GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 19 Januari 2019, 23:34:50

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Advertenties

Maanu
Approaching infinity

💪👶

Bekijk profiel
« Gepost op: 07 Maart 2017, 03:29:15 »

Ik neem aan dat iedereen dit spel voor de WiiU/Switch wel kent. Wat zijn jullie meningen? Heeft iemand het al gelijk aangeschaft? Zal deze innovatieve game alle toekomstige Nintendo games beinvloeden? Zou het niet mooi zijn als dit online multiplayer was net als GTA V online? Wie had ooit gedacht dat meneer Miyamitotoro uit zijn comfortzone kon stappen? Zal Mario Oddysey nu sowieso een teleurstelling worden vergeleken met BotW? Hadden de FPS issues beter aangepakt moeten worden en zijn ze storend voor jou?

Al deze vragen en meer, in dit topic!

Zelf vind ik dit een zeer mooi spelletje. Ik heb er al vele uren in gestoken en het wordt nooit saai. Voordat ik dit spel had getorrentgekocht, was ik erg kritisch op hoe leeg en saai de wereld leek. Maar nu heb ik dat totaal niet meer. Het voelt als een singleplayer MMORPG wereld. Ook door het feit dat je een huis kan aanschaffen.

Maar waarom de fuck is de voice acting gedaan door een groep depressieve aardappels? Ze lezen alles gewoon zeer monotoon van een papiertje af. Ze hebben nog minder emotie dan een text2speech bot.

kusje x

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 07 Maart 2017, 08:54:06 »

Ik heb al drie dungeons gecomplete, maar ik doe nu wat nutteloze shit want ik wil het niet te snel uitspelen Cheesy.

SW-1514-9812-6219 (als je Switch bent)

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 07 Maart 2017, 08:57:56 »

ik zie allemaal switches crashes op t internet

en PLS ALS JE DIE STRAP DINGEN HEB VOOR DE JOYCONS DOE ZE ER NOOIT ONDERSTEBOVEN OP

oja zelda

het ziet er cool uit :p als ik t ooit moet gaan spelen zal ik het wel op de switch doen,
de wiiu kampt met lag problemen XD

en ik vind dat nederlandse voice acting een ding moet zijn voor brood op mijn kind
« Laatste verandering: 07 Maart 2017, 08:59:37 door sasbom » Gelogd

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Maanu
Approaching infinity

💪👶

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 07 Maart 2017, 11:50:16 »

het ziet er cool uit :p als ik t ooit moet gaan spelen zal ik het wel op de switch doen,
de wiiu kampt met lag problemen XD
Ik speel op wii U en zo te zien is de lag ongeveer gelijk aan de Switch hoor. Tongue

En blijkbaar kan je ook in het Nederlands spelen als je je systeem hebt ingesteld op NL  Shocked

kusje x

Ant-99
King of the hill

Speurneus in wording

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 07 Maart 2017, 19:35:43 »

Ik speel het ook op mijn Wii U. Het is goed genoeg. Heb ook de Switch versie staan voor later.

Wat ik jammer vind aan deze Zelda is dat het vaak erg stil is. Zelda betekent voor mij coole thema's die voor eeuwig memorabel zullen blijven. Dat mis ik bij deze een beetje.

Voor eeuwig opgescheept met deze avatar. Er is iets fout gegaan bij het wegschrijven van je bijlage, probeer het alsjeblieft nog eens.

(RIP)

Maanu
Approaching infinity

💪👶

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 07 Maart 2017, 20:45:16 »

Ik speel het ook op mijn Wii U. Het is goed genoeg. Heb ook de Switch versie staan voor later.

Wat ik jammer vind aan deze Zelda is dat het vaak erg stil is. Zelda betekent voor mij coole thema's die voor eeuwig memorabel zullen blijven. Dat mis ik bij deze een beetje.
Dit. 100%

De afwezigheid van muziek is lichtelijk storend.

kusje x

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 08 Maart 2017, 11:04:23 »

True, ik luister constant naar Skyward Sword en Twilight Princess soundtracks maar ik denk niet dat ik soonish BOTW soundtrack ga luisteren Tongue.

Ant-99
King of the hill

Speurneus in wording

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 08 Maart 2017, 15:49:50 »

Maar waarom de fuck is de voice acting gedaan door een groep depressieve aardappels? Ze lezen alles gewoon zeer monotoon van een papiertje af. Ze hebben nog minder emotie dan een text2speech bot.
Ik zie nu pas je opmerking over de voice acting. Hoewel ik nog lang niet ver genoeg ben in het spel (ik zit nog steeds op The Great Plateau), vond ik de Japanse stemmen in de trailer een stuk leuker. Ik hoop daarom snel op een soort "patch" voor Wii U. Nu de Wii U redelijk open is, zou het mij niet verbazen als iemand er in slaagt om de bestanden met Japanse stemmen te importeren naar het Europese spel. Het volstaat dan om het gemodificeerde spel te installeren. Presto!

Voor eeuwig opgescheept met deze avatar. Er is iets fout gegaan bij het wegschrijven van je bijlage, probeer het alsjeblieft nog eens.

(RIP)

Maanu
Approaching infinity

💪👶

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 08 Maart 2017, 15:59:39 »

Ik zie nu pas je opmerking over de voice acting. Hoewel ik nog lang niet ver genoeg ben in het spel (ik zit nog steeds op The Great Plateau), vond ik de Japanse stemmen in de trailer een stuk leuker. Ik hoop daarom snel op een soort "patch" voor Wii U. Nu de Wii U redelijk open is, zou het mij niet verbazen als iemand er in slaagt om de bestanden met Japanse stemmen te importeren naar het Europese spel. Het volstaat dan om het gemodificeerde spel te installeren. Presto!
Dat zou echt mooi zijn, de japanse VO is inderdaad vele malen beter. Als je dit kijkt:https://www.youtube.com/watch?v=bDaGlqy0jXs dan kan ik met zekerheid zeggen dat de engelse VO een van de slechtste is.
Dat engelse kreuntje van Zelda, dat is het geluid wat ik maak als ik m'n teen stoot, niet als de hele wereld op instorten staat.

Best jammer, Nintendo had hier de kans om Hollywood acteurs in te huren voor een awesome experience.
« Laatste verandering: 08 Maart 2017, 16:02:27 door Maanu » Gelogd

kusje x

Maanu
Approaching infinity

💪👶

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 14 Maart 2017, 15:37:37 »

https://youtu.be/T3CsGbtifZI?t=4m18s

Ben ik de enige die verbaast is hoe slecht deze concept art is? Ik dacht echt dat Nintendo de top artists over de hele wereld had om aan Zelda te werken, maar dit lijkt gewoon op 1e jaars studentenwerk. ._.

kusje x

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 14 Maart 2017, 16:15:24 »

XD dayum
idd anatomy is all over the place, super simpel uitgewerkt jezus

ik denk dat t meer outfit design is ofzo :p
marja er zijn echt veeeel betere concept artists beschikbaar dan deze kerel (zoals jij <3)

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Steelkenny
Pretty addicted

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 15 Maart 2017, 15:26:09 »

Ach, liever slecht concept goed spel dan omgekeerd I guess ^_^

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 15 Maart 2017, 16:05:30 »

XD dayum
idd anatomy is all over the place, super simpel uitgewerkt jezus

ik denk dat t meer outfit design is ofzo :p
marja er zijn echt veeeel betere concept artists beschikbaar dan deze kerel (zoals jij <3)

Ga op je knieŽn zitten en zuig gewoon zn dick gadverdamme

M E M E S

Advertenties
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: