GMOT
Nieuws:

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. 20 Januari 2019, 17:41:09

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 4
  Print  
Advertenties

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Gepost op: 12 Maart 2017, 11:51:32 »

https://vlaardingen.sp.nl/onze-mensen/remi-poppe

Deze man is een milieuheld en ik wil gewoon zien hoe een 78-jaar oude man in de tweede kamer zit.

Lord Tommy of Sealand.

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 12 Maart 2017, 11:54:46 »

doe het niet, stem pls niet op de sp

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 12 Maart 2017, 12:03:06 »

doe het niet, stem pls niet op de sp

Wat heb je tegen de SP dan?

Lord Tommy of Sealand.

StefannafetS
Approaching infinity

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 12 Maart 2017, 12:33:06 »

Wat heb je tegen de SP dan?
Roemer met zijn verkeerde getallen. En hij schopt net als Wilders lekker om zich heen zonder zelf verantwoordelijkheid te nemen voor sommige beslissingen.
Daarnaast sluit de SP de VVD en de PVV uit om te regeren. Als ze een verandering willen maken moeten ze waarschijnlijk met een van de twee gaan regeren aangezien puur links geen kabinet zal gaan worden vanwege te weinig zetels. Juist door een samenwerking tussen rechts en links zal links ook zijn eigen ideeen in kunnen brengen.

Zelf ga ik op Groenlinks stemmen. Ze zijn zowel links als groen, en zeggen dat ze liever niet met de VVD en de PVV gaan regeren maar dat het waarschijnlijk wel zal moeten.

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 12 Maart 2017, 12:57:23 »

Coalitie != samenwerken.

PVV word sowieso oppositie dus dat maakt al helemaal niet uit. SP zal er inderdaad wel buiten vallen maar dan kunnen ze in ieder geval de vvd tegen werken.

Lord Tommy of Sealand.

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 12 Maart 2017, 14:52:18 »

Ik ben tegen elke extreme vorm van milieuwetten dus daar houd het voor mij al op met Remi. Maar liever de SP dan GroenLinks wat mij betreft, die Klaver is pas echt een naar en onderontwikkeld mannetje.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 12 Maart 2017, 17:41:25 »

Klaver heeft wat mij betreft teveel speeches van obama door google translate gehaald. Wilders is een trekpop van IsraŽl. D66 praat links maar doet rechts, FvD vind ook ook een stel rechtse engnekken. Mijn stem gaat naar SP of de piraten, waarschijnlijk SP

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 12 Maart 2017, 18:25:41 »

Ik stem op DENK

M E M E S

sasbom
Pretty addicted

Frenchformers, bistro's in disguise

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 12 Maart 2017, 19:23:38 »

natuurlijk XD
want iedereen moet van zn imam stemmen op denk

-=hardcore 3dsmax'er, maya'er, zbrusher, after effects'er, photoshop'er en gamemakerer=-
I sexually identify as a tomato
Ontdek je karma met shoarma

*kaas1 & sasbom zingen het www.webet.tk lied*
- Nickienator

Nickienator
Pretty addicted

"Now you're gonna say:"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 12 Maart 2017, 19:38:32 »

Ik heb niet super veel van het Forum gezien maar van wat ik heb gehoord (misschien een uur naar ze geluisterd over het volgende onderwerp) lijkt het alsof ze op het punt van uit de EU stappen iets meer kennis hebben over het "en wat nu?" naderhand dan andere partijen die dat als partijpunt hebben. Ik ben niet voor een volledige Nexit, wel voor een sterke vermindering van de invloed die de EU heeft betreffende zaken die niet alleen met de economie te maken hebben. Maar als het dan echt moet gebeuren zie ik liever dat er nagedacht is over een onmiddellijk ingaand traject betreffende nieuwe handelsverdragen etc.

Niet dat dat een heel belangrijk of overtuigend genoeg punt is voor mij om op het FvD te stemmen, en ik ben voor een sterk gereduceerd aantal politieke partijen dus vallen dat soort nieuwe onzinpartijtjes sowieso af voor mij.

ShroomProductions
Pretty addicted

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 12 Maart 2017, 21:28:17 »

DENK is het kontslaafje van Turkije, net als PVV het kontslaafje van IsraŽl is. Als niet-TŁrk heb je er volgens mij echt geen belang bij om daar op te stemmen. (net als dat je als niet-Zionist geen belang hebt bij PVV)
« Laatste verandering: 12 Maart 2017, 21:31:54 door ShroomProductions » Gelogd

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 12 Maart 2017, 21:41:58 »

Ik denk (ongegrond) dat Artikel 1 een creatie is van Geert Wilders. Niet alleen als reactie op zijn acties, maar gewoon bewust door hem opgebouwd.

Overigens kom ik grappig genoeg bij iedere stemwijzer op Artikel 1 en Denk uit Tongue. Vooral omdat het me eigenlijk vrij weinig boeit wie wel of niet in ons land mag komen, ik vind immigratie zoals het nu gaat wel prima. Maar misschien weet ik er dan gewoon niet genoeg vanaf.

Lord Tommy of Sealand.

kaas1
Infinity

LeesMij.txt

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 12 Maart 2017, 22:04:11 »

Zijn er nou mensen die gewoon blind doen wat de stemwijzer zegt? Ik vraag me dat altijd af als ik erover hoor Tongue

freako
Pretty addicted

Furries zijn aids.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 12 Maart 2017, 22:12:49 »

DENK is het kontslaafje van Turkije, net als PVV het kontslaafje van IsraŽl is. Als niet-TŁrk heb je er volgens mij echt geen belang bij om daar op te stemmen. (net als dat je als niet-Zionist geen belang hebt bij PVV)

Ik stem op DENK

(ik zie gewoon op facebook alle allochtonen elkaar vertellen om op DENK te stemmen, ik ben Belg en heb geen idee van de Nederlandse partijen)

(PVV ken ik wel though)

M E M E S

Tommy9119
Approaching infinity

It's going to be yuge.

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 12 Maart 2017, 22:15:37 »

Zal me overigens niks verbazen als Turkije nu ook expres met dat gezeik is begonnen om DENK populair te maken. Niet dat wij zo'n groots land zijn maar aan de andere kant zijn we na de Brexit en Trump waarschijnlijk wel de volgende ''revolutie'' oid.

Lord Tommy of Sealand.

Advertenties
Pagina's: [1] 2 3 4
  Print  

Ga naar: