurlijk dat we naar die omgevingen gaan zoeken.

kusje x

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 23 Februari 2017, 17:04:45 »

Wie zegt dat andere planetenstelsels dezelfde regels als die van ons volgen?
Stel je eens voor dat onze fysica/wetenschap maar een heel klein deel is en dat we niet eens weten wat er mogelijk is.

M E M E S

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 24 Februari 2017, 10:41:58 »

Wie zegt dat andere planetenstelsels dezelfde regels als die van ons volgen?
Stel je eens voor dat onze fysica/wetenschap maar een heel klein deel is en dat we niet eens weten wat er mogelijk is.
dat is wat ik ook altijd zeg, misschien zijn er wel zonGastjes die alleen maar vuur en gas nodig hebben om te leven. Of kwik drinkende pluto bewoners

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 24 Februari 2017, 11:05:32 »

dat is wat ik ook altijd zeg, misschien zijn er wel zonGastjes die alleen maar vuur en gas nodig hebben om te leven. Of kwik drinkende pluto bewoners

Ik bedoel meer op het vlak van technologie en wetenschap, dat ze dingen kunnen doen die voor ons onmogelijk lijken.

M E M E S

Advertenties
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: